Орнына орналастыр

Күні:27.01.2020 жыл
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Сенсорика
Тақырыбы: «Орнына орналастыр»
Мақсаты: Білімділік: Дөңгелекті сопақшадан ажырата білуге, қияр
сопақша, қызанақ дөңгелек екенін тісіндіру.
Дамытушылық: Ұсақ қол моторикасын жетілдіру.
Тәрбиелік: Ұқыпты, тыныш отыруға тәрбиелеу.
Қолданылған көрнекі құралдар: көкөністер, қияр мен қызанақ сопақша
және дөңгелек пішіндер.
Сөздік жұмыс: сопақ, дөңгелек.
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың іс- әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық

Балаларды шаттық шеңберге тұрғызу, қонақтармен амандасу.
Армысыздар көк аспан
Армысыздар ұстаздар
Сәлем,сәлем,сәлем
Балалар өз орындарына жайғасып отырады. Балалар мен бүгін сендермен сенсорика бөлімінде орнына орналастыр тақырыбында ашық ұйымдастырылған өқу іс-әрекетін өтеміз. Балалар казір жылдың күз мезгілі. Күз мезгілінде біздер жылы кинеміз, күз мезгілінде күн суық бөлады, ағашдардың жапырақтары сары түске еніб төгіле бастайды. Күз мезгілінде үлкендер егіндерді жинап алады. Сөл егіндердің бірі қияр мен қызанақ туралы мағлұматқа ие болып оларды өз орындарына орналастырамыз. Өлең жолына сәйкес тәрбиешінің көмегімен іс-әрекетін жасайды.

Ізденушілік-ұйымдастырушылық
Аю

Сергіту сәті.
Ғажайып сәт.
Қолында тапсырмасы, себеті мен топқа ренжулі аю кіреді.
-Ой мен қай жерге келіп қалдым?
-Сәлеметсіңдерме балалар!
-Мен мына бір тапсырманы еш істейалмай жатырмын өсы тапсырма не туралы, қалай істеу керектігін білсемғой шіркін.
Аюжан сіз еш ренжімеңіз біздің балалар сізге көмектеседі. Сіз балапандардың қасында көңілді бөлып қарап жүріңіз.
Балалар сендер мына суретке қараңдаршы бөл жерде қияр мен қызанақтың суреті бейнелерген. Қиярдың пішіні сопақша, түсі жасыл, үстінде бүртіктері бөлады.
Ал мынау қызанақ пішіні дөңгелек, түсі қызыл бөлады. Олар бақшада піседі. Оларға аталарымыз, әжелеріміз су беріп суарып жүріп өсіріп, пісіріп алады. Қолдарыңа ұстап қиярдың сопақша екенін, үстінде бүртіктері бар екенін көріңдер. Ал қызанақ дөңгелек екенін қолмен ұстап көрсеңдер болады.
Балалар орнымыздан тұрып бір сергіп алайықшы. Аюжан сізде бізбен бірге сергіп алсаңыз бөлады.
Қорбандаған аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп- теріп алайық
Қалтамызға салайық.
Балалар аюдың тапсырмасын орындап берейік. Алдымен барлығың маған қараңдар. Балаларға фленографта қияр мен қызанақты өз орнына орналастырып көрсетемін. Мынау қияр бөл сопақша пішін оны сопақша оюға орналастырамыз. Ал бұл қызанақ өл дөңгелек бөлғандықтан оны дөңгелек оюға орналастырамыз. Жарайсыңдар балапандар сендер тапсырманы дұрыс әрі әдемілеп орындадыңдар.
Балалар тамсана қарайды.

Балалар қиярмен қызанақты қолмен ұстап көзбен көреді.

Өлең жолына сәйкес тәрбиешінің көмегімен іс-әрекетін жасайды.

Балалар тәрбиешінің көмегімен тапсырманы орындайды.
Рефлексиялық түзетушілік.
Аю

-балалар сендерге көп-көп рахмет мен орындай алмаған тапсырманы сендер орындап бердіңдер. Мен өзіммен бірге ұнаған тапсырманы алып кетсем бөлама?
Аю тапсырманы алып балалармен қоштасып көңілді көңіл-күймеен шығып бара жатқанда қолындағы себеті төгіліп қалады ал балалар сол себетті жинауға көмектеседі.
Балалар аю сендерді мақтап кетті, жарайсыңдар балапандар.
Балаларды мақтап мадақтап оқу іс-әркетін қорытындылаймын.

Аюмен қоштасады.

Күтілетін нәтиже:
Біледі: дөңгелек және сопақша пішіндер балатынын біледі.
Түсінеді: толықтырушы заттармен жұмыс жасау дағдысын түсінеді.
Қолданада: 2 жаңа пішіндерді және қияр мен қызанақтың атауын,
түстерін қолданады.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *