«Күрделі сөз» қазақ тілінен ашық сабақ

Ажмуратова Саида Уринбасаровна

Бөлім Мамандықтар әлемі
Педагогтің аты — жөні Ажмуратова С.У.
Күні 13.12.2021ж
Сынып:4 «б» Қатысушылар саны: 24 Қатыспағандар саны:

 

 

Пәні Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы Күрделі сөз.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 4.4.2.1* — күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)

4.1.2.1 — мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: «Тәуелсіздік» ұғымына байланысты қосымша тапсырмалар орындайды, күрделі сөздердің түрлерін ажыратады (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз), мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды және өз ойын дәлелдейді,

Оқушылардың басым бөлігі: мәтіннің мазмұнын болжап,айтады

Кейбір оқушылар: күрделі сөздерді тауып,қай сөз табынан екенін анықтайды

Бағалау критерийі — мәтіннің мазмұнын болжап,айтады

— күрделі сөздерді тауып,қай сөз табынан екенін анықтайдды

Сабақтың барысы
Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

 

Оқушының

әрекеті

Бағалау

 

 

Ресурстар

 

 

Сабақ

тың басы

8 минут

Ұйымдастыру 

Психологиялық дайындық                  

Үй тапсырмасын тексеру

18 –жаттығу  107  бет

Көзге түртсе көргісіз –қараңғы

Қуану –екі езуі екі құлағында

Көз ұшында –алыста

Құлақ аспау -тыңдамау

Топқа бөлу

1-топ «Дыбыстар» «тобы             

2-топ «Сөздер» «тобы

3-топ «Сөйлемдер» «тобы

4-топ «Мәтіндер»  «тобы

«Қар қиыршығы» ойыны оқушылар қардың артындағы сұрақтарға жауап береді.

Тәуелсіздікке байланысты сұрақтар қойылады.

«Тәуелсіздік» сөзіне тапсырмалар орындайды:

 1-топ дыбыстық талдау жасайды;

2-топ  Сөзден сөз шығарады   ( ел, әуе,сіз, із т.б.)

3-топ Сөйлем құрап, сөйлем мүшесіне талдайды.

4-топ Мәтін құрастырады.

Тәуелсіздік» сөзі қандай сөз?

-Дара сөз

Сондай-ақ бүгінгі сабағымызда күрделі сөздермен танысамыз.

Бүгінгі сабақ бойынша :

-Мәтіннің тақырыбы бойынша мазмұнын болжайсың;

-Күрделі сөздерді ажыратасың;

-Ой қозғау

Екі бағандағы сөздерді салыстырасың; «Не байқадың?» «Ойыңды айт».тапсырмалаларын орындайсың.

Баланың назарын сабаққа аудару

Сөздерге сәйкестендіріп жазған тұрақты сөз тіркестерін оқиды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Сөздерді оқып,пікір айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

тұрақты сөз тіркестерін оқиды -1б

 

Слайд,суреттер

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ

тың ортасы

 

 

12 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 минут

 

19- жаттығу

Мәтіннің тақырыбы бойынша оның мазмұнын болжа.

Мәтінді мұқият тыңда.

Х.Доспанова туралы мәліметті оқы.

 

 

 

 

 

 

 

20-жаттығу

Екі бағандағы сөздерді салыстыр, оларға сұрақ қой. Не байқадың?Екінші бағандағы сөздердің жазылуына назар аудар, сөздерді көркем жаз.

Есіңде сақта! (Ереже)

21- жаттығу

Жұптық жұмыс

«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.

Сызба бойынша күрделі сөз туралы ойыңды қорыт.

Мединститутта қандай мамандар даярланады?

Сызбадағы сөздермен сөйлемдер құрап,жаз.Күрделі сөздердің астын сыз.

22-жаттығу

Сөздерді оқып,күрделі сөздерді жаз.

Күрделі сөздер қай сөз табынан жасалып тұр.

Күрделі сөз екенін дәлелде

 

 

 

 

 

Мәтіннің тақырыбы бойынша оның мазмұнын болжайды.

Мәтінді мұқият тыңдайды.

Х.Доспанова туралы мәліметті оқиды.

 

 

 

Сұраққа жауап береді.Сөйлем құрап жазады.Күрделі сөздердің астын сызады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздерді оқып,күрделі сөздерді жазады.

Күрделі сөздер қай сөз табынан жасалып тұрғанын анықтайды..

 

Дескриптор:

мәтіннің мазмұнын болжап айтады-1б

Х.Доспанова туралы мәліметін оқиды-1б

сұрақ тарға жауап береді-1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

сөйлем құрап,жазады-1б

күрделі сөздердің астын сызады-1б

сөйлемдерді жазу кезінде емле ережелерін қолданады-1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

күрделі сөздерді жазады-1б

қай сөз табынан жасалып тұрғанын анықтайды-1б

сызба бойынша дәлелдейді-1б

 

 

 

Оқулық

19 –жаттығу

108 бет

Х.Доспанова-ның суреті слайдтан көрсетіледі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

20-жаттығу

109 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

21 –жаттығу

109 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жаңбыр тамшылары»

ойыны

Сабақ

тың соңы

Кері байланыс

7 минут

«ТИР » әдісі

Үйге тапсырма

23- жаттығу 110 бет

Күннің ортасына бүгінгі тақырыпты жазады.Шуақтарына бүгінгі сабақтан алған қажетті ақпаратты жазады,

оқиды

«Комментарий» арқылы жақсы қатысқан топ оқушылары мадақталады.

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *