«Ойлан, тап»

Спандиярова Рахила Абылайқызы

Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласы

№16 «Ертегі» балабақшасы

Қызметі: Тәрбиеші

Материал тақырыбы: «Ойлан, тап»

 

 

Білім беру саласы: Коммуникация. Таным. Әлеумет.

Ұйымдастырылғын оқу қызметі: Қорытынды оқу қызметі.

Тақырыбы: « Ойлан, тап»

Максаты: 1. Балалардың  жыл  бойы  алған  білімдерін  қайталау. Балалардың  білімдерін, біліктіліктерін  бекіту. Санауды, сандарды  ж/е  кеңістікті  бағдарлай  білу  қабілетін, қосу  ж/е  азайту  амалдарының  мағынасы  туралы  білімдерін  тиянақтау.

2. Есте  сақтау  қабілетін  дамыту. Балалардың  біліміне  қорытынды  жасау.

3. Балалардың  біліміне  қорытынды  жасау.

Әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, релаксация жаттығуы, сұрақ-жауап, әңгімелеу.

Көрнекіліктер: сұрақтар,ребустар, слайд-шоу, тапсырмалар.

 

 

Әрекет кезеңдері

 Тәрбиешінің  іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотиваци-

ялық

қорғаушы

 

 Арайлап  таң  атты

 Алтын  шуақ  таратты

 Қайырлы  таң!

 Қайырлы  күн!

Саламатсыздар  ма, апайлар!

          Балалар  бүгінгі күн  қандай  тамаша! Жарқын

күнмен  амандасып  алайық.

 Армысың  Алтын  күн!

 Армысың  Жер  Ана!

 Армысың  көк  Аспан!

 Әр  үйге  нұр  түссін!

 Әр  үйге  күн  түссін!

          Жарайсыңдар  балалар! Орындарыңа  барып  жайғасыңдар.

 

Балалар апайлармен амандасады.

 

 

Сөздерді  қайталадйды.

 

 

Іздену-

ұйымдастырушы

 

-Балалар бір  жылда  неше  мезгілі бар?

-Қазір  жылдың  қай мезгілі?

-Көктем  мезгілінде  неше  ай  бар? Атап беріңдер?

-Көктемде ауа-рай қандай болады?

-Көктем туралы тақпақ айтып беріңдерші.

 

 

 

 

-Бір аптада неше күн бар?

-Апта күндерін атап беріңдер?

-Балалар біздің топқа сыйлық  келіпті. Көрдіңдер ма сыйлықтың  бетінде көптеген тапсырмалар бар, сол тапсырмаларды орындасақ  суретте не бар екенін көреміз. Қараңдаршы сурет  бетінде сандар бар, сол сандарды санайық.

 ( Тура ж/е кері  санау)

-Жарайсыңдар  балалар, өте жақсы! Олай болса 1 санын ашып қарайық.

1-тапсырма: Пішіндерді  атап  бер.

( Пішінді атап, түсін атап, ұқсастығын табу)

-Жарайсыңдар  балалар! Келесі тапсырманы оқиық.

2-тапсырма: Д/о: «Төлін  тап»

(Сызық арқылы төлін табу ж/е үй жануарлары туралы айтып беру)

3-тапсырма: Жұмбақтарды  шешу.

( жабайы жануарлар жайлы айту)

4-тапсырма: Логикалық  ойын:

« Атаға көмектес»

( Ұзын-қысқы, жуан-жіңішке)

5-тапсырма: «Қағаз  бетіндіегі  суреттер қалай  орналасқан?»

( Кеңістікті  бағдарлау)

 

       Орнымыздан тұрайық

       Қолды белге қоямыз

       Бұрыламыз  оңға  бір

       Бұрылымыз солға бір

       Жаттығуды  жасасақ

       Жақсы  сергіп  қаламаз!

 

6-тапсырма:  Логикалық  есептер  шешу.

 

 7-тапсырма: Санамақ  айтып беріңдер.

    

8-тапсырма:  Денсаулық  туралы  мақал-мәтел айтып беріңдер.

 

9-тапсырма:  Қазақстан  Республикасы  туралы не білесіңдер?

 

10- тапсырма: «Қандай  ертегі  екенін  тап?» ( Слайд  арқылы  көрсету)

 

11-тапсырма:  «Ребусты шеш»

( Слайд  арқылы  көрсету)

 

12-тапсырма: «Сөздерге дыбыстық талдау жаса» (берілген сөздерге дыбыстық талдау жасау)

 

-Қараңдаршы  балалар біз  барлық  тапсырмаларды  орындадық. Суреттің  беті  аштық. Осы  сурет  бойынша  маған  кім  әңгіме  құрастырып  береді?

 

4 мезгіл

Көктем

3 ай бар

Күн жылынады

Аружан

Нарасыл:

Көктем,көктем,көктемде

Құстар ұшып жеткенде

Біз қуанып қаламыз    

Әнмен қарсы аламыз

Балалалр атап береді.

 

 

 

 

 

 

 

1-ден 20-ға дейін санайды.

 

 

Геометриялық пішіндерді айтып береді.

 

 Тапсырманы орындайды.

 

 

Ойлана отырып, жұмбақтардың шешуін табады.

 

Кеністікті бағдарлайды.

 

 

 

 

Бір сергіп алады.

 

 

 

 

 

 

Есептерды шығарады.

 

Санамақ айтып береді.

 

Мақал-мәтел айтады.

 

 

Рәміздер туралы өз түсініктерін айтады.

 

Ертегінің тақырыбын айтады.

 

Ребусті шешіп, кандай сөз шыққанын айтады.

 

Сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

 

 

Сурет бойынша әңгімелеп береді.

 

 

 

 

Рефлексті-  коррекциялаушы

 

-Балалар бүгін біз қандай оқу іс-әрекетін өттік?

-Бізге  қандай сыйлық  келді?

-Онда  не  бейнеленген?

-Қандай тапсырмалар орындадақ?

-Жарайсыңдар  балалар! Бүгін  сендер  оқу  іс-әрекетіне  жақсы  қатыстыңдар!

-Ал, енді  апайлармен қоштасайық!

 

       Орнымыздан  тұрайық

       Көріскенше  күн жақсы

       Сау-саламат  болайық

       Сау  болыңыздар!

      

 

 

Білуі  керек: Балалар  бойында  біліктілік болуы  қажет.

Болуы  керек: Балалардың  есте  сақтау  қабілеті  болуы  керек.

Баланың  қолынан  келуі: Өз ойындағысын  айтып  жеткізе  білуі  керек.

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *