Ұлттық театр-өнер ордасы. Сахна – өмір айнасы.
Бөлім: Ұлттық театр-өнер ордасы.
Сәбит Оразбай «Өмірдің өзі-театр» |
Мектеп: «Достар» ХМЛ
Мұғалімнің аты-жөні: Буркеева З.А. |
|||||||
|
||||||||
Сабақ тақырыбы | Сахна – өмір айнасы. | |||||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары | 1.3.2.1 – ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндерлһдің баспасөз парағы құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;
1.5.1.5 – мәтіннен көсемше оралымды сөйлемдерді анықтап, оларды ауызша және мәтіндер құрауда орынды колдану. |
|||||||
Сабақ мақсаты | Мәдени-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну | |||||||
Бағалау критерийлері | Ø Мәдени-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінеді
Ø Қолдана алады |
|||||||
Тілдік мақсаттар | Тақырыпқа байланысты сөздер мен терминдер:
Шымылдық, әншілік, бейне, ақылдасады, тырысады, ілтипат, ықылас, саңлақ.
Диалог және айтылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша…, себебі…, өйткені, сондықтан, т.б. |
|||||||
Сабақ барысында жүзеге асатын құндылықтар | Өнер, құрмет, жақсылықты насихаттау, қоғам жарасын көрсете білу.
|
|||||||
Пәнаралық байланыс | Тарих, өнер, ән | |||||||
Алдыңғы білім | Қазақтың тұңғыш театры | |||||||
Жоспар | ||||||||
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған әрекеттер | Ресурстар | ||||||
Сабақтың басы
2минут
|
Ой шақыру
Оқушылармен амандасу. «Ыстық алақан» әдісі Сабақ тақырыбы мен мақсаты.
Диалог, монолог, сөйлем құрастыру Топтық жұмыс, жұптық жұмыс Сөздік жұмысы |
|||||||
Сабақтың ортасы
7 минут
15 минут
5 минут |
Тыңдалымалды тапсырма.
Әртіс дегеніміз кім?
жұптарға барып өз жауаптарын салыстырады. Сынып болып сөз, сөз тіркесінің мағынасын анықтайды Сөздік: қалың жұрт, мерейі үстем, Тәуелсіздік тұғыры, еркіндік, шым болаттай, серпіл , құлаш ұрды ғарышқа, өз төріміз, ата-баба мұраты, иегері бола бер, мәңгілік.
«Ф» Белсенді оқушыны анықтау Кері байланыс
Тыңдалым тапсырмасы 1. Әр оқушыға мәтін үзіндісі беріледі 2. Оқушы мәтін шумағын мәнерлеп оқып береді. 3. Сынып тыңдайды. ТАПСЫРМА 1. Тыңдалған мәтінде жаңа сөз кездесті ме? 2. Қай сөз тіркесі сен үшін түсінуге қиындық тудырды. 3. «Мерейі үстем» деген сөз тіркесін қалай түсіндіресің? Т.б. 4. Тыңдалған шумақтар бойынша мазмұнын қара сөзбен айтып бер. Жаңа сөздерді пайдалан. Республикам менің Бағалау критерийі 1. Тақырып аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінді 2. Берілген сөздер мен терминдерді қолдана отырып сұраққа жауап берді Кері байланыс Тыңдалым соңы тапсырма 1. Мен үйренген 5 сөз. 2. Мәтін мазмұны бойынша 5 сөйлем жаз. «Ф» Ұсыныс, пікір айтады Мұғалім тарапынан кері байланыс
|
Таныстырылым. Ақпарат беру.
https://massaget.kz/mangilik_el/tauelsizdikke__25_jyil/42564/
|
||||||
Сабақтың соңы
5 минут |
Рефлексия
Екі жұлдыз, бір тілек Үйге тапсырма: Өлең мәтінін мәнерлеп оқу немесе ұнаған жолдарын жаттау |
Стикерлер | ||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері Құндылықтар сілтемелері |
||||||
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1:
2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1:
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718