Күлдір — күлдір кісінетіп өлеңіндегі автор бейнесі

 

Күні: 08.10.2018 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Шынтемирова Зәуре

СЫНЫП:  8 «ә,б»

Қатысқан оқушылар  саны:   22

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

«Күлдір-күлдір кісінетіп»  өлеңіндегі автор бейнесі

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

тарихи және көркемдік құндылығы (Т/Ж3); кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген  портреттік мінездемені салыстырып,  тарихи және көркемдік құндылығына баға беру  (оқу мақсатының күрделілігіне байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.)

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ақтамберді    жыраудың – өмір   жолы мен  еңбектеріне тоқтала отырып,     шығармаларының  идеялық мазмұнынын ашу, талдау, «Күлдір, күлдір кісінетіп өлеңінің мазмұнын аша отырып талдайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:                                                         Жаңа тақырыпты өздер іоқып, танысады,бір-біріне түсіндіреді, құрылымына талдайды  Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: құрылымына талдайды, өз ой-пікірлерін қорытындылайды, топтағы жұмысты ұйымдастыру арқылы жеке дағдыларық алыптасады. ..

Бағалау  критерийі

1.       Ақтамберді өмір сүрген заманды, ондағы халық тұрмысы, жаугершілік заман суреттеріне талдау жасай алады. 2. Ақтамберді жыраудың шығармашылық сарындары ерлікке, батырлыққа үндеу екенін пайымдай алады. Халықтың арман-мүддесінің жырау жырларындағы көріністеріне баға бере алады

Тілдік құзіреттілік

әдеби шығарма

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

«Күлдір-күлдір» кісінетіп өлеңіне менің көзқарасым

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5  минут

Бағалау парақшасымен таныстыру.  Топтарға бөлу.        Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру:                                            «Үй жұмысын қорытындылау үшін берілетін сұрақтар. 1 Ақтамберді туралы кімдер жазды?
Кімдердің шығармашылығында бар? ( әр топ жырдағы берілген тұрмыс салт көріністері туралы дайындаған хабарламаларын айтады)

 

 

Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

Кітаптан бүгінгі тақырыпты қарап шығуды тапсырады.
Әр топқа «Аялдама» әдісі бойынша сұрақтар таратып береді
Ақтамберді жырау шығармалары:
«Жағалбай деген ел болар», «Жағаға қолдың тигенін», «Жел, жел есер, жел есер» толғауларындағы жалғыздық, жарлылық мәселелері жырланса,
«Балпаң балпаң кім баспас», «Жауға шаптым», «От басар орыны отаудай» секілді біраз жырларында жұртшылықты ата жаумен айқасқа шақырады.
Күлдір,күлдір кісінетіп», «Уа, қарт Бөгенбай», «Жауға шаптым ту байлап», «Заманым менің тар болды» және тағы да басқа өлең-толғаулары батылдыққа, ізгілікке, патриоттық күй-сезімдерге толы. «Балаларыма өсиет» деп аталатын толғауы соңғы туындыларының бірі болса керек. Жырау балаларын тірліктегі бірлікке, талап-мұратқа, татулыққа үндейді. Жас ұрпақтың бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығаруы елді мақсатына жеткізерін ескертеді. Халықты алауыз мінездерден сақтандырады.

 Толғаудың  негізгі мағынасын ашу:

Сұрақтар

Оқушы жауабы

  1. Өзіңе ерекше әсер еткен тармақ қайсысы, неге?
  2. Шығармадағы жыраудың негізгі арман-мұраты не?
  3. Шығарма кейіпкеріне қандай мінездеме беруге болады?
  4. Осы қасиеттер бүгінгі ұрпақтың бойында бар ма?
  5. Отаның үшін өзің қандай игілікті іс істегің келеді?

 

 

 Толғаудың құрылысына, тіліне талдау.

Эпитет

Теңеу

Риторикалық сұрау

Метафора

Қайталау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауындағы кейбір сөздердің мағынасын ашу.)

5 жолды өлең.

1.      Зат есім. (1 сөз)

2.      Сын есім. (2 сөз)

3.      Етістік (3 сөз)

4.      Сөйлем.

5.      Синоним.

Кубизм» стратегиясы

·         Суреттеңіз

·         Салыстырыңыз

·         Зерттеңіз

·         Әңгімелеңіз

·         Елестетіңіз

·         Талқылаңыз

Қосымша тапсырма:

Деңгей бойынша:

       Ақтамберді туралы кімдер жазды?

       Кімдердің шығармашылығында бар?

«Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңін жаттау

Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Оқушылар ең негізгі кейіпкерлердің ортақ қасиеттерін жинақтап «эйллер шеңбері» бойынша жұмыс жасайды

Ақтамберді жырауға арналған  хат жазу Ойы ұшқыр оқушылар анықталады. Тақырыпқа байланысты сұрақтар арқылы білімдерін бекітеді Өзін-өзі бағалайды,бірін-бірі бағалайды.Күнделікке жазып алады.

 

Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы

 

Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

Описание: Картинки по запросу кері байланыс түрлері

Кері байланыс кемесі

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *