Астана күні
Мичурин жалпы орта білім беретін «мектеп-балабақша» кешені КММ Мұғалімнің аты-жөні: Давлетьярова Б.Б..
Күні: 27.11.2019
СЫНЫП:
6 «В»
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы: Астана күні
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 6.1.3.1. Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну..
6.3.3.1. Орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.
6.5.1.5.Етістіктің шақтарының қызметін білу,ауызша және жазбаша жұмыстарда қолдану.
Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Астанаға саяхат жасау арқылы оқушыларды бас қаламызбен толығырақ таныстыру.
. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
. Мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу, сөйлем құрастыруға үйренеді.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі Оқушының төменгі жетістігі(ОТЖ):тақырыпқа қатысты ақпараттар береді,ауызша сұрақтарға жауап береді.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, өз ойын айтады.
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ):тақырыпқа қатысты сыныптастарымен пікір алмасады,мәтін құрайды.
Тілдік құзіреттілік Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпін
Тілдік мақсаттар: Оқушылар:
Тұрақты тіркестермен танысып, мағынасын ашады.
Пән лексикасы және терминология:
Арнайы сөздік берілген.
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
Мәтінде «_______» туралы ақпарат берілген. Мазмұны бойынша «________» адамдар санаты мысалға келтірген. Менің ойымша, мен ______ санатқа жатамын. Себебі _______________.
Оқытуәдістері: Әңгімелеу, талдау, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі,сандар сөйлейді
.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі,тарих
Алдыңғы оқу «Кино әлемінде» тақырыбы бойынша тапсырмаларды тексеру
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.
Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда Бәйтерек,Хан шатырдеген сөздер болу керек.
Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.
1) Алдыңғы біліммен байланыс.
2) Ой қозғау
Бүгінгі абағымызды бастау үшін «Сиқырлы сандықшаның» ішіндегі сұрақтарға жауап беріп көрейік.
1 2 3 4 5 6
1. Есіл өзенінің жағалауында орналасқан әсем қала?
2. Астанан қазір қалай аталады?
3. Қазақстан Республикасының қазіргі Президенті кім?
4. Астана қандай қала?
5. Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті кім?
6. Тұңғыш Президент күні қашан?
Тыңдалым. Бейнеролик тақырып бойынша тыңдау, қарау
Айтылым.
Оқушыларға бірнеше сұрақтар қою.
– Не көрдік?
– Не туралы?
– Астана күні қашан?
– Астана туралы қандай өлең білесіңдер? 1-топ: Бәйтерек
2-топ: Хан шатыр
Тренинг жазылған парақшалар
Жаңа білім
10 минут
Сөздік жұмысы. Тыңдалым. Айтылым. Жазылым.
Негізі қаланды –
Өзгертілді –
Мәртебе-
Жарлық –
Мәтінмен жұмыс.Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. Жазылым. Оқулық. Кеспе мәтіндер.
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті Интерактивті тақта,слайдтар,үлестірмелі материалдар,А4 парағы,кесте.
Ортасы
10 минут
Сөздікпен жұмыс.
А) Интерактивті тақтадан жаңа сөздермен жұмыс:
Оқиды, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады.
Тапсырмалармен жұмыс.
1-тапсырма. Тақырыбы мен негізгі ойды анықтап, мәтінде топтастыр.
Дескриптор. Білім алушы
– Мәтіннің тақырыбын анықтайды
– Мәтіннің негізгі ойын анықтайды
– Мәтінді топтастырады
2- тапсырма
Көп нүктенің орнына септік жалғауларын қойып,мәтінді көшіріп жаз.
Астананың символы – Бәйтерек.Биіктігі – 97 метр. Әлемде бірінші рет диаметрі 22 метрлік және салмағы 300 тоннадан тұратын күннің түсуіне қарай түсін өзгертетін «хамелеон» әйнегінен жасалынған шар биіктігі жағынан рекордқа ие болды. Британдық сәулетші Норман Фостер жобалаған.2002 жылы Еуразияның кіндігі – Астананың төрінде «Астана-Бәйтерек» монументі салынды.
Хан Шатырдың” ішкі көлемі 110 мың шаршы метр аумақты алып жатыр. Бұл сауда және ойын-сауық орталығында ең үлкен қалалық бақ, ірі сауда орта¬лық¬тары, кинотеатр, концерт залдары болады. Сонымен бірге ғимараттың барлық қабаттарында дәмханалар мен мейрамханалар орналасқан. Орталықтың ішінде тропикалық бақтар, гүлзарлар, субұрқақтар бар. Балалардың тамаша демалысы үшін биіктігі 7 және 4 метрді құрайтын су сырғанақтары жабдықталған.
Ғимараттың сәулетшісі, сәулет өнерінің шебері – Норман Фостер
.
Дескриптор Білім алушы
-мәтін мазмұны қатесіз жазылады;
– септік жалғауларды дұрыс жалғанады.
«Интерактивті тақта,слайдтар, үлестірмелі материалдар,А4парағы,кесте.
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут «Шеңбер бойынша жазу» әдісі.
Әрбір топ мүшесі алдарындағы параққа бүгінгі тақырып бойынша 1-2 сөйлем жазады.Соңында бір оқушы жазғанды топ алдында оқып береді.
Хормен «Отан» өлеңі
Үйге тапсырма.
7- тапсырма 69-бет. Берілген сөз тіркестерін қатыстырып «Әсем қала – Астана» тақырыбына шағын мәтін құрап жазыңдар.
Сөз тіркестері. Шетелдік қонақтар ән шырқалды, қаланы көріктендірді, Елбасының алақан ізі, елорданың тыныс- тіршілігі, сәулетті ғимараттар.
Бағалау
Кері байланыс
3 минут
Өзін-өзі бағалау парағы
№ Бағалау өлшемдері 0 ұпай 0,5ұпай 1 ұпай 1ұпай
1 Үй жұмысына қатыстым
2 Тақырыппен жалпылама таныстым
3 Ішіндегі маңызды деректерді білдім
4 Жеке өз ойымды білдірдім
5 Топтық жұмысқа қатыстым
6 Тарихи деректерді еске сақтаймын
7 Маңызды деректерді жатқа білемін
Рефлексия парағы « Білім қоржыны»
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша
Көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
Қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
• • •
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
Қандай болды?
Мен жоспарлаған
Саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
Уақыт ішінде
Үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: 2
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
Жетілдіруге көмектесетін не білдім?