Менің атым Қожа

                                                     Сабақ жоспары

Сынып:5 Мұғалім: Игисинова А.С.

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Пәні Қазақ әдебиеті
Тарауы Адамгершілік – асыл қасиет
Сабақтың тақырыбы «Менің атым – Қожа» (4-сабақ)
Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. (Б/С2)

 

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалауда өз пікірін білдіреді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейіпкерлердің шынайы өмірде болуының маңыздылығын қарастырады,пікірталасқа түседі.

Кейбір оқушылар орындай алады: кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра отырып, бағалауда логикалық бірізділікті сұрыптап шығарады.

Ойлау деңгейі: Талдау.Қолдану.
 Бағалау критерийі -Кейіпкерлерді  шынайы өмірмен салыстырып бағалауда өз пікірін білдіреді.

-Кейіпкерлердің шынайы өмірде болуының маңыздылығын қарастырады,пікірталасқа түседі.

-Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра отырып бағалауда логикалық бірізділікті сұрыптап шығарады.

Тілдік мақсаттар Сын есімнен алған білімдерін қолданады.
Құндылықтарға баулу Адамгершілік, асыл қасиеттер.
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі, өзін – өзі тану.
Тақырып бойынша алдыңғы білім Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазды..
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Сабақтың басы

3минут

 

Мұғалім әрекеті

 

Оқушы әрекеті

 

бағалау

 

ресурстар

Тапсырма.. Майқанова ханымның, Сұлтан және  Қожаның суреттерін құрастырыңыз. «Мозаика» әдісімен сыныпты шағын топтарға бөлу Оқушылар суреттер құрастырады  

 

 

 

Музыка

Қима қағаздар

Тапсырма. 5 мин«Ойлан! Ізде! Тап!» әдісі арқылы оқушылар(мақсатқа ену) шығармаға қатысты сұрақтарға жауап береді 1.Қожа неге үнемі келеңсіздікке тап болады?

2.Егер сіз Қожаның орнында болсаңыз,қалай өзгерер едіңіз?

3.Бүгінгі күнгі Қожалар туралы не айта алар едіңіз?

4.Қожаның әдепті балаға айналады деп ойлайсыз ба,ойыңызды дәлелдеңіз

Оқушылар ойланады,іздейді, дәлелдейді,сұрақтарға жауап береді

 

Көңіл –күй смайликтерімен бағалау А-4

Интербел

сенді тақта

 

Ортасы 30 минут

 

1 – тапсырма 7 минут

«Екі жақты күнделік» әдісі бойынша, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды,өз пікірін білдіреді.

 

Екі жақты                       күнделік
Екі жақты                       күнделік
Екі жақты                       күнделік
Шығармадағы Қожа Өмірдегі

Қожа

   
Өз пікірім
Өз пікірім
Шығармадағы Қожаның мінездерін еске түсіреді,салыстырады,бағалайдыөз пікірін білдіреді

 

 

 

 

 

 

«Дана үкілер»әдісі бойынша бағалайды

 

 

Екі жақты күнделік
2-тапсырма:

20 минут

Берілген әдістер арқылы кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырыңыз, пікірталасқа түсіңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балық басы – кейіпкер;

Жоғарғы қаңқасы– кейіпкердің шығармадағы бейнесі;

Төменгі қаңқасы – қазіргі өмірмен салыстырғандағы кейіпкер бейнесі;

Құйрығы– пікірталас,бағалау.

Тақырып: Қожаның әрекетін дұрыс деп есептейді(дұрыс емес)

Аргумент Қожаның монологы өзіне қалай баға берді

Тезис Қожа өзіне есеп беруші

Дәлел:(аргумент)

1.түзелуге мақсат қояды

2.өзін-өзі реттейді

3.ақылды тентек

4.сыйластығы жоғары

5.адал

Тезис Бұзақылық

Дәлел:(контраргумент)

1Қойшының үйін тонауы

2.темекі шегеді

3.рұқсатсыз кетіп қалды

4.өтірік айтады

5.ұрлайды

Қолдау

Эпизодтан нақты дәлелдер келтіре отырып түсіндіреді

Аргумент қорытындысы

Берілген дәлелдерді тұжырымдайды

«Қожа» тобы

«Майқанова апай» тобы

«Сұлтан» тобы

 

Кітаптағы Қожа мен өмірдегі Қожаны салыстыра ды,пікірталастың дәлелдерін келтіреді

 

 

 

«Фонтан шапалақ»әдісі бойынша бағалайды

Постерлер мен  маркерлер

 

3-тапсырма 7 минут

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра отырып  бағалауда  логикалық  бірізділікті сұрыптап шығарады

«Құндылықтар көпірі»әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Құндылықтарды сүрыптап,саралауды түсіндіреді.                     Мұғалім тарапынан қолдау көрсетіледі.

Шынайы өмірмен салыстырады,бағалайды,бірізділікті сұрыптайды,сара лайды

Ата – бабамыздан қалған құндылық келесі ұрпаққа аманат

екендігін байланыс көпірі арқылы көрсетеді

«Конвеер» әдісімен жасаған жұмыстарын толықтыру, түзетулер енгізу, тұжырымдамалар жасау арқылы бағалайды. Көпір
 

Сабақтың соңы

 

3 мин

Кері байланыс.

«Зерде» әдісі.

Білім – сабақтан алған жаңа ақпаратым

Эмоция – сабақтағы көңіл-күйім

Баға – өз жетістігіме беретін бағам

Идея – маған келген жаңа ой

Сын – өз бойымда нені дамытуым керек

 

Алған жаңа ақпаратын,көңіл-күйін,өз жетістігіне бағасын,сабақ барысында туған ойын,өз бойында нені дамыту керектігін парақшаларға толтырады «Зерде» әдісі арқылы кері байланыс жасайды. парақшалар

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.