ҚМЖ

Бөлім
7-БӨЛІМ ШАБУЫЛ ОЙЫНДАРДА ДАҢДЫЛАРДЫ ЖӘНЕ ТҮСІНУДІ ДАМЫТУ
Педагогтың аты-жөні
Нугуманов Нурлыбек Рустембекович
Күні
18.04.2023
Сынып
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың  тақырыбы
Өздерінің ойындарын құрастыру және өткізу

Футбол Шабуылда ойнау техникасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.1.3.1 — арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті жетілдіру және қорытындылау
Сабақтың  мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады:

Табанның ішкі қырымен тебу. Қауіпсіздік ережесін біледі.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Аяқтың үстімен тебу.

Оқушылардың кейбірі орындай алады:

Допты ішкі жағымен тоқтату.
Бағалау критерииі
Негізгіқимыл-қозғалысжаттығуларыныңбайланысынанықтайды.
Сабақтың кезеңі/ уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Жүру үстінде орындалатын жаттығулар, секіру үстіндегі,жүгіру үстіндегі жаттығулар, бір орында тұрып жасалатын жаттығулар орындатылады.

Оқушы  өз жұбын табады

Әдіс арқылы   қайталау

Сұрақ жауап  орындайды
Қол шапалақ

 

 

 

 

Ортасы
Оқушыларды 2 топқа бөлу мозайка әдісімен.

(шашыраған суреттерді құрастыру).

Қауіпсіздік ережелері:

— Ойын барысында даурығып айқайлауға болмайды.

Ойыншы әріптесіне белгі беруіне болады

— Допты алып бара жатқан қарсыласты қуып жеткен жағдайда оның аяғын емес, допты тебу арқылы тартып алуға болады.

— Жүгіріп бара жатқан қарсыласты артынан келіп итеріп жіберуге болмайды.

— Қандай жағдайда болмасын, допты алып келе жатқан қарсыласпен бетпе-бет келгенде, тек допты ғана тебу керек.

— Жоғарыдағы допқа таласқанда қапрсылас ойыншыны итеруге болмайды.

— Қандай жағдайда болмасын, қақпашыға тиісуге болмайды.

— Ойынға төрелік етушінің ескертпесін ойыншы мүлтіксіз орындауға тиісті.

— Төрешінің берген белгісін (ысқырықты) естіген бетте ойынды тоқтату керек.

— Футбол ойнайтын ойыншылардың саны алаңның кең тар екендігіне байланысты болады.

— Ойынға киетін спорт киімдері ауа райына қарай өзгереді.

Футбол – (ағылшыннан аударғанда foot – аяқ, ball -доп) спорттық командалық ойын түрі. Футбол – әлемге аса танымал ойындардың бірі. Ойынның негізі мақсаты – қарсылас команданың қақпасына аяқпен, баспен көбірек доп салу болып табылады.

 

Допты тебу

Допты тебу – футболдағы негізгі ойын тәсілі. Аяқпен тебу бір орындағы және қозғалыстағы допты (домалап, ұшып келе жатқан) аяқ басының ішкі, сыртқы жандарымен, санмен соғу арқылы жүзеге асырылады.

Допты тоқтату әдісі

Допты тоқтату ойыншының допты өзі меңгеруіне және допты беру, алып жүру, қақпаға соғу секілді алдағы ойын іс-әрекеттерін жалғастыруына мүмкіндік береді. Допты тоқтату кезінде ең бастысы  —  ол ойыншының кері серпіліп кетпеуі.

Допты алып жүру әдісі

Допты алма-кезектебу арқылы алып жүреді.Допты тіке бағытта алып жүргенде табанның ішкі алқымымен теуіп алып жүрген қолайлы, ал қисық бағытта алып жүргенде алқымның ішкі бөлігімен теуіп алып жүрген тиімді.

Допты тартып алу әдісі

Өте күрделі тәсіл. Қарсыластан допты тартып алу үшін доп  иесінің  ойын жоспарын болжай білу керек. Допты тартып алуда аттап басуды, тез жетуді және басқа да тәсілдерді қолдануға  болады.

Қақпашының ойыны.

Қақпашы – командадағы ең басты, аса қажетті ойыншы. Ол алаңдағы ойыншылардың негізгі тәсілдері мен допты қағып алу, қағып жіберу, ойынға қосу, тәсілдерін жақсы білуі керек.

Сергіту сәті:    Добын, добын, домалақ,

Тоқтамайсың домалап,

Кедергіні  құлатып

Тентек болып кеттің деп

Тұрмын сені тепкім кеп.
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады.

Оқушылар тірек-қозғалыс дағдыларының не екенін түсінгендіктерін сипаттай және көрсете алады.

.

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі  бағалау

 

 

 

 

 

 

: «Бас бармақ» арқылы бағалайды

 

 

 

 

 

ҚБ «От шашу»

 

 

Үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар.

 

Баскетбол сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері интернет ресурсына сілтеме: https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/library/instruktazh_po_tehnike_bezopasnosti_na_urokah_baske_112701.html

 

Баскетболдағы допты алып жүру интернет ресурсына сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=Lnfa-ZQgJ6Y

Сабақтыңсоңы

Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар:

—          Сабақта не түсініксіз болды?

—          Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті?

—          Не қосу қажет деп ойлайсың?Өзіңізге нені жетілдіру қажет?

Үй тапсырмалары беріледі;

Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады)
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Рефлексия парағы

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *