«Түрлі – түсті макарондар»

 

Дефектолог: Бакиева Балжан Болатбековна

 Бала саны: 2 бала  II – кіші тобы

 Сабақтың тақырыбы:  

 Қүні:

 Бала саны: 2 бала  II – кіші тобы

 Сабақтың тақырыбы: «Түрлі – түсті макарондар»
 Мақсаты: 1. Балалардың сөздік қорын молайту, білімдерін  пысқтай отырып,

 макарондардың  пішін , көлемін , түсіне  қарай  ажыратуға,  ретімен     орналастыруға үйрету.
Түзету  мақсаты: Ойындар арқылы баланың қызығушылығын туғызу. 

Қол мен саусақ ұштарының қимылдарын дамыту.
Қолданылатын көрнекілігі:  Үш түрлі – қызыл, жасыл, сары  түсті макарондар,

 үш түсте боялған үш түрлі макарон өнімдері, жіптер.

Әдіс – тәсілі: Түсіндіру, көрсету, ойын, саусақ жаттығулары, салыстыру

 

Мативациялық қозғаушылқ.

Сәлеметсіңдерме балалар көңіл қүйлерін қалай?

Шаттық шеңбері:
Қуан, шаттан алақай,
Қуанатын күн келді.
Күліп шықты күн бүгін,
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Қайырлы күн, балалар!

Ұйымдастырушылық кезең.

Балалар қараңдаршы менім қолымдағы қандай зат?

 Балалар жауап береді.

Иа дурыс айтасындар  түрлі –түсті макародар бұлармен біз не істейміз? Макарондарды схема арқылы жасалған таяқшаға рет ретімен салыстыра отырып салайықшы.

 Балалар тізбекке қарап отырп салуға тырысады.

 Түрлі-түсті макарондарды жіпке өткізіп моншақ жасаймыс осылайша саусақтарымыздың ұсақ кол маторикасын дамытамыз.Балалар, бұл моншақ ерекше екен. Мұқият қараңдаршы, бұл неден жасалынған.(Балалар моншақтың макарон екенін айтады)
– Дұрыс айтасыңдар, бұл макаронан жасалынған моншақтар.

Дидактикалық ойын:
«Макарон моншақтар»
Әр балаға макарон өнімдерінен тізбектелген моншақтар суреттері беріледі. Суреттегідей етіп, әртүрлі түсте боялған түрлі макарон өнімдерінен жасалған моншақтарды жіпке тізбектейді
Балалар тапсырманы орындайды

Балалар макарон моншақтарын жасайды.

Рефлекциялық–түзетушілік – Жарайсыңдар, балалар сендер моншақтарды жіпке сабақтай алдыңдар. Түстерді ажыраттыңдар.Балалар, енді жасаған моншақтарымызды Аналарымызға сыйға тартайық.(Балалар бірнеше моншақты қуыршақтың мойнына тағады)

Балалар  моншақтарын  аналарына  сыйға  тартуға  асығады.
Күтілетін нәтижелер:
игереді: макарон моншақтар арқылы түстерді, көлемін (үлкен – кішкентай), ажырата алады,
меңгерді:  Макарон өнімдердің түрлерін заттармен қолдану.

 Мақсаты: 1. Балалардың сөздік қорын молайту, білімдерін  пысқтай отырып,

 макарондардың  пішін , көлемін , түсіне  қарай  ажыратуға,  ретімен     орналастыруға үйрету.
Түзету  мақсаты: Ойындар арқылы баланың қызығушылығын туғызу. 

Қол мен саусақ ұштарының қимылдарын дамыту.
Қолданылатын көрнекілігі:  Үш түрлі – қызыл, жасыл, сары  түсті макарондар,

 үш түсте боялған үш түрлі макарон өнімдері, жіптер.

Әдіс – тәсілі: Түсіндіру, көрсету, ойын, саусақ жаттығулары, салыстыру

 

Мативациялық қозғаушылқ.

Сәлеметсіңдерме балалар көңіл қүйлерін қалай?

Шаттық шеңбері:
Қуан, шаттан алақай,
Қуанатын күн келді.
Күліп шықты күн бүгін,
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Қайырлы күн, балалар!

Ұйымдастырушылық кезең.

Балалар қараңдаршы менім қолымдағы қандай зат?

 Балалар жауап береді.

Иа дурыс айтасындар  түрлі –түсті макародар бұлармен біз не істейміз? Макарондарды схема арқылы жасалған таяқшаға рет ретімен салыстыра отырып салайықшы.

 Балалар тізбекке қарап отырп салуға тырысады.

 Түрлі-түсті макарондарды жіпке өткізіп моншақ жасаймыс осылайша саусақтарымыздың ұсақ кол маторикасын дамытамыз.Балалар, бұл моншақ ерекше екен. Мұқият қараңдаршы, бұл неден жасалынған.(Балалар моншақтың макарон екенін айтады)
– Дұрыс айтасыңдар, бұл макаронан жасалынған моншақтар.

Дидактикалық ойын:
«Макарон моншақтар»
Әр балаға макарон өнімдерінен тізбектелген моншақтар суреттері беріледі. Суреттегідей етіп, әртүрлі түсте боялған түрлі макарон өнімдерінен жасалған моншақтарды жіпке тізбектейді
Балалар тапсырманы орындайды

Балалар макарон моншақтарын жасайды.

Рефлекциялық–түзетушілік – Жарайсыңдар, балалар сендер моншақтарды жіпке сабақтай алдыңдар. Түстерді ажыраттыңдар.Балалар, енді жасаған моншақтарымызды Аналарымызға сыйға тартайық.(Балалар бірнеше моншақты қуыршақтың мойнына тағады)

Балалар  моншақтарын  аналарына  сыйға  тартуға  асығады.
Күтілетін нәтижелер:
игереді: макарон моншақтар арқылы түстерді, көлемін (үлкен – кішкентай), ажырата алады,
меңгерді:  Макарон өнімдердің түрлерін заттармен қолдану.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *