Имиждік мақала:Іс-тәжірибе есеп беру.

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті

Философия және саясаттану факультеті

Педагогика және білім беру менеджменті кафедрасы

«7М01106- Инклюзивті білім беруді медициналық-педагогикалық сүйемелдеу» мамандығының

1 курс магистранты

Жалғас Серікбол өткізген практикалық сабағының

ЖОСПАРЫ

 

           Өткізілген уақыты: 07.03.2023 ж. сағат: 12:00-12:50

Өткізу орны:  ҚазҰУ, Халықаралық қатынастар факультеті, 121 аудитория.

Сабақ өткізілген топ: «6В01101-Педагогика және психология» мамандығы,3 курс.

Сабақтың формасы: жарыс-сабақ.

Сабақ тақырыбы:«Ұйымдарға кеңес беру деңгейлері.Басшыларға кеңес беру.Персонал-технологиялар: таңдау,оқыту.

Сабақтың мақсаты:

  • студенттерге тақырыпқа сәйкес жаңа ақпаратпен таныстыру;
  • студенттерге алған білімдерін қолдануды үйрету.

Сабақтың міндеттері:

1.Жаңа ақпаратпен өз бетінше жұмыс жасау және оны жаңа жағдайларда қолдану қабілетін дамыту;жеке білімді жүйелеу;

2.Білім, қабілет пен дағдыларды игеру деңгейін анықтау.

Көрнекі құралдар:суреттер,слайд,нотбук,смайликтер,түрлі-түсті фломастерлер.

 

п/п

Кезең атауы Кезең сипаттамасы Кезеңнің мақсаты Уақыт\мин.
1. Ұйымдастыру Студенттерді түгелдеу. Жұмысқа дайындық 3
2. Сабақтың басы 1.Семинар сабағын ұйымдастыру және өткізу туралы оқытушының кіріспе әңгімесі:тақырып аталады, оның мақсаты анықталады.Көп тілді амандасу әдісі арқылы студенттермен сәлемдесу.

2.Сергіту сәті:«сиқырлы көзілдірік»жаттығуы.Студенттер шеңбер бойымен орналасады. Кез — келген студент ұнамды комплимент,мақтау айтады.Ал қалған студенттер ол кімге қатысты екенін табады. Мақтау алған студент ойынды әрі қарай жалғастырады. Барлығы түгелдей жағымды көңіл-күй,мақтау алмайынша, ойын аяқталмайды.

Жаттығудың тапсырмасы – студенттердің бірін-бірі түсінісуі арқылы қарым-қатынас деңгейін көтеру, тіл табыса алу қасиетін дамыту.  

5

3. Студенттердің бастапқы білім деңгейін бақылау. Студенттердің бастапқы білім деңгейі тексеріледі.Жаңа тақырып бойынша шатасқан сөздер арасынан студенттер Flippity платформасы арқылы тақырыпқа сәйкес,студенттер шатасқан әріптер арқылы жаңа сөздерді табады. «Ойлар бұлты» әдісі жұргізіледі. Студенттердің сабаққа дайындығын анықтау. Ойлар бұлты-сабақ тақырыбын көргенде не ойлады ең алдымен соны айтады,ассосоция .  

 

12

4. Теориялық шолу Студенттерге семинар тақырыбы бойынша теориялар ұсынылады,ғылыми ақпараттар берілді. Теориялық шолу жасалынып,ақпарат ұсынылғаннан кейін практика жүзінде толық іске асыра алады. 10
5. Практикалық кезең Студенттерді «жұлдыша»әдісі арқылы топқа бөлу. «Ортадағы қалам»әдісін жүргізу.1топ-Персоналдарға кеңес берудің  замануи әдістері.

2-топ-Ұйымдарға психологиялық кеңес беру барысында жаңа қызметкерге кеңес беру және менеджерге кеңес берудің маңызы сұрақтары аясында ой бөлісу. Автокөлік”ойыны-Ұйымдарға кеңес беру.Телебағдарлама жаттығуы.

Танымдық қызығушылық пен тәуелсіз пайымдау қабілетін дамытуға ықпал ету. Ойынның мәні-тақырыпқа сәйкес,автомобиль құрылымын проекциялау, оның бөліктерін (қосалқы бөлшектерін) зерттелетін материалға бөлу.  

25

6. Студенттердің қорытынды білім деңгейін бақылау. Wordwal платформасы арқылы Кім мықты?жаттығуын өткізу,платформа көмегімен айналмалы спиннер арқылы студенттер кездейсоқ таңдалған карточкаларға өткен тақырыптар аясындағы сұрақтарға жауап береді. Сабақтың мақсатына жету дәрежесін белгілеу.  

 

 

10

7. Семинар қорытындысы бойынша оқытушының түйіндемесі. Мұғалім студенттердің жіберген қателіктерін көрсетеді, сабаққа баға береді, келесі сабаққа тапсырма береді. Студенттердің өзіндік жұмысқа деген ынтасын дамыту. 5-10

 

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1.  Балғымбаева, З. М. Білім берудің практикалық психологиясы: оқу құралы / З. М. Балғымбаева, Н. С. Ахтаева. Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ. — Алматы: Қазақ университеті, 2008. — 102 с.Хуторской А. В. Педагогическая инноватика: методология, теория, практика. Научное издание. — М.: Изд-во УНЦ ДО. 2008—222 c.
  2. Мальцева Т.В. Профессиональное психологическое консультирование {Электронный ресурс}: учебное пособие/ М.: Юнити-Дана, 2012.- 143 с.

Педагогическое консультирование: учеб. пособие для студ. вузов / М. Н. Певзнер, О. М. Зайченко, С. Н. Горычева; под ред. В. А. Сластенина, И. А. Колесниковой. -М.: Академия, 2006. -320 с.

3.Хухлаева О. В. Основы психологического консультирования и психологической коррекции: учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по спец. 031000 — Педагогика и психология; Междунар. Акад. наук пед. образования. -3-е изд., стер. -Москва: Академия, 2006. -2

 

Интернет ресурстары:

  1. https://www.flippity.net/
  2. https://wordwall.net/ru

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *