Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?

Пән:Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Өсімдіктер
Күні:
Сынып: 1 Мектеп: Златополье орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні:Абдижаппарова А.А
Қатысқандар саны:12
Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) 1.2.1.4 өсімдіктердіңтіршілігінеқажеттіжағдайлардызерттеу;
1.1.2.1 қоршағанәлемқұбылыстарынабақылаужүргізу
Сабақмақсаттары Барлықоқушылар: Өсімдіктергеөсуүшінқажетжағдайдыбіледі,зерттейді
Көптегеноқушылар: өсімдіктердіңтүрліжағдайлардаөсунәтижелерінсалыстырады, түсіндіреді
Кейбіроқушылар:жазда бақшадағы өсімдіктің өсуіне қандай жағдайлар жасалғанын еске түсіреді. Өсімдіктерді күту жолдарын айтады
Бағалаукритерийлері Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды (ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды, зерттейді
Өсімдіктердің түрлі жағдайда өсуіне бақылау жасап, салыстырып, су, жылудың қажеттілігін дәлелдейді
Тәжірибе жасау негізінде өсімдіктерге қажетті заттардың пайдасысын түсіндіріп, дәлелдейді
Бақшадағы өсімдіктердің өсуіне жасалған жағдайларды айтады, өсімдіктерді күту жолдарын ұсынады.

Тілдікмақсаттар
Сабақбарысындаоқушылардыңайтылым,тыңдалым, оқылымдағдыларындамыту.Оқушылар “жағдайлар” тірексөзіментанысады. Сөздіқазақша, орысша, ағылшыншақұрастыраотырып, қайталату.
Жағдайлар- условия- conditions
Диалогтыөрбітугеарналғансұрақтар.
-Өсімдіктіңөсуіүшіннеқажет?
-Мынаөсімдіккеше?
-Ал, мынаөсімдіккеше?
Құндылықтардыдарыту

Оқушылардыңөсімдімдіккедегенсүйіспеншігінарттыру, ұқыптылықпенқараудыүйрету.
Пәнаралықбайланыстар дүниетану
АКТ қолданудағдылары Слайд, суреттер
Бастапқы білім
Өсімдікжайлыжалпытүсінікбар
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтыңбасы
Ынтымақтастықортақалыптастыруүшін
«Төрт құбылыс» тренингі ойнатылады
Шарты: шеңбер болып тұрады
су-қолды алға созады,
ауа-қолды жоғары көтереді,
от –қолдарын айналдырады,
жер –қолдарын төмен түсіреді.
және 1,2,3 ке саналу арқылы топқа бөлінеді.
Ширату жаттығуы:
Оқушылар пантомима көрсету арқылы өсімдіктерді сипаттайды.
Оқушылар сау өсімдікті көрсетеді
Солып бара жатқан өсімдікті көрсетеді.
Қорытындысұрақ:
Ол неге осындайболды?
Оған не жетпеді?
Өсімдіктергеөсуүшін не қажет?
Сабақтыңортасы
Тапсырма №2. Ресурспен жұмыс.
«Үрмебұршақтың өсуіне қажетті жағдайлар» бейнежазбаны көру арқылы әңгіме жүргізіледі.

ҚБ: қолдау мақсатында «Бас бармақ»
Тапсырма №2. Белсенді оқытудың «бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі.
Өсу үшін өсімдікке не қажет? Тиісті сөздерді тауып, сызықпен қосыңыз. Қажеттіжағдайлардыкөктүспен, қажетсізжағдайлардықызылтүспенбелгілеңіз.

СУ ТОҚ АУА ТОПЫРАҚ ОЙЫНШЫҚ ЖЫЛУ ШЫРЫН ЖЫЛУ ҚОРЕК
«Жапондық әдіс »

Тапсырма №3. Топтық жұмыс.
(Т)Саралау әдісінің жіктеу тәсілі-«Джигсо»
Топтарға бірдей үш сурет беріледі, үш топ үш суретті бір –бірімен салыстыра отырып ойларын ортаға тастап, өзара бөлініп топқа оқушылар барады.

1топ суретте судың қажеттілігін әңгімелейді.
2топ суретте өсімдіктерге қажетті жағдайдың жоқтығы туралы анықтап, әңгімелеййді
3топ Шыршаның астында өсетін өсімдіктерге не жетіспейтінін анықтап айтады
ҚБ: Мұғалім тарапынан «Телефакс»
Дескриптор:
1-суретте өсімдікке қажетті барлық жағдай бар екенін түсінді.
2-суретте өсімдіктердің сусыз тіршілік ете алмайтынын біледі
3-суретте жарық жоқ екенін анықтады

Тапсырма№4. «Жас зерттеуші» әдісі арқылы тәжірибемен жұмыс.
Нұсқаулық:Құтыларға жазулары бар қағаздарды жабыс-тырып, сол күнді, топтың атауын немесе оқу¬шының атын жазып қою. Құтыларға топырақ салу.
Әрқайсысына бір үрмебұршақ тұқымын отыр¬ғызу. Тұқымды сабаққа бір тәулік қалғанда сулап қойған дұрыс. Құтыларды терезенің алдына қою.
Бірінші құтыдағы топырақты суарып, қақпағын ашып қою.
Екінші құтыдағы топырақты суарып, қораппен жабу.
Үшінші құтыдағы топырақты ашық қалдырып, суармау.
Тура осыны бөлме өсімдіктері немесе алдын ала
өнгентұқымдарарқылы да жасауғаболады.

Оқушыларғанәтижесінде не болатынынбол-жаудытапсырыңыз. Айнымалыжәнетұрақтыкөрсет

Нәтижеде өсімдіктерге өсу үшін су, жарық, жылу және қоректік заттар қажет екенін түсінеді.

Бағалау критерийі Дескрипторлар
Тәжірибе жасау негізінде өсімдіктерге қажетті заттардың пайдасысын түсіндіріп, дәлелдейді
-құтылардағы үрмебұршақ тұқымының өсуін бақылайды;
-әртүрлі жағдайлардағы өсімдіктерді бақылап, сумен жарық болмаса өсімдіктің өспейтінін дәлелдейді.
-Жарық мол, су құйылмаған кездегі өсімдіктің әрекетін айтады.
-Жарықпен судың өсімдікке әсерін әңгімелейді.

Тапсырма №5.
Саралау әдісінің «мазмұн» тәсілі.
Үш топқа білім деңгейі әртүрлі оқушыларды шоғырландыру.
Тапсырма: алдарыңызда жатқан кестені шамаларыңыз жеткенше толтырасыңдар
1тапсырма
І-топ 2тапсырма
ІІ-топ 3тапсырма
ІІІ-топ толықтыру
1-ші
2-ші
3-ші
4-ші
Т.б 1-ші
2-ші
3-ші
4-ші
Т.б 1-ші
2-ші
3-ші
4-ші
Т.б

А- Суретке қарай отырып өсімдіктің өсуіне қандай жағдай жасалғанын қарастырады.

B-Бөлмедегі өсімдііктердің жағдайын анықтайды.

C-Өткен шақта, яғни балалар жазда бақшадағы өсімдіктің өсуіне қандай жағдайлар жасалғанын еске түсіреді. Өсімдіктерді күту жолдарын айтады

Үш кестені үш топтан сұрауға болады. Бір-бірін толықтырады.

Сабақтыңсоңы

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
-Ресурстарарқылысаралау(бейнежазба, суреттер)
-мақсат арқылы саралау(м: кейбір оқушылар
Тапсырма №5 жазда бақшадағы өсімдіктің өсуіне қандай жағдайлар жасалғанын еске түсіреді. Өсімдіктерді күту жолдарын айтады) Сабақты «Карта» әдісі арқылы қорытындылау. Әрбір оқушыға бір ақ парақ таратылады, оны 4 бөлікке бөліп соның екеуіне өтілген тақырып бойынша сұрақ, екеуіне жауап жазу. Топ басшысы карталарды жинап алып, араластырады, оқушыларға таратып береді.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы сабаққа рефлексия жасалады
Оқушыларға стикер таратып, сабақтың қалай өткені туралы екі ұсыныс, бір тілек жазып, іледі.

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Қалыптастырушы бағалауқұралдары-
Мұғалімнің ауызша кері байланысы:

( екі жұлдыз бір тілек,
Өзара бағалау:

Мадақтау, қолдау мақсатында басбармақ стратегиясы

Денсаулық қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сергіту жаттығу орындау барысында топтық жұмысты ұйымдастыру, тәжірибе барысында денсаулық қауәпсіздік техникасымен танысу

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *