Мен де спортшы боламын

Түркістан облысы

Арыс қаласы

С.Сейфуллин  атындағы жалпы білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі                                                                                Амантаева Гаухар Ералиевна       

Қысқа мерзімді жоспар 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:  Дені саудың жаны сау Мектеп: «Сәкен Сейфуллин атындағы жалпы білім беретін орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Амантаева Гаухар
Сынып: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Мен де спортшы боламын
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.1.1.1. Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Спорт түрлерін біледі

Көптеген оқушылар: Қазақстанның боксшыларын атай алады

Кейбір оқушылар: Шығарманың желісіндегі сұрақтарға жауап бере алады

Бағалау критерийлері Спорт түрлерін ажырата алады ,Қазақстанның спортшыларын атай отырып , шығарманың желісіндегі срақтарға жауап бере алады.  
Тілдік мақсат Баһадүр , Рикордо Хуараес , Рамазан Пашани
Құндылықтарды дарыту Мәңгілік ел , Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік , құрмет , ынтымақтастық , ашықтық.
Пәнаралық байланыстар Дүниетану , денешынықтыру
АКТ қолдану дағдылары Видеоролик , дереккөздермен жұмыс
Бастапқы білім Спорт түрлерін ажырата алады

 

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

Ширату жаттығуы.

Бес болсын бағамыз

Біліммен бақыт табамыз

Спортпенен достасып

Біз чемпион боламыз

«Спорт галлереясы» тәсілі арқылы ой қозғау

(Секіртпе , гимнастикалық қоссырық , былғары қолғап , доп ,шығыршық , ауыр атлетикалық штанга ,коньки ,хоккей)

Берілген спорт құралдарын пайдаланып , сұрақтарға жауап бер.

Топқа біріктіру «Спорттық латерея»

«Былғары қолғап» «Шаршы алаң» «Дулыға»

ҰЖ  1- тапсырма (Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады )

«Сәйкестендіру» арқылы спорт түрлері мен құралдарын белгіле.

 

 

Былғары  қолғап Жеңіл атлетика
Штанга Бокс
Гимнастика Ауыр атлетика
Секіртпе Ауыр атлетика

 

Дескриптор : Спорт түрлерін ажыратады

Қ.Б «Бекзат пен  Хуарестің суреттері»

ҰЖ2-тапсырма  «Уыстап ұста» әдісі бойынша Қазақстанның боксшылары туралы видеоролик көрсету

Қазақстанның боксшыларын ата(коммуникативті дағдының тыңдалым дағдысы орын алады)

Дескриптор :Қазақстанның боксшыларын атайды

ҚБ «Бекзат пен Хуарестің суреттері»

Сергіту сәті

3-тапсырма (Дәлелдеу дағдысын білім алушының бойына сіңіріп , оқылым дағдысы  ,саралаудың қарқын  әдісін пайдаландым )

«Ойлан , жұптас ,бөліс» тәсілі арқылы мәтінді бөліп оқы , әңгімеле , сұрақтарға жауап бер

Дескриптор : Мәтінді мәнерлеп оқиды , әңгімелейді , сұрақтарға жауап береді

ҚБ «Бекзат пен Хуарестің суреттері»

Дәптермен жұмыс ( Жазылым дағдысы орын алады)

Баһадүр- батыр

Рикардо Хуарес -американдық боксшы

Рамазан Пашани- түрік боксшы

«Былғары қолғап»  ойыны (Айтылым дағдысы қалыптасып ,білім алушылар өз ойларын ашық айта алды )

1.  Бекзат кім?

2. Бекзат неше жасында Олимпиада чемпионы атанды?

3. Америкалық боксшысы

4.Түріктің боксшысы

5. «Бекзат» мәтінінің авторы кім?

7.Бекзаттың жеңіске жету себебі неде деп ойлайсың?

Кері байланыс «Оқушылардан интервью алу»  әдісі

 

 

 

 

 

 

Секіртпе , гимнастикалық қоссырық , былғары қолғап , доп ,шығыршық ,

A4парақ , смайлик

 

 

 

 

 

 

Боксшылардың суреттері

 

Бекзаттың суреттері

Оқулық

 

 

дәптер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

 

«Ойлан , жұптас , бөліс» тәсілі арқылы ойларын дәлелдеп , оқылым дағдысын қалыптастырып , саралау тәсілінің  қарқын әдісі тиімді болды.Себебі , кейбір оқушылар тапсырманы жылдам орындап , осы тапсырманы орындауда көп күш жұмсайтын оқушыларға мақсатқа жету үшін кейбір оқушыларға қолдау көрсетіп отыруды  жөн деп санадым.

 

 

 

 

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ?

Бағалауда білім алушының жауабы өте жақсы болса  Бекзаттың суретін тараттым ,әлі де дайындық қажет болса Хуарестің суретін тарата отырып оқу мақсатына қол жеткізуіме ықпал етемін.

«Оқушыдан интервью алу» тәсілі арқылы білім алушылардан түсінгенін , не түсініксіз болғанын , келесі сабақтан не күтетінін сараладым .

 Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы

 

Қауіпсіздік ережелерін үнемі басшылыққа алып отырамын

Сабақ бойынша рефлексия  

 

 

 

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *