Жануарлар қайда мекендейді?

Тақырыбы: Жануарлар қайда мекендейді?  Мектеп: Ғ.Қараш атындағы ОЖББМ
Саны: Педагогтің аты жөні: Ташкенова Гайша Ракышевна
Даярлық сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары 0.1.3.2. Үй жануарлары мен жабайы жануарларды атап, сипаттау.
Күтілетін нәтиже Барлық тәрбиеленушілер:

·  үй және жабайы жануарларды;

·   жайлауда жайылатын жануарларды;

·   жануарлардың сыртқы түрін суреттейді.

Көпшілік тәрбиеленушілер:

Қазақстанда өсірілетін үй жануарларыды;

.  Қазақстан аумағында мекендейтінжабайы жануарларды;

.  Жабайы және үй жануарларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айтады

        Кейбір тəрбиеленушілер:

.  «Жабайы өсетін өсімдіктер»,«бөлме өсімдіктері» ұғымдарына анықтама береді;

.  Үй жануарлары мекендейтін ортасын;

.  жабайы жануарлардың мекендейтін ортасын айтады.

Тілдік мақсат Дағдыларды дамыту.

«Үй және жабайы жануарлар» ұғымдарын түсіндіру; жабайы жануарлардың үй жануарларынан  қандай айырмашылығы барын талқылау

 негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

Үй жануарлары, жабайы жануарлар, зоология, мекендейтін жері, қора, орман, тағам, жем.

Көптілділік:

мекен – обиталище – habitation

 талқылау үшін сұрақтар:

Жабайы жануарлар туралы не білесіңдер?

Үй жануарларының жабайы жануарлардан айырмашылығы неде?

Өткен ҰОҚ-нен алған білім Жабайы және үй жануарлары туралы,олардың айрықша ерекшеліктері туралы түсініктер,жануарлар денесінің құрылысын білу,жануарлардың мекендейтін жерлері,адамның үй жануарларын күтуі туралы қарапайым түсініктер
                                                   Жоспар
Жоспарланған уақыт  Жоспарланған  іс-әрекет Ресурстар
І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру.

Мақсатты болжам.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Тақырып бойынша жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Еркін  микрафон» әдісі

 

 

 

Шаттық шеңбері

(Ұ) Барлыгымыз  орнымыздан  турамыз

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де,

Қарсы, алайық,достарым!

Келді қоңақтар бізге.

Өткенді еске түсіру

Топтағы суреттерді қарау және онда бейнеленгендерді бір сөзбен тап берулерін сұрау. (жануарлар)

Жануарлар қандай табиғаттың бір бөлшегі еді?

(Жануарлар-жанды табиғаттың бір бөлшегі, өсіп-өнеді,коректенеді).

Жануарлар екі үлкен топқа бөлінеді дегенбіз ұмытпасақ айтып көрейікші.

(үй жануарлары және жабайы жануарлар)

 

Болжам ұсына білулерімен жұмыс.

 

Жұмбақты шешу

Құйрығы  сылаң,сылаң етеді

Барлығын  алдап  кетеді                  (түлкі)

Аузы  бейне шалғы орақ

Шөп емес бірақ малды оранды    (қасқыр)

Жазда  қыдырады

Қыста  тынығады                           (аю)

Жұмбақ шешімін суреттер арасынан танып алып тақтаға іліп,онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап беруді сұрау. (жабайы жануарлар) Ендеше бүгінгі жаңа тақырыбымыз Жануарлар қайда мекендейді?  Бейне баянға назар аударайық.

 

Жабайы жануарларға анықтама беру.

Жабайы және үй жануарларына мысал келтіруді сұрау. Орманда далалық жерде жүрген аңдардың суреттері арқылы балаларды  сөйлету.

Өзекті мәселе (болжамдармен жұмыс)

Қалай ойлайсыңдар,жануарлардың қайсысына өмір сүру қиынырақ жабайыларына ма,жоқ,үй жануарларына ма? Неге олай ойлайсыңдар?

-Қандай жануарлар қауіптірек? Неге?

Жабайы және үй жануарларының арасында қандай айырмашылық барлығын анықтау мақсатында бақылау жүргізуді ұсыну. Болжамдар.

Суретті материалды пайдалана отырып,балаларға жабайы және үй жануарлары арасындағы айырмашылықты анықтауға көмектесу.

Сен  білесің бе? айдары              Біліп жүр

Әр баланы деңгейіне қарай  жұмыстарын смайликтермен бағалап  отырамын.

(Ж) «Артығын тап!»

Сергіту  сәті               «Аю  Аю»  әні

Ой   ашар

Топтық жұмыс

Үй  жануарларымен  аңдарды  өз  мекендеріне апарады

«Мекенін  тап»    ойыны

 

(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс

Жануарлардың әрқайсыларының үйі қайда екенін табуға көмектесулерін сұрау. Сызып көрсету.

Үй жануарларының коректері туралы әңгімелеу. Жануарларды коректерімен сәйкестендіру: түйе-жантақ,жылқы-шөп, қоян-орамжапырақ т.б.

 

Кері байланыс

 

 

 

 

Шаттық шеңберіне арналып жазылған тақпақтар жинағы.

 

Жануарлар суреттері

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жабайы жануарлар суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әнді   бірге  айтады

 

 

 

Суреттер

Плакаттардағы  суреттер

Үй    Орман

Микрафон арқылы

 

 

ІV. ҰОҚ-ның қорытындысы.

Рефлексия.

 Рефлексивті бағалау.  Бағдаршам әдісі

Ештеңе түсінбедім қызыл түс көтереді.

Түсіндім,бірақ түсіндіріп бере алмаймын сары түс көтереді.

Бәрін түсіндім,басқаға түсіндіріп бере аламын жасыл түс көтереді

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *