Математика панін оқытудағы негізгі мәселелер мен кездесетін қиыншылықтар

Тұрсынов Кәмілжан Тұрымович
Түркістан облысы Жетісай ауданы
«Хиуаз Доспанова атындағы № 28 жалпы білім беретін мектеп» КММ
Математика пәнінің мұғалімі

Казакстан Республикасының Білім туралы заңында: «Білім беру жүйесінің басты міндеті ұлттық және жалпы адамзаттық құндылыктар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шындауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау; окытудың жана технологияларын енгізу, білім беруді акпараттандыру, халыкаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шыгу» деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттерін көздейді.

«Математика сабағында оқушылардың білімін» тиімді пайдалана отырып, күнделікті сабакты ынғайына карай әдіс-тәсілдерімен түрлендіріп өткізілген кезде, оқушылардын сабакка деген қызығушылығы да арта түседі. Сабах мазмұнын теориялық, практикалық құндылығы жоғары болған сайын, күрылымы көп түрлі окыту әдістерімен мұғалімнің дайындығымен жоғары денгейде өтеді. Оқушы пәнге деген қызығушылығын арттыру мұғалімнің өз енбегін ұтымды ұйымдастыра отырып, жана сабақ үлгілерімен окушылардың шығармашылық Ізденуін калыптастыру. оқушыларға сұрак кою, жұмбақ жасыру, шешу, танымдық ойындар ұйымдастыру аркылы іске асады. Оку жүйесін тиімділендіру үшін жана білімді менгеру кезінде компьютерлік презентацияны оқу ақпаратының кайнар көзі және көрнекі құралы ретінде қолдану және жаттықтыру бағдарламаларын қолдану аркылы оқушылардың зерттеу әрекетінің негізінде өз бетімен білім алуға мүмкіндік беретін зерттеу сабактарын өткізуге болады. Окушы барынша оның өзіне кажетті білімді өзі біліп, іздеп табуға үйреніп, окып, кәсіптік, түрмыс мәселесін кез-келген жағдайда шешіп іс-әрекет жасай алатын болу керек.

«Баланы білім, акикат ереже мен формулалар коймасына айналдырмау үшін, оны ойлауға үйрету керек» делінген (В.А. Сухомлинский). Ізденімпаз, жанашыл мұғалімдердің шығармашылығындағы ерекшелігі оның сабақты түрлендіріп өткізіп, оқушының жүрегіне жол таба білуі. Күнделікті сабақ ынғайына карай түрлендіріліп өткізілсе бұл оқушылардың сол пәнге деген кызығушылығын арттырары сөзсіз. Оку процесін ұйымдастыруды үнемі жанартып отыру оқушылардың жеке қабілеттілігін дамытуға, оқудағы пәнаралық байланысты күшейтуге, мүмкіндік береді.

Математика пәнін арнайы пәнмен байланыс орнату аркылы окыту есептер шығаруда тек есептің дұрыстығын ғана емес, оны шешудің ұтымды жолын таба білуге мүмкіндік береді. Мұғалімнін басты мақсаты окушыға терең де тиянакты білім беру, ал білім сапасын арттыру үшін әр мұғалім шыгармашылыкпен жұмыс жасауы кажет, және де кажетті білім берумен шектелмей алған білімін оқушыға керек уакытында колдана білуге үйрету. Осы мақсатта оқушыға дайын акпаратты бермей, оны өз бетімен жұмыс істеуге, ізденуге үйрету кажет, ол үшін әр ұстаз окытуда білім берудің озық тәсілдерін қолдануы керек

Кайсыбір мұғалім болсын, сыныптын сабакка кызығушылығын ояту үшін түрлі әдістерге жүгінеді. Мүғалім сұрап. оқушы жауап беретін бір сарынды дәстүрлі әдістегі сабақтар баланы жалықтырып, пәнге қызығушылығын төмендетіп, білім сапасына да әсер ететіні сөзсіз. Мұғалім әр сабағына және өзіне рефлексивті есеп бере отырса жұмыс жасау каркыны жақсарып жанданады. Мұғалімнің рефлексиялық қызметінің мақсаты: педагогикалық әрекеттің негізгі компоненттерін есіне түсіріп, олардын мәнін, алынған нәтижесін «дұрыс» не «бұрыс» болғанын дәлелдей алу. қолданылған әдіс пен кұралдардың тиімді не тиімсіз болғанына байланысты өзіндік көзқарасын білдіру, орындалып өткен әрекеттің нәтижесін зерттеу. Тек сонда ғана алдағы жұмыстарда дұрыс максат койып, алға карай шығармашылықпен жылжудың жобасын жасау мүмкін болады. Қазіргі тандағы тиімді білім беру әдістерінің дәстүрлі білім беруден артықшылыктары мол. Жана әдістерді пайдалана отырып: оқушылардың өз бетінше дамуына, окушы мен окытушы арасында байланыс орнатуына, оқушының жан-жақты ізденуіне, оқушының өзін және өзгені бағалауына. өз ойларын жетік айтуына кол жеткізіледі.

Оку материалының міндетті денгейін тез менгертуге қабілетті оқушылар үшін математика курсының жеке такырыптары бойынша жаттықтыру және бакылауға арналған бағдарламалар бар. Мұнда оқушылар компьютермен жеке жұмыс жасап, тапсырманы дұрыс орындағаннан кейін қиындық денгейі жоғары жаттығуға көшеді. Бұл әрекет окушылардын бос отырмай, өз ісімен айналысуына мүмкіндік береді, нәтижесінде олардын кызығушылыктары артады Колданылатын оқу бағдарламасында есептер киындык денгейі бойынша құрастырылған есеп, сурет, график жән мысалдармен берілген. Есеп шығару кезінде оқушы есептің дұрыс шығарылғандығын, қатесін экраннан көре алады.

Окушы білімін бағалау кезінде жеке такырыптарға, бөлімгерге арналған тесттік сұрақтарын пайдалануға болады

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *