Сұйықтар мен газдардағы қысым. Паскаль заңы
Long-term plan unit: Қысым.
Pressure |
School: Түркістан облысы. Түркістан қаласы. Т.Бигелдинов атындағы №16 жалпы орта мектеп | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Date: | Teacher name: Ирода Ганишева | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Grade: 7 | Number present: | absent: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Theme of the lesson | Сұйықтар мен газдардағы қысым. Паскаль заңы
Pressures in liquids and gases. Pascal’s law. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Learning objectives that are achieved at this lesson | 7.3.1.4 – газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіру
7.3.1.5 – сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару және оны есептер шығаруда қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lesson objectives | Ø Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы жайлы мағлұмат алады
Ø Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңының күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.Есептер шығарып, формулаларды меңгереді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Success criteria | Ø Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы жайлы мағлұмат беру
Ø Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңының күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету Ø Be able to attempt most of the questions in the worksheet with ease |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Language
objectives |
Students to use the following terms:
Projectile, horizontal range, height, gravity, initial velocity
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Values instilled at
the less on |
Easy use of the calculator to substitute values in a formula | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cross-curricular
links |
Maths, Geography in satellite launch | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ICT skills | Edmodo, Phet animation | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Previous learning
|
Қатты денелердегі қысым.
Pressures in solids |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Course of the lesson | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Planned stages of the lesson | Planned activities at the lesson | Resources | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Beginning
2 min |
Ұйымдастыру кезеңі
«Күн сәулесінен жылу алайық» Оқушылар өтілген термин сөздерді еске түсіріп қайталайды. Топтарға бөлу. Суреттер арқылы топқа бөлінеді. «Сұйықтар», «Газдар» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Starter 5 min
10 min
20 min |
«Сұрақты қағып ал» әдісі Оқушыларға қағаздан жасалған. ұшаққа сұрақтар жазылып беріледі. Сұрақтарға жауап бере отырып үй тапсырмасы пысықталады.
• Адамның тісі неге үшкір? • Салынып жатқан үйдің табанына кең бетон плиталар салатын себебі не? • Шеберлер киім тіккенде неге оймақ киеді? • Неліктен аңшы шаңғысы спортшылардың шаңғысына қарағанда жалпақ жасалады? • Неліктен велосипед дөңгелегінің камерасы тесілгенде ондағы қысым кемиді? • Шаңғысыз жүрген адам неге қарға омбылайды? |
YouTube video
Student Worksheet [1] Әр оқушы сұрақ бойынша емес, тапсырма бойынша бағаланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
New lesson
8 min |
“Қансонарда бүркітші шығады аңға
Сегіз найза қолында, көз аудармай, Батыр да аял қылмай ертең таңға. Қанат құйрық суылдап, ысқырады, Көктен қыран сорғылап құйылғанда.” «А.Құнанбаев» Бұл өлеңде не айтылған? Бүгінгі өтілетін сабағымызға қандай қатысы бар? Бейнебаян. “Бумеранг” әдісі Сұйықтар мен газдар қысымды, қатты дене сияқты емес, жан–жаққа бірдей таратады. P=pgh Алынған формула сұйықтың қысымының ыдыс табанының ауданына тәуелді болмайды, тек қана биіктікке және судың тығыздығына тәуелді болады.
Монометр – қысымды өлшейтін құрал
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
End
10 min |
Consolidating the knowledge of students
“Астананың көрікті жерлеріне саяхат”. Есептер шығару. Оқушылар бұл тапсырмада суреттерді аралай отырып, есептерді шығарады. • Байтерек – қысым • Хан шатыр – күш • Думан – масса • Келісім сарайы –көлем • Ақ Орда – гидростатикалық қысым
|
Есептер жазылған сурет парақтары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Summary/Plenary
5min |
At the end of the lesson, learners reflect on their learning:
– What has been learned – What remained unclear – What is necessary to work on – Home work
|
reflection
HW3.1,1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners? | Assessment – how are you planning to check students’ learning? | Health and safety regulations | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most students will know the basic equations and formulas of kinematics. More able students will be able to solve problems on their own For the lagging behind – support will be provided by the teacher. Some learners will not be able to attempt all the questions. In this case teacher gives a differentiated scaffolding.
|
In the beginning of the lesson:
Q&A with specific questions targeted at individual students Differentiated scaffolding using Bloom’s taxonomy and Critical thinking. Self assessment Students have to assess their own work Regular feedback given to students At the end of the lesson: Learners reflect on their learning: Students have to answer one of above questions in brief. If student prefers to write, they can use different stickers |
Students to place their bags in designated areas to avoid minor accidents.
During the work with the different materials (pen, pencil, spring, sharp objects) students must follow SAFETY RULES in the physics lab.
During the break time the lab assistant have to ventilate the classroom.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Reflection
Were the lesson objectives/learning objectives realistic? Did all learners achieve the LO? If not, why? Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why? |
Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Summary evaluation
What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1: what have I learned from this lesson about the class or achievements/difficulties of individuals that will inform my next lessons |