Ондықпен санау

Пәні:Математика
Сынып: 1

 

 

Мектеп: Р.Смаилов атындағы орта мектеп
Мұғалімнің аты: Куттыбаева К
Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: ОТ«Менің отбасым және достарым» Ондықпен санау
Осы  сабақ  арқылы  жүзеге  асатын мақсаттары: 1.1.2.5 ** 20 көлеміндегі сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту/ондықтарды ауызша қосу және азайту амалдарын орындау

1.1.1.4 санның ірі  бірлігі  – ондықты құру; 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу, салыстыру

Сабақ мақсаттары: 20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады;
100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңды-лықтарын анықтайды;
cанның жаңа бірлігі — ондық туралы түсінігі болады, 100-ге дейін ондықтармен санайды, жазады, салыстырады.
Бағалау критерийлері: 1.10-нан 100-ге дейінгі сандарды ондықпен санауды біледі;

2.Бір ондықта он бірлік бар екенін біледі.

3.“+”, “–”, “=” таңбасын қолдана алады.

Тілдік мақсат: Мектеп, школа,school.ондық
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын, есте сақтау және сандарды салыстыру дағдыларын қалыптастыру;

  Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Не себепті……деп ойлайсыз?
2. 50 санында қанша ондық бар?

3.Сандарды қосу және азайту  үшін қай таңбаларды (+,-) қолданамыз?
4.25 санында неше ондық,  неше бірлік бар?
5. 10-нан 20 саны неше ондыққа артық?

Ишара Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;
Алдынғы оқу  Екі таңбалы сандарды салыстыру
ЖоСПАР
Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері:

 

Ресурстар:
ҚСабақтың басы:

 

«Шаттық шеңбері»

Шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.

Топқа бөлу
Балалар житондар арқылы үш топқа бөлінеді.

 

 

Шаттық шеңбері

 

 

 

Сары, қызыл, жасыл житондар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 тапсырма: ТЖ

Үй салуға көмектес.
Үй салу үшін қанша ондық бөрене және шеге керек? Сана.

 

 

Дескриптор:

1.Суреттегі заттарды ондықпен санайды.

2. Берілген есепті шығарады.
3.Нөлмен аяқталатын сандар дөңгелек сандар екенін біледі.

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

 

2 тапсырма: ЖЖ
Түсіп қалған сандарды ата.
Әр санда неше ондық бар?
10, . . . , 30. . . , 50, . . . , 70, . . . ,90, . . . ,100.

 

 

Дескриптор:
1.Түсіп қалған сандарды атайды.
2. Әр сандағы ондық  санын анықтайды.
3. Екі ондық 20 саны екенін біледі.

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

 

 

Сергіту сәті

 

 

3 тапсырма: ӨЖ
Дөңгелек сандарды ата.
15, 20, 17, 80, 12, 50, 10, 16, 0, 5.

Кім дұрыс санады?

Дескриптор:
1.Дөңгелек сандарды атайды.
2. Нөлмен аяқталатын сандар дөңгелек сандар екенін біледі.
3. Жұмыртқаларды санайды және неше ондық болатынын анықтайды.

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Орындап көр ТЖ

Дескриптор:
1.Ойыншықтарды тура және кері ретпен санайды..
2. Әр қатардағы ойыншықтар неше ондық болатынын анықтайды.
3. 100 теңге болу үшін неше 10 теңгелік алу керектігін біледі.
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

 

Дәптермен жұмыс
Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалайды.

Оқулықпен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

іс-қимылмен көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маркер,
ламинатталған қағаз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер

Сабақтың соңы Кері байланыс: «Білім ағашы»        стикерлер

 

Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Жұлдызша арқылы бағалаймын.

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *