Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары

Білім беру ұйымының атауы Б.Қаратаев атындағы ЖОББМ
Пәні: Қазақстан тарихы
Бөлім: Қазақ хандығы — Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет
Педагогтің аты-жөні: Сабитова Айкөркем Қайратқызы
Күні: 10.02.2023ж
Сынып: 10 Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 10.3.3.3-мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттеу
 Сабақтың  мақсаты мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттейді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

 

 

Өткен білімді еске түсіру

 

Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру және жақсы көңіл-күй сыйлау үшін  «Анти-жалқаулық» әдісі арқылы тәттілер тарату.

Үй тапсырмасын сұрау мақсатында 10 сұрақтық тест тапсырмалары.

Суреттерді сөйлетейік

Суреттерді сөйлету арқылы сабақ тақырыбы,оқу мақсаты мен бағалау критерийлері ашылады.

 

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Суреттерге қарай отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады

Оқушылар тест тапсырмасын орныдайды

ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады

1 мен 4 дұрыс жауап -1 балл;

4 пен 8 дұрыс жауап -2 балл;

8 бен 10 дұрыс жауап арасы -3 балл.

 

 

Тақырыптық суреттер, тест тапсырмалары

 

Жаңа білім

 

 

 

ІІ Зерттеу және талдау.1-тапсырма

Мәтінмен жұмыс. «Джигсо» әдісі.

Мақсаты: Жұппен жұмыс жасай отырып, қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін түсіндіріп, постер қорғайды.

1.     Хан және оның міндеттері мен құқығы

2.     Сұлтандардың басқарудағы орны

3.     Билер мен батырлардың билігі

4.     Билік үштігі

2-тапсырма. Ноутбок әдісі.Жеке жұмыс

1.Қазақ хандығындағы саяси билік қандай әлеуметтік топқа тиесілі болды;

2. Хан билігі неліктен қасиетті болды.

3. Қарапайым халық билікке қалай қатыса алатын еді

4. Хандар неліктен халыққа құрметпен қарады

5. Аға және кіші хандардың билігі қалай жүрді

6. Мемлекеттің құрылыс сабақтастығы қандай  болды

7. Қарапайым халық ханға қандай құрмет көрсетті

 

3-тапсырма. Жеке жұмыс

Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін анықтаңыз.

XV—XVIII ғасырлардағы Қазақ мемлекеттігінің әкімшілік басқару құрылысы  
XVII ғасырдағы мемлекет нышандары  
Билер институты. Құрылтай  
Қазақ хандығындағы заңдар. («Қасым ханның қасқа жолы», «Есім ханның ескі жолы», «Жеті Жарғы»,)  
Меншік қатынастары. Салықтар мен міндеткерліктер  

 

 

 Дескриптор:

1)Оқушылар мәтінмен танысады.

2)Номерлер бойынша бөлінеді

1-жұп хан және оның міндеттері мен құқығын анықтайды;

2-жұп сұлтандардың басқарудағы орның айтады;

3-жұп билер мене батырлардың билігін түсіндіреді;

4-жұп билік үштігін түсіндіреді.

2-тапсырма

1.Қазақ хандығындағы саяси билік қандай әлеуметтік топқа тиесілі болғанын анықтайды;

2. Хан билігі неліктен қасиетті болғанын анықтайды;

3. Қарапайым халық билікке қалай қатыса алатынын айтады;

4. Хандар неліктен халыққа құрметпен қарағанын айтады;

5. Аға және кіші хандардың билігі қалай жүргенін анықтайды;

6. Мемлекеттің құрылыс сабақтастығы қандай  болғандығын айтады;

7. Қарапайым халық ханға қандай құрмет көрсеткенін айтады.

 

 

3-тапсырма.

1.XV—XVIII ғасырлардағы Қазақ мемлекеттігінің әкімшілік басқару құрылысын анықтайды;

2. XVII ғасырдағы мемлекет нышандарына нелер жаттаын айтады;

3.Билер институты. Құрылтай жөнінде айтады;

4. Қазақ хандығындағы заңдар жөнінде айтады («Қасым ханның қасқа жолы», «Есім ханның ескі жолы», «Жеті Жарғы»,);

5. Меншік қатынастары. Салықтар мен міндеткерліктерді анықтайды.

 

 

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

1-жұп хан және оның міндеттері мен құқығын анықтайды-1 балл;

Нақты дәлел келтіреді-1балл.

2-жұп сұлтандардың басқарудағы орның  айтады-1 балл;

Нақты дәлел келтіреді-1балл.

3-жұп билер мене батырлардың билігін түсіндіреді-1балл;

Нақты дәлел келтіреді-1балл

4-жұп билік үштігін түсіндіреді-1балл;

Нақты дәлел келтіреді-1балл.

Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

1.Қазақ хандығындағы саяси билік қандай әлеуметтік топқа тиесілі болғанын анықтайды-1балл;

2. Хан билігі неліктен қасиетті болғанын анықтайды-1балл;

3. Қарапайым халық билікке қалай қатыса алатынын айтады-1балл;

4. Хандар неліктен халыққа құрметпен қарағанын айтады-1балл;

5. Аға және кіші хандардың билігі қалай жүргенін анықтайды-1балл;

6. Мемлекеттің құрылыс сабақтастығы қандай  болғандығын айтады-1балл;

7. Қарапайым халық ханға қандай құрмет көрсеткенін айтады-1балл.

 

«Екі жұлдық,бір ұсыныс»

1.XV—XVIII ғасырлардағы Қазақ мемлекеттігінің әкімшілік басқару құрылысын анықтайды жіне дәлел келтіреді-1балл;

2. XVII ғасырдағы мемлекет нышандарына нелер жататының  айтады-1балл;

3.Билер институты. Құрылтай жөнінде айтады-1;

4. Қазақ хандығындағы заңдар жөнінде айтады және дәлелдер келтіреді-1балл («Қасым ханның қасқа жолы», «Есім ханның ескі жолы», «Жеті Жарғы»,);

5. Меншік қатынастары. Салықтар мен міндеткерліктерді анықтайды және дәлел келтіреді-1балл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А4, конспект

 

 

 

ҚБ парағы

 

Бекіту

 

Сабақты қорытындылау. Бес саусақ әдісі

Қазақ қоғамындағы саяси институттардың 3 артықшылғына дәлел келтірініз;

Қазақ қоғамындағы саяси институттардың 2 кемшілігі.

Үйге тапсырма

Тақырып бойынша 5 сұрақтық тест құрастыру.

 

Оқушылар тақырыпты

қорытындылау

«Ең үздік жауап» Ақпараттық карточка

 

 

Кері байланыс Телефон әдісі арқылы оқушылар ұстазға хат жолдайды. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін,  не білгенін жазады

 

Оқушылар бағалай критерийлерімен  өз деңгейлерін  бағалайды  

А4, конспект

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *