«Көңілді зерттеушілер»

Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: «Көңілді зерттеушілер»
Мақсаты:
Білімділік: Қант, тұз, ұн туралы кеңірек түсінік беру.
Дамытушылық:Балалардың дүниетанымын кеңейту, байланыстыра сөйлеу кабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Әдіс — тәсілдері:Көрсету, түсіндіру, зерттеу.
Сабақтың түрі: Зертханалық сабақ.
Көрнекілігі: Қант, тұз, ұн, қасықтар, су, ыдыстар.

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Іс-әрекет кезеңдері
Мотивациялық-ынталандыру-шылық Әлем елдерінде сәлемдесу рәсімдері әр түрлі. Кейбір елдер әдеттегі қол алысумен қатар, үлкен сәлемдесу салтанатын өткізеді. Назарларыңызға әлемдегі ең қызықты сәлемдесу рәсімдерін ұсынамыз. Жапон халқы сәлемдесу рәсіміне аса мән береді. Бір-бірін көрген кезде олар иіледі.
Гренландия сияқты арктикалық аймақтардағы эскимостар не инуиттердің «куник» деп аталатын сәлемдесу рәсімдері бар. Бұл дәстүр отбасы мүшелері мен ғашық жандар арасында кеңінен таралған. Жүздескен жандардың бірі мұрнының ұшы мен жоғарғы ернін екінші жанның қолына я бетіне тигізіп, терең дем алады.
Қытай халқының дәстүрлі сәлемдесуі «коутоу» деп аталады. Сәлемдескен кезде қолдарды бүгіп, иілу қажет. Шеңберге тұрады
Амандасады
Есік қағылады. Пошта қызметкері келеді. (Азалия)
Селеметсіздер ме?
Сіздерге хатпен қорапша әкелдім. Қолыңызды қойыңыз. Рахмет!
Балалар бұл қорапшаның ішінде не бар деп ойлайсыдар?
Ендеше конвертің ішінде диск. Дискті қосып көрейік.
Видео марс ғалам шарынан сәлемдеме.
Қайырлы күн балаар. Мен марс ғаламшарынанмын. Сіздерге қорапшаның ішіне үш қапшық салып жібердім. Ол қапшықтарда не бар екендігін зерттеңіздер!
Қорапшының ішінен үш қапшықты тәрбиеші алып шығады.
Балалар сендер зерттеуші кім екендігін білесіңдер ме?
Дұрыс айтасыңдар. Зерттеуші болғыларын келеді ме?
Ендеше халатымызды киейік.
Зерханадағы қауіпсіздік ережесімен танысайық.
Сергіту сәті:

Енді біз үш топшаға бөлінуіміз керек.
1 – топша

2 – топша
3- топша

1-қапшықтың ішінде не бар деп ойлайсыңдар ?
Дұрыс айтасың қант.
Қант дегеніміз. Слайд Қант туралы.
2 – қапшықта ол не деп ойлайсыздар?
Дұрыс айтасыңдар ол тұз. 2 слайд тұз туралы.
3 – қапшықтың ішінде не бар деп ойлайсыздар?
Дұрыс ол ұн. 3 слайд ұн туралы айтып беру.
Біз енді осы заттардың қасиетерін ажыратайық.
1. Түсі ақ.
2. Иісі
3. Дәмін сезіп көрутәтті, ащы, дәмі жоқ.
4. Суда не ериді қант, тұз, ұн ериді.
Барлығын араластырады қамыр жасайды. Бұл қамырды біздің аспазшыларға берейік . Аспазшы апайлар бізге қамырдан тәттілер пісіреді.
Балалардың назары пошташыда болады. Амандасады.
Сәлеметсіз бе!
Тәрбиеші қолың қояды.
Рахмет.

Балалардың жауаптары әртүрлі

Балалар таңдана көреді.

Ғылыми ізденіс жұмысын
 жүргізуші, тексеруші.

Әрине.
Балалар сергіті сәтін жасайды.
Балалар өздері топшаларға бөлінеді.

1 – қапшықта қант деп ойлаймыз.
2 – қапшықта тұз деп ойлаймыз.
3- қапшықта ұн.
Рефлексивті-
түзетушілік Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінде не ұнады?
Балалардың жапуаптары

Күтілетін нәтиже:
Біледі: Ұн, қант, тұзды ажырата алады.
Игереді: Суда еритінін тәжірибе арқылы игерді.
Меңгереді: Қант, тұз, ұнды қосып қамы илеуге болатының және сол қамырдан тәттілер жасауға болатынын меңгерді.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *