Ашық сабақ: School problem

САБАҚ: Ағылшын тілі

Schools problem

МЕКТЕП: НОМ №8
КҮНІ: МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ:

Даутова Жансая Бағдатқызы

СЫНЫП: 6 «А»

 

ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:
САБАҚТА  ҚОЛ ЖЕТКІЗІЛУГЕ  ТИІСТІ  ОҚУ МАҚСАТЫ  (SMART МАҚСАТТАРЫ /СТАНДАРТПЕН БАЙЛАНЫСТЫРУ) —          Мектеп тақырыбы бойынша жаңа сөздермен жұмыс жасап, сөйлем құрастыру;

—          Мектеп ережелері, мәселелері туралы толық мағлұмат алу;

—          Жаңа сөздердің айтылуымен жазылуына таладу жасау.

САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Барлық оқушылар (А, В, С оқушы жасай алады):
—          Мектеп тақырыбы бойынша жаңа сөздермен жұмыс жасап, сөйлем құрастыру;
Оқушылардың басым бөлігі (А, В (көптеген оқушылар жасай алулары керек):
—          Мектеп ережелері, мәселелері туралы толық мағлұмат алу;
Кейбір оқушылар (А (кейбір оқушылар жасай алуы тиіс)):
—           Жаңа сөздердің айтылуымен жазылуына таладу жасау.
ТІЛДІК МАҚСАТ Оқушылар (сипаттай алады): пәннің тілімен сөйлеу, мындай терминдерді қолдана отырып істей алады

 

Негізгі сөздер мен тіркестер (Оқушылар осы сөздермен не істей алады. Мысалы: миграция сөзімен не істей алады?)

 

 
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым):
Талқылауға арналған тармақтар:
 
Сіз неліктен…екенін айта аласыз ба?
 
Жазылым бойынша ұсыныстар:
 
АЛДЫҢҒЫ ОҚУ  
ЖОСПАР
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ (Сабақтың жүру барысы/45 м.) Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар) РЕСУРСТАР
Басталуы Оқушылармен амандандасу

(1 мин)

 

 

 

 

«Шаттық шеңбер»

(3 мин)

Мақсаты: өзара жағымды қарым- қатынас орнату;

 

 

«Топтастыру»

(2 мин)

 

 

 

Үй жұмысы

 (4 мин)

 

10- мин

Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті  

 

Интерактивті тақта,

таныстырылым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қиық қағаздар

Қосымша 1

 

 

 

 

 

 

-Good morning,children!

-Who is on duty today?

-Who is absent today?

— What date is it today?

 

 

Әркім бүгінгі көңіл күйі мен сыныптастарына бүгінгі күнге тілек айтсын

 

 

 

Топқа бөліну үшін менің қолымдағы қиық қағаздарды аламыз, сосын топқа бөлініп отырамыз

 

My life is brilliant-әнін жаттау, аудару

 

— Good morning, teacher!

-I am on duty today

— Today is absent …

— Today is …

 

 

Менің бүгінгі көңіл күйі өте жақсы, сыныптастарыма сәтті күн тілеймін.

 

 

 

1-       топ: classroom

2-       топ: library

3-       топ: canteen

 

 

 

«Warm up»

(3  мин)

 

 

 

 

 

«Миға шабуыл»

(3  мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 1 «Домино»

(6  мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Task 5

The more we learn, the more we know.
The more we know, the more we forget.
The more we forget, the less we know.
The less we forget, the more we know
So why study?

 

-Do you go to school?

-What subjects do you learn?

-Do you like our school?

-Who is your class teacher?

-What is your favourite school subject?

 

 

1. pen                                     а) сызғыш
2. Pencil                                б) сөмке
3. Book                                  с) мұғалім
4. Ruler                                  д) қарындаш
5. Bag                                    е) сыныптас
7. Desk                                  ж) оқушы
8. Teacher                              з) қалам
9. Blackboard                        и) парта
10. Pupil                                к) кітап
11. Classmates                      л) тақта

 

 

 

 

What do you think about your school subjects?

English                 interesting

History                  easy

Mathematics

Physics           IS

Biology                  boring

Russian                  exciting

Chemistry             difficult

Geography

 

 

 

Look at these words, unscramble these school subjects.

·         Shority (history)

·         madar(drama)

·         leshing(English)

·         shypsci(physics)

·         manger (German)

·         chenrf (French)

·         gioloby(biology)

·         phragyeog (geography)

·         rat (art)

Pupils, I’d like to speak about the lesson of English exactly now. Look at this box and find the words describing our activities at the lesson. Find 11 words.

And now I propose you to play another  game . The rule is to find your pair and match the Subject and the activity that you do on this lesson.

1. IT —-

——LEARN HOW TO USE A COMPUTER

3. GEOGRAPHY—-

—- SHOW DIFFERET COUNTRIES ON THE MAP

5. MUSIC—-

—-LEARN HOW TO SING SONGS

6. ENGLISH—-

—-STUDY ENGLISH WORDS, PHRASES AND GRAMMAR

7. HISTORY—-

——LEARN ABOUT THE HISTORY OF DIFFERENT COUNTRIES

8. PE—-

——DO PHYSICAL EXERCISES AND PLAY SPORTS

9. BIOLOGY—-

——LEARN ABOUT ANIMALS, PLANTS, AND BODY

  1. Dialogue

Match the sentences to make up mini-dialogues.

  1. When have you got Music?
  2. Doyoulikeliterature?
  3. Have you got a pencil?
  4. WecountatMathematics?
  5. What is your favourite  subject?
  1. Yes, I do. I like it.
  2. English and Math are my favourite once.
  3. No, I have not . I have got a pen.
  4. We have got it on Wednesday.
  5. Doyoudosums?
«Жол»

(3 мин)

Мақсаты:

— қазіргі білім деңгейін, оларда қандай олқылықтар

бар екенін анықтауға; өз оқуының табысты болуын қамтамасыз ету

 

 

Үй жұмысы

(2 мин)

 

 

Бағалау

(2 мин)

 

Жолды жүру арқылы рефлексия жасау, әр топтан бір оқушыдан шығып, бүгінгі сабақты қорытындылайды

 

 

 

 

 

 

 

Exercise

 

 

 

Көк- 5

Сары- 4

Жасыл- 3 шарлары арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша ақпарат Қосымша 1-

Қосымша 2-

Қосымша 3-

Қосымша 4-

Қосымша 5-

 

 

 

Сайт материалдары, электронды оқулықтар, аудиожазба, А3, түрлі- түсті қағаз, стикер
 

Топтар бір-бірін

қолдайды. Саралап оқыту арқылы — оқушының өз қабілетіне, болашағына сенуіне;оқушының ынталандыруға;оқушы мен оқытушының ынтымақтастық қарым-қатынас достығына;

оқушының өз білімін өз бағалай білуіне; баға әділдігіне; білім көрсетудің әділ сайысына мүмкіндік береді. Кемшілігі басқа топтарда мәліметтің аз болуы

 

 

 

 

Оқушылардың бейресми бағалау арқылы тексеруді жоспарладым. Сонымен қатар бірін- бірі бағалауда болады.

 

Сабақ өткізетін бөлме топпен жұмыс істеуге дайындалған. Аудиожазбаны тыңдауға ақпараттық технологиялар қолдануға дайын. Топта бірігіп жұмыс істеу, оқушылар арасында сыйласымдық бар. Сұрақтарға белсенді жауап беру мен қатар басқаның ойын тыңдай білу керек.

-Ағылшын тілінде саналатын және саналмайтын зат есімдердің рөлін біледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Мәтіннен тағам атауларын тауып, олармен сөйлем құрастырады.

 

— Көпше және жекеше зат есімдерде айтылуымен жазылуына  талдау жасайды;

— Топта жұмыс істеуде белсенділік танытады.

Рефлексия (соңында)

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.