Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4С Көбею | Мектеп:13мектеп –гимназия. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:20.04.19ж | Мұғалімніңаты-жөні: Юсупова.Ж.А | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7ә | Қатысқандар саны:22
Қатыспағандар саны: 3 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері.
Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.1.3 айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлықоқушылар:
ü Гүлдің құрылысы және тозаңдану түрлерін анықтайтын болады Қатысушылардыңкөпшілігі: ü Айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың арасындағы айырмашылықты түсінетін болады Кейбір оқушылар: ü айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттайтын болады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | ü Гүлдің құрылысы, тозаңдану, өздігінен тозаңдану, айқас тозаңдану туралы алған білімдерін қолданады.
ü Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңдануды сипаттайды. ü Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңданудың кемінде үш артықшылығын талдайды және анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты:
Оқушылар орындай алады: Оқушылардан суретте көрсетілген тозаңдану түрін сипаттауды және тозаңдану түрлерінің кемінде үш артықшылығы мен кемшілігін жазады. Сонымен қатар айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың артықшылығы мен кемшілігінің сәйкестігін анықтайтын болады. Пәнге тән лексика мен терминология:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Айқас тозаңданубұл өсімдіктің тозаңды …-дан …-ға беруі. Айқас тозаңдану … білдіреді. (түрлердің саналуандығы). Айқас тозаңдану кезінде тозаңға өсімдіктен өсімдікке жылжу үшін жол керек Өздігінен тозаңдану – бұл өсімдіктің тозаңды …-дан …-ға тасымалдауы. Ол жәндіктерді еліктіруге энергия шығынын қажет етпейді . Өздігінен тозаңданатын өсімдіктер өзін тозаңдандыратын жәндіктер жоқ жерлерде өсе алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
«Мәңгілік ел» құндылығы:
Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім Мектеп құндылығы:Ынтымақтастық – жарқын болашақ үшін бірлесу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | География пәні: Табиғат зоналарды сипаттау және салыстыру оқу мақсаты бойынша өсімдіктердің таралуы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Оқушыларға презентация арқылы ақпарат беріледі.
Ғаламтордың көмегімен тапсырмалар орындайды және тақырыпқа қатысты мәліметтерді жинақтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Оқушылар көбеюдің барлық тірі ағзаларға тән қасиет екендігін және жыныс жасушаларының бар екендігін біледі.
6 сынып «Биология» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
0-5 мин
5-10мин
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушыларды түгендеу. Ұйымдастыру кезеңі . Оқушылармен шаттық шеңбер құру арқылы оқушылардың арасында татулық атмосферасын құру. Миға шабуыл ü Қандай өсімдіктерді гүлді өсімдіктер деп атайды? ü Гүл дегеніміз не? ü Гүлдің негізгі бөліктерін атаңыз? ü Аналықтың құрылысы, аиқаратын қызметі? ü Аналықтың жатынынан не дамиды? ü Аталықтың құрылысы мен атқаратын қызметі? А) Оқушылармен бірге оқу мақсатын анықтау Б) Проблемалық сұрақ – Өсімдіктерге не себепті гүлдейді – Неліктен өсімдіктер гүлдеген уақытта жәндіктер көп болады?
Жеке жұмыс: 1.«Мылқау суреттен» тозаңдануға қатысатын гүлдің бөліктерін белгілейді 2. Оқушылар гүлдің құрылысының микропрепаратын микроскоп көмегімен қарайды
|
Маркер
А4
Стикер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10-13 мин
13-23
23-27
|
(Т) Оқушыларға айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың анықтамалары дұрыс жазылған және дұрыс емес бірнеше анықтама берілген үлестірмелерді таратылады. Олардың дұрыс анықтаманы табуларын сұралады.
(С) Айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың арасындағы айырмашылықты бүкіл сыныппен талқылайды Топтық жұмыс Оқушылар екі топқа бөлінеді: 1 топ. Өздігінен тозаңданатын өсімдіктер 2топ. Айқас тозаңданатын өсімдіктер Топтық жұмысты бағалау критерийлері: 1. Анықтамасы 2. Мысалдары (өсімдік түрлері) 3. Тозаңдану түрлері 4. Аталықтарының саны 5. Артықшылығы мен кемшілігі
Жұптық жұмыс. (Т/ҚБ) Оқушылар жұбынаайқас тозаңданудың артықшылықтарының тізімін жазады. Оқушылар жұптары жауаптарын өзге жұптардың жауаптарымен салыстырып, тексереді. |
Айқас және өздігінен тозаңдануды салыстыр байлансты суреттер қимасы.
Тозаңдану жолдарының анимациясы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
27-37
37-40
|
(ҚБ) Оқушылардан өздігінен және айқас тозаңданудың сызбаларын құрастыруды сұралады
Оқушылар құрастырған сызбаларын өзара салыстырып, қателерін түзете алады. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: – нені білдім, нені үйрендім – нені толық түсінбедім – немен жұмысты жалғастыру қажет Үйге тапсырма беру. Жергілікті жердің өсімдіктерін анықтайды және тозаңдану түрлерін ажыратады. |
ҚБТ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қабілетіжоғарыоқушылар өздігінен және айқас тозаңданудың сызбаларын құрастыру кезінде олардың айырмашылықтары мен артықшылықтарын жаза алады. | Оқушыларға жабық және ашық сұрақтар қойылады
Мұғалім оқушыларды ауызша бағалайды. Топтық жұмысты оқушылар критерийлер арқылы бағалайды. Жұптық жұмыста оқушылар айқас тозаңданудың артықшылықтарының тізімін өзара бағалайды. Оқушылардың сызбаларының құрастыруы бағаланады |
Денсаулық сақтау технологиялары.
Микроскоппен, заттық шыны, микропрепаратпен жұмыс жасағанда абай болу. Сабақ барысында белсенді оқыту әдістерін қолданудан бұрын оқушының көңіл күйлеріне назар аудару
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718