Жақсы деген немене, Жаман деген немене.тәрбие сағаты

Тақырыбы: Жақсы деген немене,
Жаман деген немене.
Мақсаты: а) Білімділік мәні: балаларға жақсы мен жаманды айыру
білуге, жақсылық жасауға, жамандықтан қашуға үйрету.
ә) Дамытушылық мәні: балалардың дүниетанымын, ақыл-
ойын, танымын, шығармашылығын арттыру, дамыту.
б) Тәрбиелік мәні: балаларды еңбексүйгіштікке, жақсылық
жасап, жаманнан қашып аулақ болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: таным сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрініс, өлең оқу, ой қозғау.
Көрнекілігі: таным , сурет , топтастыру , сызба , кесте.
Мазмұны: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Жаңа сабақ.
Сабақты ертегі жұмбақ жасыру арқылы тақырыпты ашу «Жақсылық пен Жамандық» ертегісі.
Сабақтың барысын таныстыру.
1. Көркем сөз көңіл кілті….
2. Адам болам десеңіз….
3. Мақал сөз мәйегі ….
4. Түйінді ой жүректен орын алса ….
1-Жүргізуші: Армысыздар, асыл қауым, ұстаздар! Батыл қауым далалар!
2-Жүргізуші: Көркем сөз әлеміне қош келдіңіздер!
1-Жүргізуші: «Асыл сөз, көркем сөз» деп дұрыс айтыңыз:
«Асыл сөз» деп отырғаның көркем сөз өнері ғой.
1-Жүргізуші: ендеше аталарымыз билер мен ақындардың сөздерін айтқан өсиеттерін тәрбие топ қабыл – алайық.

Әйтеке бидің «Жігіттің жақсысы» атты әңгімеден көрініс . 4 «Ә» сынып
Қазыбек бидің елшілікке баруынан көрініс. 4 «Б» сынып
Екінші бөлім: «Адам болам десеңіз»
Абай атаның «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін оқу.
4 «б» сынып оқушылары «Жаман деген немене» тақырыбына өлең , жыр оқиды.
4 «ә» сынып оқушылары «Жақсы деген немене» тақырыбына өлең жыр оқиды.
Тәрбиелік мәнін ашып түсіндіру Жақсыменен жаманды ажырату
3 – бөлім бойынша «Мақал сөздің мәйегі» тақырыбы бойынша жақсылық пен жамандық туралы мақал – мәтел айтқызу.
4 – бөлім бойынша оқушылар тақырыптан түсінгендерін өз сөзімен түйін жасап, әнгімелеу, пікір алмасу.
Топтастыру стратегиясы.
ұқыпты

Білімді әділетті
Тақырыбы: Жақсы деген немене,
Жаман деген немене.
Мақсаты: а) Білімділік мәні: балаларға жақсы мен жаманды айыру
білуге, жақсылық жасауға, жамандықтан қашуға үйрету.
ә) Дамытушылық мәні: балалардың дүниетанымын, ақыл-
ойын, танымын, шығармашылығын арттыру, дамыту.
б) Тәрбиелік мәні: балаларды еңбексүйгіштікке, жақсылық
жасап, жаманнан қашып аулақ болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: таным сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрініс, өлең оқу, ой қозғау.
Көрнекілігі: таным , сурет , топтастыру , сызба , кесте.
Мазмұны: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Жаңа сабақ.
Сабақты ертегі жұмбақ жасыру арқылы тақырыпты ашу «Жақсылық пен Жамандық» ертегісі.
Сабақтың барысын таныстыру.
1. Көркем сөз көңіл кілті….
2. Адам болам десеңіз….
3. Мақал сөз мәйегі ….
4. Түйінді ой жүректен орын алса ….
1-Жүргізуші: Армысыздар, асыл қауым, ұстаздар! Батыл қауым далалар!
2-Жүргізуші: Көркем сөз әлеміне қош келдіңіздер!
1-Жүргізуші: «Асыл сөз, көркем сөз» деп дұрыс айтыңыз:
«Асыл сөз» деп отырғаның көркем сөз өнері ғой.
1-Жүргізуші: ендеше аталарымыз билер мен ақындардың сөздерін айтқан өсиеттерін тәрбие топ қабыл – алайық.

Әйтеке бидің «Жігіттің жақсысы» атты әңгімеден көрініс . 4 «Ә» сынып
Қазыбек бидің елшілікке баруынан көрініс. 4 «Б» сынып
Екінші бөлім: «Адам болам десеңіз»
Абай атаның «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін оқу.
4 «б» сынып оқушылары «Жаман деген немене» тақырыбына өлең , жыр оқиды.
4 «ә» сынып оқушылары «Жақсы деген немене» тақырыбына өлең жыр оқиды.
Тәрбиелік мәнін ашып түсіндіру Жақсыменен жаманды ажырату
3 – бөлім бойынша «Мақал сөздің мәйегі» тақырыбы бойынша жақсылық пен жамандық туралы мақал – мәтел айтқызу.
4 – бөлім бойынша оқушылар тақырыптан түсінгендерін өз сөзімен түйін жасап, әнгімелеу, пікір алмасу.
Топтастыру стратегиясы.
ұқыпты

Білімді әділетті
Тақырыбы: Жақсы деген немене,
Жаман деген немене.
Мақсаты: а) Білімділік мәні: балаларға жақсы мен жаманды айыру
білуге, жақсылық жасауға, жамандықтан қашуға үйрету.
ә) Дамытушылық мәні: балалардың дүниетанымын, ақыл-
ойын, танымын, шығармашылығын арттыру, дамыту.
б) Тәрбиелік мәні: балаларды еңбексүйгіштікке, жақсылық
жасап, жаманнан қашып аулақ болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: таным сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрініс, өлең оқу, ой қозғау.
Көрнекілігі: таным , сурет , топтастыру , сызба , кесте.
Мазмұны: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Жаңа сабақ.
Сабақты ертегі жұмбақ жасыру арқылы тақырыпты ашу «Жақсылық пен Жамандық» ертегісі.
Сабақтың барысын таныстыру.
1. Көркем сөз көңіл кілті….
2. Адам болам десеңіз….
3. Мақал сөз мәйегі ….
4. Түйінді ой жүректен орын алса ….
1-Жүргізуші: Армысыздар, асыл қауым, ұстаздар! Батыл қауым далалар!
2-Жүргізуші: Көркем сөз әлеміне қош келдіңіздер!
1-Жүргізуші: «Асыл сөз, көркем сөз» деп дұрыс айтыңыз:
«Асыл сөз» деп отырғаның көркем сөз өнері ғой.
1-Жүргізуші: ендеше аталарымыз билер мен ақындардың сөздерін айтқан өсиеттерін тәрбие топ қабыл – алайық.

Әйтеке бидің «Жігіттің жақсысы» атты әңгімеден көрініс . 4 «Ә» сынып
Қазыбек бидің елшілікке баруынан көрініс. 4 «Б» сынып
Екінші бөлім: «Адам болам десеңіз»
Абай атаның «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін оқу.
4 «б» сынып оқушылары «Жаман деген немене» тақырыбына өлең , жыр оқиды.
4 «ә» сынып оқушылары «Жақсы деген немене» тақырыбына өлең жыр оқиды.
Тәрбиелік мәнін ашып түсіндіру Жақсыменен жаманды ажырату
3 – бөлім бойынша «Мақал сөздің мәйегі» тақырыбы бойынша жақсылық пен жамандық туралы мақал – мәтел айтқызу.
4 – бөлім бойынша оқушылар тақырыптан түсінгендерін өз сөзімен түйін жасап, әнгімелеу, пікір алмасу.
Топтастыру стратегиясы.
ұқыпты

Білімді әділетті

Адалдық

Мейірімді адамгершілігі мол
сатқындық
ұқыпсыз әдепсіздік

арамдық мейірімсіз
ақылсыздық «Мен» ойыны арқылы әрбір бала өз бойындағы жақсы қасиет пен жаман қасиетті айтып ортаға салады.
Қорытынды: Балалардың жинаған балын топтау арқылы жеңімпаз топты анықтау, сабақты қорыту.

Адалдық

Мейірімді адамгершілігі мол
сатқындық
ұқыпсыз әдепсіздік

арамдық мейірімсіз
ақылсыздық «Мен» ойыны арқылы әрбір бала өз бойындағы жақсы қасиет пен жаман қасиетті айтып ортаға салады.
Қорытынды: Балалардың жинаған балын топтау арқылы жеңімпаз топты анықтау, сабақты қорыту.

Адалдық

Мейірімді адамгершілігі мол
сатқындық
ұқыпсыз әдепсіздік

арамдық мейірімсіз
ақылсыздық «Мен» ойыны арқылы әрбір бала өз бойындағы жақсы қасиет пен жаман қасиетті айтып ортаға салады.
Қорытынды: Балалардың жинаған балын топтау арқылы жеңімпаз топты анықтау, сабақты қорыту.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *