Қмж

Мектеп: №266 мектеп-лицей         Тексерілді: _____       Пәні: информатика

Бөлім 3D баспасы
Пән мұғалімі Ф.Ж.Махамбетова
Күні: 06.12.2022.ж.
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағанадар саны:
Сабақтың тақырыбы: 3д редакторындағы объектілердің модельдерін құру
Сабақтың мақсаты: 6.3.1.5 3D –редактордағы объектілердің модельдерін құру
Сабақтың кезеңі/уақыт Мұғалімнің әрекеті

/тапсырмаларды демонстрация арқылы көрсетеді/

Оқушының әрекеті

 /орындаған тапсырмаларын whatsapp не Google Classroom арқылы мұғалімге жібереді/

Бағалау Ресурстар
Басы

Ұйымдастыру кезеңі

5 минут

1.      Оқушылармен сәлемдесу

2.      Оқушыларды түгендеу

3.      Оқу тапсырмасын талдау/тексеру

Тест сұрақтары

Оқу тапсырмасын мұғалім көрсеткен уақытқа дейін орындайды.

Тест сұрақтарға жауап беру

 

Оқу тапсырмасын дұрыс орындағанына 1 балл қойылады(әр дұрыс жауапқа) Zoom,

Дарын онлайн

Негізгі бөлім

Тақырыпты ашу

 

SketchUp Make программасы геометрия пәнімен тығыз байланысты ,осы программада әр-түрлі геометриялық фигураларды жасап көреміз.Объектінің моделі ретінде үйдің моделін алып SketchUp Make программасының көмегімен оның кеңістіктегі моделін жасаймыз.

 

SketchUp Make программасымен жұмыс жасау ,сұрақтарға жауап беру

 

Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады SketchUp Make программасын қолдану
Жеке жұмыс «Сұрақтарға жауап берейік»

1.Модельдеу дегеніміз не?

2.Объект моделін жасау үшін қандай құралдарды көбірек пайдаландыңдар?

Оқулықпен жұмыс

70-бет «Дәптерге орындайық»

«Себебін анықтайық »Қазіргі заманда объектілерді 3D программаларда модельдеу не үшін қажет?

 

1.Модельдеу – үшөлшемді графика программаларының көмегімен объектілерді жасау процесі.

2.Тік төртбұрыш

Сығу/созу

Айналдыру

Құйып бояу

 

 

1.      Орын ауыстыру

2.      Созу/сығу

3.      Басқару

4.      Масштаб

5.      Жылжыту

6.      Бұру

 

Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады

 

 

 

 

Барлығына дұрыс жауап берген жағдайда 2 балл алады

Оқулық

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *