Ондықпен санау
Пәні:Математика Сынып: 1
|
Мектеп: Р.Смаилов атындағы орта мектеп | ||||||
Мұғалімнің аты: Куттыбаева К | |||||||
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: | ОТ«Менің отбасым және достарым» Ондықпен санау | ||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары: | 1.1.2.5 ** 20 көлеміндегі сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту/ондықтарды ауызша қосу және азайту амалдарын орындау
1.1.1.4 санның ірі бірлігі – ондықты құру; 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу, салыстыру |
||||||
Сабақ мақсаттары: | 20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады; | ||||||
100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңды-лықтарын анықтайды; | |||||||
cанның жаңа бірлігі — ондық туралы түсінігі болады, 100-ге дейін ондықтармен санайды, жазады, салыстырады. | |||||||
Бағалау критерийлері: | 1.10-нан 100-ге дейінгі сандарды ондықпен санауды біледі;
2.Бір ондықта он бірлік бар екенін біледі. 3.“+”, “–”, “=” таңбасын қолдана алады. |
||||||
Тілдік мақсат: | Мектеп, школа,school.ондық | ||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын, есте сақтау және сандарды салыстыру дағдыларын қалыптастыру; |
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Не себепті……деп ойлайсыз? 3.Сандарды қосу және азайту үшін қай таңбаларды (+,-) қолданамыз? |
|||||||
Ишара | Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім; сары-көмек қажет түсінбедім; |
||||||
Алдынғы оқу | Екі таңбалы сандарды салыстыру | ||||||
ЖоСПАР | |||||||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері:
|
Ресурстар: | |||||
ҚСабақтың басы:
|
«Шаттық шеңбері»
Шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады. Топқа бөлу
|
Шаттық шеңбері
Сары, қызыл, жасыл житондар |
|||||
Сабақтың ортасы:
|
1 тапсырма: ТЖ Үй салуға көмектес.
Дескриптор: 1.Суреттегі заттарды ондықпен санайды. 2. Берілген есепті шығарады. Кері байланыс: «житондар»
2 тапсырма: ЖЖ
Дескриптор: Кері байланыс: «житондар»
Сергіту сәті
3 тапсырма: ӨЖ Кім дұрыс санады? Дескриптор: Кері байланыс: «житондар» Орындап көр ТЖ Дескриптор:
Дәптермен жұмыс |
Оқулықпен жұмыс.
Оқулық, дәптерлер.
іс-қимылмен көрсетеді.
Маркер,
Дәптер |
|||||
Сабақтың соңы | Кері байланыс: «Білім ағашы» стикерлер
|
||||||
Қосымша мәліметтер | |||||||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Жұлдызша арқылы бағалаймын. |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||