Қазақ халқы

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пән: Дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тарих беттерінен

Сынып: 2 «Б»  сынып

Мектеп: «П.Г.Карелин атындағы орта мектебі» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Касенова Жибек Еркимбековна

Қатысқандар саны: 19

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Қазақ халқы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 2.3.5.3 Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндіру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндіреді.

Көптеген оқушылар: Халықтар достығы мерекесінің қажеттілігін сызба арқылы жазып көрсетеді.

Кейбір оқушылар: Қазақстан халықтары бірлігін көрсететін белгінің нұсқасын жасайды.

 

Бағалау критерийлері Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын айта алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады: Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын айтады.

Пәнге тән лексика мен терминология: көпұлтты, 1 мамыр.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Не себептен еліміз «Қазақстан Республикасы» деп аталады?

-Қазақстанда қай халық саны жағынан көп?

-Қазақстанды не себепті бірлігі жарасқан ел деп   атайды?

Құндылықтарды дарыту Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, достық, шығармашылық, қарым-қатынас жасау қабілеті.
Пәнаралық байланыстар Музыка, көркем еңбек.
АКТ қолдану дағдылары Суреттер   https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&ved=2ahUKEwj2xNLPk_DiAhXm-ioKHb0TBWsQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fznanija.com%2Ftask%2F17406964&psig=AOvVaw2-YorEHyF52ToDCzVIu7O2&ust=156084839665617

https://www.pinterest.com/pin/696861742311155375/https://ru.depositphotos.com/107375628/stock-illustration-logo-of-sun-and-rainbow.htmlhttp://www.ksaa.zaural.ru/fakultety/agronomicheskiy-fakultet/novosti/2850-agronomicheskiy-fakultet-studenty-vybrali-emblemu-kafedry-ekologii-i-zaschity-rasteniy

https://kp.ua/politics/593727-novaia-emblema-hpu-bez-sovetskoho-schyta-y-skreschennykh-mechei

https://yujanka.kz/29041-2/https://qazaquni.kz/2015/03/17/34550.html/comment-page-1

Бастапқы білім Қазақстанда басқа ұлт өкілдерінің тұратынын біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы  жоспарланған  іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

Психологиялық жағымды ахуал тудыру.

«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы жүзеге асады.

«Ортақ мекен жер шары» әнін, шаңырақтың түрлі-түсті уықтарын (таспа) ұстап тұрып айтады.

Ортақ мекен – жер шары,

Төбемізде бір аспан

Барлық ұлттың баласы

Достығымыз жарасқан      2 рет

Таспаның түстеріне байланысты 3 топқа бөлінеді.

«Сиқырлы сөз» әдісін қолданып, ребусты шешу арқылы  оқу мақсаты жарияланады.

(Бірлік-түбі тірлік)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&ved=2ahUKEwj2xNLPk_DiAhXm-ioKHb0TBWsQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fznanija.com%2Ftask%2F17406964&psig=AOvVaw2-YorEHyF52ToDCzVIu7O2&ust=1560848396656172

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

(Д)  1-тапсырмада «Қолдан, құрастыр» әдісін қолданамын. Берілген сөз тіркестерін пайдаланып мәтін құрастыр.

Қазақстан Республикасы, көп ұлтты, 130-дан астам, тілі,                              мәдениеті, тарихы, халықтар бірлігі.

Дескрипторлар:

Сөз тіркестерін қолданып, мәтін құрастырады.

ҚБ: «Достар» әдісі арқылы іске асады.          

    — Сөз тіркестерін пайдаланып, мәтін құрастырса.

 

 

— Сөз тіркестерін пайдаланса, мәтін    құрастыруда қиналса.

 

— Сөз тіркестерін пайдалануда;

— Мәтін құрастыруда көмек қажет етсе.

Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

-Қазақстан мемлекетінде қанша ұлт өкілдері тұрады?

-Қазақстан Республикасының бірлігігі күні қашан тойланады?

Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.

-Қазақстанды не себепті бірлігі жарасқан ел деп          атайды?

— Сенің ойынша Қазақстандағы ұлт өкілдерінің тату-тәтті тұруы неде деп ойлайсың?

(Ж)  2-тапсырмада «Үш маңызды зат» әдісін қолданамын.

Қазақстан халықтары достығына қажетті 3 маңыздылықты жаз.

 

 

 

Қазақстан халықтар достастығы Не үшін маңызды?
 
 
 

 

Дескриптор:

Қазақстан халықтары достығына қажетті 3 маңыздылықты жазады.

 

ҚБ: «Жылы жүрек» әдісі арқылы іске асады.

       

 

— Қазақстан халықтары достығына қажетті 3 маңыздылықты жазса.

               

                —  Қазақстан халықтары достығына қажетті 3             маңыздылықты жазуда қиналса.

            

—  Қазақстан халықтары достығына қажетті 3 маңыздылықты жазуда көмек қажет етсе.

 

Саралаудың «Қарқын» тәсілі қолданылады.

Қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беріліп, қолдау көрсетіледі.

Қарқыны жылдам оқушыларға «Синквейн» әдісі  бойынша тапсырма беріледі.

«Халықтар  достығына» бес жолдық өлең құрастыр.

-1 Зат есім

-2 сын есім

-3 етістік

-4 сөзден тұратын сөйлем

-синоним

Сергіту сәті:

Аспанға қарап ай көрдім,

Жерге қарап жер көрдім.

Оңға бұрылып, солға бұрылып,

Егеменді ел көрдім.

 (Т)3-тапсырмада «Таңдап ал» әдісін қолданамын.

Берілген бірнеше белгінің ішінен халықтар достығының бірлігін көрсететін эмблеманы таңдап ал, ерекшелігін сипатта.

 

 

 

 

Дескриптор:

—          Халықтар бірлігінің эмблемасын таңдайды.

—          Эмблеманың ерекшелігін сипаттайды

ҚБ: «Жұлдызша»  әдісі арқылы іске асады.

 

—                — Халықтар бірлігінің эмблемасын таңдаса.

— Эмблеманың ерекшелігін сипаттай алса.

 

—             — Халықтар бірлігінің эмблемасын таңдаса.

— Эмблеманың ерекшелігін сипаттауда қиналса.

 

—            — Халықтар бірлігінің эмблемасын таңдауда,.

—            —  Эмблеманың ерекшелігін сипаттауда көмек       қажет етсе.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілін қолданамын.

Көптеген оқушыларға «Гүл күлтелері» әдісін қолданып  тапсырма беремін.

Халықтар достық мерекесінің негізгі құндылықтарын бос күлтелерге жаз.

Халықтар

достық мерекесі

Кейбір оқушыларға «Мен суретшімін» әдісін қолданып  тапсырма беремін.

Сен өзіңді суретшімін деп ойла.Саған халықтар бірлігін көрсететін белгінің нұсқасын жасау керек. Халықтар достығының бірлігін көрсететін белгінің нұсқасын жаса.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.pinterest.com/pin/696861742311155375/

https://ru.depositphotos.com/107375628/stock-illustration-logo-of-sun-and-rainbow.html

http://www.ksaa.zaural.ru/fakultety/agronomicheskiy-fakultet/novosti/2850-agronomicheskiy-fakultet-studenty-vybrali-emblemu-kafedry-ekologii-i-zaschity-rasteniy

https://kp.ua/politics/593727-novaia-emblema-hpu-bez-sovetskoho-schyta-y-skreschennykh-mechei

http://nk.addnt.ru/

https://yujanka.kz/29041-2/

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%B0

http://www.1-11.ru/?cat=501

 

https://qazaquni.kz/2015/03/17/34550.html/comment-page-1

 

Сабақтың соңы

                                     

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс: Жетістік баспалдағы.

Қызыл түсті баспалдақ: Мүлдем түсінбедім.

Сары түсті баспалдақ: Сұрағым бар.

Көгілдір түсті баспалдақ: Түсіндім.

Жасыл түсті баспалдақ: Жақсы түсіндім

 

 

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
1-тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

-Қазақстан мемлекетінде қанша ұлт өкілдері тұрады?

-Қазақстан Республикасының бірлігі күні қашан тойланады?

Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.

-Қазақстанды не себепті бірлігі жарасқан ел деп   атайды?

— Сенің ойынша Қазақстандағы ұлт өкілдерінің тату-тәтті тұруы неде деп ойлайсың?

2 тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі қолданылады.

Қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беріліп, қолдау көрсетіледі.

Қарқыны жылдам оқушыларға «Синквейн» әдісі  бойынша тапсырма беріледі.

«Халықтар  достығына» бес жолдық өлең құрастыр.

-1 Зат есім

-2 сын есім

-3 етістік

-4 сөзден тұратын сөйлем

-синоним

3-тапсырмада саралаудың «Тапсырма»тәсі-

лін қолданамын.

Көптеген оқушыларға «Гүл күлтелері» әдісін қолданып  тапсырма беремін.

Халықтар достық мерекесінің негізгі құндылықтарын бос күлтелерге жаз.

Халықтар

достық мерекесі

Кейбір оқушыларға «Мен суретшімін» әдісін қолданып  тапсырма беремін.

Сен өзіңді суретшімін деп ойла.Саған халықтар бірлігін көрсететін белгінің нұсқасын жасау керек.Халықтар достығының бірлігін көрсететін белгінің нұсқасын жаса.

 

1- тапсырма ҚБ:«Достар» әдісі арқылы іске асады.         

    — Сөз тіркестерін пайдаланса;

— Мәтін құрастырса.

 

— Сөз тіркестерін пайдаланса;

— Мәтін құрастыруда қиналса.

 

— Сөз тіркестерінпайдалануда;  — Мәтін құрастыруда көмек қажет етсе.

2- тапсырма ҚБ: «Жылы жүрек» әдісі арқылы іске асады.

       

 

— Қазақстан халықтары достығына қажетті 3 маңыздылықты жазса.

               

                —  Қазақстан халықтары достығына қажетті 3             маңыздылықты жазуда қиналса.

            

—  Қазақстан халықтары достығына қажетті 3 маңыздылықты жазуда көмек қажет етсе.

3- тапсырма ҚБ: «Жұлдызша»  әдісі арқылы іске асады

 

—                — Халықтар бірлігінің эмблемасын таңдаса.

— Эмблеманың ерекшелігін сипаттай алса.

 

—             — Халықтар бірлігінің эмблемасын таңдаса.

— Эмблеманың ерекшелігін сипаттауда қиналса

 

—            — Халықтар бірлігінің эмблемасын таңдауда,.

—  Эмблеманың ерекшелігін сипаттауда көмек       қажет етсе.

Кері байланыс: Жетістік баспалдағы

Қызыл түсті баспалдақ: Мүлдем түсінбедім.

Сары түсті баспалдақ: Сұрағым бар.

Көгілдір түсті баспалдақ: Түсіндім.

Жасыл түсті баспалдақ: Жақсы түсіндім

 

 

 

 

Сергіту сәті, топтық, жұптық жұмыс кезінде оқушылардың денсаулық, қауіпсіздік сақтау ережелерін

сақтауы ескертіледі.

   
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *