өсімдіктер әлемі
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным», «Коммуникатция»
Оқу қызметі:Жаратылыстану.Сөйлеуді дамыту. Қоршаған орта.
Тақырыбы: өсімдіктер әлемі
Мақсаты: Табиғаттағы өсімдіктердің қалай жетіліп, өсіп дамуы туралы түсініктерін қалыптастыру. Өсімдіктердің күнделікті ортадағы қажеттілігімен дамуының байланысын балаларға түсіндіріп бекіту.
Тәжірбиелі жұмыстар арқылы балалардың табиғатқа деген көзқарасын кеңейту. Экологиялық тәрбие беру.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ –жауап, әңгімелесу, көрсету. Тәжірбиелік жұмыстар және көрсету түсіндіру.
Сөздік жұмыс өсімдіктер.
Көрнекіліктер: Гүлдер, гүлдердің суреттері.
Биллингвалды топтама: Гүлдер-цветы
Күнбағыс-подсолнух
Өсімдіктер-растение
Әрекет кезеңі | Тәрбиешінің іс-әректі | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылар | Сәлеметсіздерме балалар.
Балалар бүгін бәрің құлпырып кетіпсіңдер? Өйткені, бізге бүгін көптеген онақтар келіп тұр. Ал балалар онда қонақтармен сәлемдесіп алайық.
1.Ал балалалар айтыңдаршы Қазір жылдың қай мезгілі ? 2.Көктем айларын атаңдаршы ? Көктемде қандай өзгерістер болады ?
4.Көктем жайлы тақпақтар білесіндерме ?
Балалар бүгінгі оқу-қызметіміз барысында өсімдіктер туралы әңгімелейміз. Гүлер: бөлме, бақша, дала гүлдері, болып бөлінеді. Демострациялық суретпен жұмыс. Енді гүлдердің құрамымен танысайық. Тамыр сабағы, жапырағы. Гүлдерді бостан босқа жұлуға боладыма ? Гүлдер не үшін керек бізге ?
Гүлдер жайлы тақпақтар білесіңдерме ? |
Сәлеметсізбе ?
Шаттық шеңбер. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де Қарсы алайық достарым Келді қонақтар бізге. Сәлеметсіздерме Қонақтар. Қошкелдіңіздер бәріңіз. Көктем
Наурыз, сәуір, мамыр Күн жылынады, Ағаштардың жапырақтары шығады, жылы жақтан құстар ұшып келеді, көбелектер, қөңыздар ұйқыдан оянады. Балалардың тақпақтарды оқуы 1.Жерді жапты көк кілем Ондай кілем жоқ, білем Көктем келді күлімдеп Міне, саған гүлім деп 2.Көкке бояп өңірді Көктем келді көңілді Бау-бақшада жайнаған Құстар әні төгілді 3.Көктемнің гүлі қызғалдақ Нұрымен күннің бүр жармақ Қылығындар қыздардың қызарып тұр көзді арбап
Балалар гүлдердің аттарын атап шығады.
Жоқ
Гүлдер жерді көріктендіреді, адамға жақсы көңіл күй сыйлайды, олардан дәрі жасайды, жәндіктер өсімдіктермен қоректенеді. Балалардың тақпақтарды оқуы 1.гүлдер, гүлдер гу-гулеп Нұрға бөлеп өмірді Ой мен қырға би-билеп, көтеріңдер көңілді. 2,Күнің көзі шықты Жарқырап жайнап Мен – раушан гүлмін Құлпырған жайна 3.Гүлге толы ауламыз Біз өсеміз толамыз Барлығымыз ер жетіп Үлкен жігіт боламыз
|
Ұйымдастырушы іздестіруші | Есікті тоқылдатып Буратина көңіл болып келді, Қолында жасанды гүл және кұнбағыс бар.
Тәрбиеші: Балалар мынау кім ? Буратино: Мен кішкентай балаларға жақсы бір іс жасайын деп едім, топтарыңа әдемі, сәнді, таза ауа болсын деп гүл сыйлайын деп келдім. Тәрбиеші: Буратино саған көп рахмет, сен бұл жас анды гүлдерді қай дүкеннен алдың. Буратино: мен таң қалып тұрмын, неге жасанды, олардың жапырақтары жасыл, сабағы да жасыл, гүлі қызыл. Жоқ мен әкелген гүлдер тірі тәрбиешіні түсінбедім. Тәрбиеші: Балалар Буратино бір нәрсені түсінбей тұрмын кәне түсіндірейк. Гүлдер дегніміз орысша-цвет Бұл жасанды гүлдердің тірі гүлдер ден айырмашылығы барма ? Жасанды гүлдер дегеніміз не?
Тірі гүлдер дегеніміз не ?
Тәрбиеші: Түсіндіңбе Буротино? Түсіндім ,түсіндім ал жарайды мынау менің күнбағысым қалай ? Тәрбиеші: Ия бұл күнбағысыңда жас анды, ал тірі күнбағыстан не шығатынын мен айтып беремін. Күнбағыстың орысшасы балалар подсолнух. Күнбағыстан біз пістемайын аламыз. Ал пістемайдан көптеген тағамдар, бауырсақтар жасаймыз.Адамдарға пайдасы көп. Буратино: мен енді түсіндім, тірі өсімдіктерге біз қамқорлық жасаумыз керекекенгой балалар. Тәрбиеші: Ал сенің күнбағысыңнан не шығады ? Ештеңе шықпайды, өйткені ол жасанды. Сергіту сәті.
Тәрбиеші: менің балаларым саған тірі гүлді қалай отырғызу және қамқорлық жасауды көрсетеді. Буратино қоштасып рахмет айтып кетеді. |
Буротино
Ия
Жасанды гүлдерді біз ойнағанда, үйімізді сәндеу үщін қолданамыз. Олар пласмассадан жасалған. Ондай гүлдер біздің топтада бар. Тірі гүлдер өмеді, олардың тамырлары болады, суғарамыз, өскен сайын өзгереді, гүлденеді. Тұқымдары шығады. Гүлі болады.
Күн болып жанайық, Мөлдір су болып ағайық. Гүл болып жайнайық, Терең, терең демалып . Жүгіріп, жүгіріп алайық.
Балалар горшокқа гүл отырғызады.
Балалар Буратиномен қоштасады. |
Рефлексивті
Түзетушілік |
Қортындылау:
-Балалар бізге қонаққакім келді. -Буратино бізге не алып келді ? Жарайсыңдар, балалар. Сендер өте ақылды, тамаша, жауап беріңдер. Осымен ұйымдастырылған оқу қызметіміз аяқталды. Қане, балалар орнымыздан тұрып келген қонақтармен қоштасайық. |
Буратино
Балалар жауап береді.
Балалар қуанып риза болады.
Біздің топт ұл-қыздар , Тату-тәтті ойнаймыз. Әлемдегі бар апайларға , Тек жақсылық сыйлаймыз.
Балалар сау болыңдар деп қоштасады. |
Күтілетін нәтиже
Жасайды: Балалар өсімдіктермен танысады. Гүлді горшокқа отырғызады.
Түсінеді: Өсімдіктердің адамға пайдасын және жәндіктер гүлдер мен қоректенетінін түсінеді.
Қолданады: Сурет. Гүлдер тірі және өлі.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718