Жан жадыртар әуен

Серікбай Талғат Сағдатұлы

Бөлімі

 

Музыка
Педагогтің аты жөні: Серікбай Талғат Сағдатұлы
Күні:  
Сынып:    6 Қатысқандар саны:

 

Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Жан  жадыртар әуен
Оқу бағдарламасына сәйкес  оқыту мақсаттары: 6.1.1.1-тыңдаған  музыкалық  шығарманы  талдау  және өнердің  түрлері ,стиль және  жанрдың  сонымен қатар өнердің  өзге  түрлерімен байланысын  анықтау.

6.2.2.1-музыкалық аспаптармен  дауысын қолдана  отырып,  музыкалық  композициялар шығару және  импровизация  шығару

 

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:   тыңдаған  музыкалық  шығарманы  талдау  және өнердің  түрлері ,стиль және  жанрдың  сонымен қатар өнердің  өзге  түрлерімен байланысын  анықтайды

Кейбір  оқушылар:   дәстүрлі  халық  әндері мен аспаптық  музыканың  жанры мен  стильін анықтайды

Көптеген  оқушылар:  бір бірін бағалайды

Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі (уақыты) Педагог әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
 Сабақтың басы

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Амандасу

 1-тапсырма.Талқылау.

Тамылжыған  сазды  әуезді   үн  адам жанын  ерекше тербейтін  тылсым күшке  ие екендігін  талай  ғұламалар ғалымда мен  ойшылдар  айтып  кеткен. Данышпан  Абай  Құнанбаев ән  күй  немесе  жақсы әуеннің  адам  санаысна әсері  қандай болатыны  туралы көптеген  тереңи  үлгілі  пікірлер айтты.

Ақын,әнші,композитор Әсет  Найманбайұлы 1867  жылы қәзіргі Шығыс  Қазақстан  облысы ,Үржар ауданы, Бақты  ауылында  дүниеге  келген.Әсеттің  әке  шешесі  кедей, шаруа  адамар  болса да, Әсет ескіше  оқыған, көзі  ашық, сауаитты адам болған.Оның «Інжу-Маржан» , «Қарагөз» , «Мақпал» әндері  бар.

Халықтық өнердің інжу маржанын  бойына  терең  дарытқан өр талант  иесі,бұл бұл  үнді жезтаңдай әнші-Дәнеш  Рақышов есімі барша  қазақ  халқыныа өнер сүйер қауымға  кеңінен танымал.

2-тапсырма.Сұрақ  жауап  әдісі.

1.Бейнежазба  немесе  үнтаспадан Дәнеш Рақышовтың  орындауында Әсеттің «Қысмет» және  төл  туындысы «Жетісу» әндерін  тыңда.

2.Әндерді  салыстырып,  талда.

3.Орындаушылық  мәнерлеп баға  бер.

3-тапсырма.Бағалау

Рефлексия

·       Сабақта не сәтті  шықты?

·       Қай тапсырма қиын болды?

·       Сабақта  нені әлі де  жақсарту қажет?

 

Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.

 

 

 

 

 

Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа  арналған  сұрақтарға  жауап береді

 

 

 

 

 

 

Оқулықта  көрсетілген концертті ұйымдастыру  және  жүргізу  талаптарымен  танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Әнді  талқылай келе  берілген сұрақтарға

жауап

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бір бірін бағалайды

 

 

Платформа жүйесінің пайыздық есептеу  нәтижесі

 

 

 

 

 

 

 

 

Бір бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.

 

 

 

Платформа жүйесінің пайыздық есептеу  нәтижесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр бір жасалынған жұмысты 10 балл мен  бағаланады.

 

hhtp/mpp.aytis/youtube.com

 

Бейнежазба сілтемесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейнежазба,оқулы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға  жауап бередіӘн  орындау, аудиожазбалар,бейнежазбал

Кері байланыс ағашы

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.