Манғыстау облысы, Бейнеу ауданы””Күйкен”бөбекжайы”МКҚК тақырыбы:«Суретшілер қаласы» тәрбиеші: Саримбетова Бақыт
Тақырыбы:Суретшілер қаласы
Мақсаты:Балаларға бояулардың қыр-сырымен танысытыру.Сурет салғанда бояуларды ұқыпты пайдалануға дағдыландыру.Дәстүрден тыс әдіс-тәсілдер бойынша сурет салып,балалардың қызығушылықтарын арттыру.Балалардың эстетикалық талғамын арттыру,әдемілікке,әсемдіккке баулу.Балалардың логикалық ойлауында дамыту.
Қолданылатын көрнекі-құралдар:шыршалар,ұнтақ жармасы,плассымасы шаңышқылар,ПВА желімі,түрлі-түсті жанартау жасауға арналған бояулар,кірпі суреттері,аяз ата суреттері
Қажетті құрал-жабдықтар:дайын кірпі суреттері,бояулар,қылқалам,үлгі,дайын үлгілер.
Сөздік жұмыс:шырша,кірпі,саңырауқұлақ,аяз ата.
Оқу қызыметінің кезеңдері | Педагогтің қызыметі. | Балалардың іс-әрекеті. |
Мотивациялық-қозғаушылық | Сәлеметсіздерме балалар!
Шаттық шеңбері. Алақай-ау,балақай, Қыс келді өте көңілді. Шыршамызға әдемі Ойыншықтар ілінді. |
Амандасады.
Балалар тәрбиешінің қимыл-қозғалысын қайталайды. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік | – Балалар қазір қай мезгіл?
– Қыс мезілінде қандай өзгешіліктер болады? – Қыстық кезінде далаға не жауады? – Дұрыс айтасыңдар, балалар. Балалар біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Алдымызда біздің балалар жаңа жыл келе жатыр сол үшін біздер бүгінгі сабағымызды әр түрлі тәсілдер бойынша ерекше қылып өткіземіз. Суреттермізді саламстан бұрын балалар тақтадан бояулардың түстерін анықтап көріп алайықшы Тосын сәт: Әуенмен топқа күлдірмек кіреді. Амандасады. – Балалар,бізге күлдірмек қонаққа келіпті Күлдірмек: – Балалар мен жаңа жылдық ертеңгілікке кетіп бара жатыр едім осында достарым суретшілер қаласы бар соларға бір соғып,суретшілер қолнақ шыққан жұмыстарды көріп кетпейміз бе мүмкін бізге де көмегі керек болар деп соққанмын. Педагог: – Дұрыс айтасыз, Біздер де сурет салуға дайындалып,түстермен тағыда бір танысып жатқабыз. Балалар олай болса сурет салуды бастау үшін карточкаларды таңдап сол бойынша орындарымызға отырайық. Педагог:Олай болса Күлдірмек: Біздің балалар жұмысын жасауға дайын өз өнерлерін көрсетіп,әдемі суреттер салады. Сізде балаларға бір шеберлігіңізді көрсетсеңіз. Күлдірмек: – Әрине менде осы сіздер сияқты суретші балаларға бір өзімнің тосын сиым бар еді сендердің жұмыстарыңды көргесін көрсетемін.. Педагог: – Ендеше балалар,жұмысымызды бастайық. Шығармашылық рталықтың жұмысы. Педагог әр топқа жұмыстың орындалу ретін түсіндіреді. 1топтың жұмысы: Дайын үлгідегі боялмаған шыршаны ПВА желімі арқылы үстеріне жасыл ұнтақ жармасымен әсемдеу. 2топтың жұмысы:Қолымызды ақ гуашьпен бояп түрлі-түсті қағаздың үстіне аяз ата,балық,балапан,т.б суреттер бейнелеу. 3топтың балалары: Дайын боялмаған кірпінің плассымас велькалар арқылы тікенектерін салу.Кіпіің алмасы кілей арқылы ватный дискіден салып үстін қызылмен бояп,саңырауқұлақты күріштерді жапсрып үстін бояймыз. Педагог: Балалар жұмыстарымызды болсақ онда Күлдірмектің де бізге жасаған сиын көрейік Педагог: – Балалар жұмысымызды аяқтап болсақ орнымыздан тұрып көңілді әуенге серігіп алайық. Сергіту сәті: Әуенге қимылдар жасау. Педагог: – Балалар,біздер жұмысымызды аяқтап болдық енді Күлдірмектің де суретші балаларға дайындаған сиын көрейік «Түрлі-түсті жанартаулар»
–
|
Қыс мезгілі
Салқын,аяз болады.
Қар жауады,қардың түсі ақ болады,аққала жасаймыз қардан.
Балалар мұқият қарап шығады,түстермен толық танысады.
Күлдірмекке қызығушлық танытады. Амандасады.
Күлдірмектің әңгімесін тыңдайды.
Балалар өз қоларына келгенше жұмыс жасайды.
Балалар орындарына отырады.
Балалар жұмыстардың орындалу ретімен мұқият танысады.
Әр топ өзіне берілген тапсырмалармен танысады.. Күлдірмек пен Педагог жұмыстарды қадағалап көмектеседі.
Әуенге сай қимыл-қозғалыстар жасайды.
Жұмыстарын аяқтайды.
Балалар күлдірмектің сиын көреді. |
Рефлексиялық-түзетушілік | Қорытындылау:
Ойын:»Иа,жоқ» Шарты:педагог балаларды шеңберге тұрғызады.Оларға бірнеше сұрақтар қояды,егер жауап дұрыс болса шапалақтайды,егер дұрыс болсама аяқтарын топылатады. Мысалы:шырша орманда өседі.(шапалақтайды) Жазда аққала жасаймыз(топылдатады) Оқу қызыметін мадақтау. |
Ойынға қызығушылық танытады.
Сұрақтарға мұқият тыңдап,қажетті қимылды көрсетеді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:қыз мезгілінің әдемілігі жайлы
Игереді:кірпіні,шыршаларды әр түрлі әдістермен жасауға болаынын
Меңгереді:алақандары арқылы да әдемі бейнелер салуды.