Циклограмма

Циклограмма

Ересек «Жұлдыздар» топ балаларының өмірін ұйымдастыру,жоспарлау және тәрбиелеу циклограмма.

Желтоқсан айы II-апта

Өтпелі тақырып: «Менің Қазақстаным»

Апта тақырыбы: «Ауыл мен қала»

Мақсаты: Балаларды халық ауыз әдебиетіне баулу арқылы Қазақстанның мәдени мұрасын құрметтеуге және патриотизмге тәрбиелеу.Танымдық қызығушылықтарын ,эстетикалық талғамдарын дамыту.

Міндеттері: 1.Дене қасиеттерін қалыптастыру,ептілік қозғалыстарын үйлестіру және салауатты өмір салтын ұстануға баулу.

2.Ұлттық дәстүрлерге негізделген құндылықтар арқылы шығармашылықпен сөйлеу дағдыларын,сөздік қорларын молайту.

3.Эстетикалық талғамдарын қалыптастыра отырып ,қоршаған ортадағы әсемдікті қабылдауға ,оны құрметтеуге үйрет

4.«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы негізінде патриотизм мен төлеранттылыққа тәрбиелеу.

Күн тәртібі Уақыты Дүйсенбі 02.12.2019 Сейсенбі 03.12.2019 Сәрсенбі 04.12.2019 Бейсенбі 05.12.2019 Жұма 06.12.2019

Балаларды

қабылдау 8.00-8.30 Балаларды қабылдау. Дене қызуын өлшеу, тазалығын тексеру арнайы журналға тіркеу. Балалардың дене қызуларын өлшеп қабылдау,тазалықтарын тексеру.Жағымды жағдай орнату Балалардың дене қызуларын өлшеп қабылдау,тазалықтарын тексеру.Жағымды жағдай орнату. Балалардың дене қызуларын өлшеп қабылдау,тазалықтарын тексеру.

Ата-анамен Ата — анаға Баланың дөрекі Балалардың достары Баланың тазалығы

әңгімелесу балабақшадан қалмауын ауырған жағдайда ескіртуі туралы айту сөздер айтпауын қадағалау туралы әңгімелесу туралы әңгімелесу жөнінде ескерту

Ойындар(үстел

үсті,саусақ және

т.б. ойындар) Үстел үсті ойыны «Жоғалған зат» Ойын барысы: Үстелдің үстіне бірнеше зат қойылады.Бала оларға мұқият қарап алған соң,теріс қарап тұрады.Үстел үстінен алғын затты табады Үстел үсті ойыны «Қайтала» Ойын барысы: Бұл ойында балалар жұптарымен ойнайды.Әр балаға сіріңкенің 6 шиенен беріледі.Екеуініңмбіреуі сол шилерден бір затты құрайды Сюжеттік ойын№1 «Жүргізуші» Мақсаты:Балаларды ойналатын ойынның кезеңдерін алдын ала жоспарлауға,берілген ойынға қажетті заттарды табуға үйрету. Қимылды ойын№14 «Жүгірде,ұста» Мақсаты: Балаларды ептілікке,жылдамдыққа тәрбиелеу.

Таңертеңгі

гимнастика (5

мин) Таңертеңгі жаттығулар кешені№ 3 Бір сапқа тұрып,бір-бірінің артынан жүру,аяқтың ұшымын жүгіру,адымдап жүру,өкшемен жүру.Бір қатармен жүріп келіп,3 қатарға тұру. 1.Б.қ.к. аяқ бірге,қол төменде,қолды алға,жоғары,жанына,төмен түсіру(5-6 рет) 2.Б.қ.к аяқ бірге,қол төменде қолдарынекі жанынан жоғары көтеріп,айқастырып,төмен түсіру(5-6 рет) 3.Б.қ.к аяқ бірге,қол төменде қолды созып отырып тұру. 4.Б.қ..к аяқ алшақ,қол белде алға қарай еңкею,қолды жерге тигізу.(5-6 рет) 5.Б.қ.к аяқ бірге,қол белде екі аяқтап секіру(15 сек)

Таңғы ас 8.30-9.00 Астарың дәмді болсын!Ботқаны таусып ішуге кеңес беру. Астарың дәмді болсын!Ботқаның атын уйрету.Ас ішіп болғасын ас қайыруға уйретуіп отыру. Астарың дәмді болсын!Ботқада дәрумендер бар екенін айтып отыру. Астарың дәмді болсын!Қасықты дұрыс ұстап, тамақты төкпей ішуге уйрету.

Ойындар.

Ұйымдастырылғ

ан оқу қызметіне

дайындық 9.00-9.15 . Қимылды ойын№4 «Қабырғалы тақтайдан өт» Дидактикалық ойын№6 «Қауырсынды тауып ал» Дидактикалық ойын№7 «Алыста ма,жақындама?» Қимылды ойын№5 «Күн мен түн»

Мектепке дейінгі

ұйым кестесі 9.15-10.35 ҚМҰҚ Көркем әдебиет Сөйлеуді дамыту Жаратылыстану

бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі. 9.40-10.00 10.05-10.25 Тақырыбы «Үлгі бойынша санау,сандарды салыстыру(4-5).Тәулік бөлігі,сол жағында,ортасында,оң жағында» Мақсаты: цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету; кеңістіктегі қарым қатынастар, заттың орналасқан орнын анықтау, және сөзбен атап көрсету (сол жақта, оң жақта жоғарыда, төменде, арасында). Балаларды 5 заттың арасындағы сәйкестікті табуға, оларды бес бестен топтастыруға үйрету. Әдіс тәсілдер: сұрақ жауап, көрсету, түсіндіру, көрнекілік Көрнекі Тақырыбы: «Менің сүйікті қалам,ауылым және елордасы-Астанам» Мақсаты: Балаларға қала, ауыл және ел ордасы Астана туралы түсінік беру; Елін жерін, туған қаласын сүюге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: ауыл, қала туралы мазмұнды суреттер. Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Шаттық шеңбері: Отаным менің кең- байтақ, Жайнаған санасыз қаласы, Ел-Отаны біздің кең-байтақ, Отанның біздер баласы. Балалар, айтыңдаршы, қазір жылдың қай мезгілі? (Қыс мезгілі) -Қыс мезгілінің неше айы бар? (Үш айы бар.) — Айларын атаңдаршы? (Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.) -Балалар, қыста қандай өзгерістер болады? (Күн Тақырыбы: «Туған өлке» Мақсаты: Балаларға туған өлке туралы түсінік бере отырып, өз ауылымыз дағы мекемелермен таныстыру.Туған өлке туралы өлеңдерді еске түсіруге. Көрнекіліктер:суреттер Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Шаттық шеңбері: Салем аспан Салем жер Салем балабақшам Салем мен. -Балалар біздер күн сайын таңертең тұрып қайда келеміз? -Дұрыс айтасындар, бақшамызға келеміз. — Онда біз кімдерді көреміз, сендерді кім қарсы алады? — Дұрыс, балалар. Балалар, айтыңдаршы, қазір жылдың қай мезгілі? (Қыс мезгілі) -Қыс мезгілінің неше айы бар? (Үш айы бар.) — Айларын атаңдаршы? (Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.) -Балалар, қыста қандай өзгерістер болады? (Күн суытады, қар жауады, құстар жылы жерге ұшып Тақырыбы: «Мен тұратын қала (ауыл)» Мақсаты: Балалар тұратын қала мен ауыл, Қазақстан Республикасының астанасы, мемлекеттік рәміздер туралы білімдерін қалыптастыру. Тазалықа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Елін жерін, туған қаласын сүюге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: ауыл, қала туралы мазмұнды суреттер. Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты Алтын сауле таратты. Жарқырайды қаламыз, Жайнай түсті даламыз. Қайырлы таң, достарым! — Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? (Қыс мезгілі) -Қыс мезгілінің неше айы бар? (Үш айы бар.) — Айларын атаңдаршы? (Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.) -Балалар, қыста қандай өзгерістер болады?

құралдар: цифрлар карточкасы, заттық суреттер. Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Шаттық шеңбері: Кел,балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік! -Балалар қазір жылдың қай мезгілі?- Қыс айларына қандай айлар жатады?Қыста ауа-райы қандай болады? Балалар сендерге жұмбақ жасырайын бір аяғы,қалқиған қалпағы бар, ағаш түбінде тұрағы бар. Ол не? (саңырауқұлақ) Бес сиырдың басы нешеу? Екі сиырдың мүйізі нешеу? суытады, қар жауады, құстар жылы жерге ұшып кетеді.) -Балалар, біздің мемлекетіміз қалай аталады? (Қазақстан Республикасы). —Қазақстан Республикасының бас қаласы қай қала? (Астана қаласы) -Ал біз қай ауылда тұрамыз? (Жанбай ауылында) Туған жеріміз Жанбай ауылы туралы не білеміз? Біздің ауылда білім ордасы,емхана,кітапхана,әкімшілік,мәдениет үйі,саз мектебі және сендердің тәрбиеленіп жатқан балабақша бар.Ауылымыз әдемі ауасы таза. Ауылымызға іргелес Каспий теңізі бар. Жаз мегілінде осы теңізге демалуға барамыз. -Ендеше, бүгін ауылымыз, қаламыз, және ел ордасы Астана туралы әңгімелесеміз. -Балалар біз қай мемілекетте тұрамыз -Қазақстанның ел ордасы қай қала кетеді.) -Жарайсыңдар балалар.Жақсы көңіл-күймен бүгінгі оқу-қызметімізді бастаймыз. -Қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінде неше ай бар? -Қыс мезгілінде қандай ерекшеліктер болады? -Біз қандай Республикада тұрамыз? -Қазақстан Республикасының Президенті кім? -Қазақстан Республикасының рәміздерін кім айтып береді? -Біз қандай облыста тұрамыз? -Біздің ауданымыз қалай аталады? -Біздің туған ауылымыз қалай аталады? Ғажайып сәт: Сәлеметсіздер ме балалар! Мен саяхатшы Дарамын.Мен өмір бойы барлық жер шарын аралап жүрмін ал бұл ауылда мүлдем болған емеспін.Ауылының көрнекті жерлерімен танысқым келеді. -Балалар бізге қонаққа мультфильмдегі кейіпкер (Күн суытады, қар жауады, құстар жылы жерге ұшып кетеді.) Қазақстанның байлығы өте көп және қазынаға бай ел.Біздің еліміздің табиғаты өте сұлу.Асқар тау,мөп-мөлдір көлдер,неше түрлі өсімдіктер өседі. Жан-жануардың алуан түрі тіршілік етеді.Міне,осы жерде біздің ата-бабаларымыз,батырларымыз,ақындарымыз,ғалымдарымыз туып өскен. Қазақстанның кең даласындай байтақ дала еш жерде жоқ шығар.Дана халқымыздың «Отаның-алтын бесігің» деген сөзі бар.Өз Отанын сүю,өз ана тілін ардақтау-әрбір азаматтың бірінші міндеті. Біздің Қазақстан – көпұлтты мемлекет. Елордасы – Астана. Мемлекеттік рәміздер: Ту, Елтаңба, Гимн, Атазаң. Қазақстан Республикасының

Оң қолыңда неше саусақ? Басымызда неше шаш бар? бес сиырдың басы бесеу,екі сиырдың мүйізі төртеу.Оң қолымызда бес саусақ,басымызда көп шаш бар. Балалар бүгін біз ойыншық дүкеніне барамыз. — Балалар ойыншық дүкенінде нелер сатылады? -Балалар біз ойыншық дүкеніне келдік, ойыншық дүкенінде нелер бар екен? Балалар сөреде қандай ойыншықтарды көріп тұрсыңдар? Сөреге 4 кірпі, ал жоғарғы сөреге 5 тиін қояды. Балалар кірпі қанша? Тиін нешеу? Қайсысы аз (көп): кірпі ма Астана Астана- арман қала, Бағы бір жанған қала. Тұрады ол жап-жасыл болып, Мен улкен болғанда да. Астана сұлу қала. Біз оны анамыздай Сүйеміз шынында да. Балаларды бір қатарға тұрғызып қолдарын жүрек тұсына қойғызып ҚР Гимнін Туға қарап тұрып орындату. — Балалар біз қай Республикада тұрамыз? Қазақстан Республикасында — Рәміздерге не жатады? Ту,Елтаңба,Гимн. — Бас қаламыз қай қала? Астана. — Отан деген не? Отан деген – біздің еліміз,жеріміз,әке-шеше,бауырымыз.туған жеріміз.Отан туралы жырламаған ақын,жазбаған жазушы жоқ. «Отан» деген өлеңді оқып беремін. саяхатшы Дара қонаққа келді. Балалар туған өлкеміздің көрікті жерлерін тамашалау үшін саяхатқа шыққыларың келе ме?Олай болса, саяхатшы Дараны алып Жанбай ауылының көрікті жерлерімен таныстырайық. Жұмбақ шешу арқылы сол көлікпен саяхатқа шығамыз. Көше бойлап аяңдайды. Адам тасып аялдайды. (Автобус) -Автобус көлігімен саяхатқа шығайық. Біздер жолға шығайық. Ауылдың әсем жерлерін, Біліп біздер алайық. Оң жақта да,сол жақта да. Мекемелер бар екен. 1-аялдама: Мәдениет үйі. Балалар мәдениет үйіне келдік.Бұл жерде мерекелер өткізіліп, өнер адамдары өнерлерін көрсетеді.Қойылымдар сахналанады.Өнерге баулиды. 2-аялдама:Дәрігерлік амбулатория. Балалар біздер дәрігерлік амбулаторияға келдік. Ауырып ем іздегенде осында келеміз.Емдем Мемлекеттік Туы – ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген тік бұрышты көгілдір түстімата. Тудың сабының тұсында тік жолақ түрінде ұлттық өрнек нақышталған. Күн, оның шұғыласы, қыран және ұлттық өрнек бейнесі алтын түстес. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы дөңгелек нысанды және көгілдір түс аясындағы шаңырақ түрінде бейнеленген, шаңырақ ты айнала күн сәулесіндей тарап уықтар шаншылған. Шаңырақтыңоң жағы мен сол жағында аңыздардағы қанатты пырақтар бейнесі орналастырылған. Жоғарғы бөлігінде – бес бұрышты көлемді жұлдыз, ал төменгі бөлігінде «Қазақстан» деген жазу бар. Жұлдыздың, шаңырақтың, уықтардың,

әлде тиын бе? 5 аз ба, әлде 4 аз ба? Олардың саны тең болу үшін не істеу керек? 1 тиінді алып тастайды , олардың теңескенін 1 кірпінің астына 1 тиінді қою арқылы суреттердің теңескенін көрсетеді. Содан соң 1 кірпі қосу арқылы теңестіру тәсілін көрсетеді. «Кірпі қанша болса, тиін сонша» деген сөзді қолдануға үйретеді. «Цифрды тап» дид.ойыны. Тақтаға 1-5дейін сандарды іліп қою,содан соң балалардың бірін шақырып,бір цифрды алдыру.Және сол цифр неге ұқсайтынын айту тиіс.Тура және кері санау. Тәрбиеші балаларды суретпен жұмыс Отан сенің – ата-анаң, Отан – досың,бауырың, Отан — өлкең,астанаң, Отан – аудан,ауылың. — Біздің Отанымыз – Қазақстан Республикасы.Кең байтақ,ұлан-ғайыр жерді алып жатыр. Қазақстанда көптеген қалалар бар. Сергіту сәті: Көтеріліп шаңырақ, Уықтары шаншылар, Керегелері керіліп, Өрімдей боп өрілер. Бәріміз жүрсек айналып, Киіз үй болып керілер. Қимылдар жасап,бойларын сергітеді. Қ/о №37«Қарақұс пен балапандар» Мақсаты:жылдамдыққа,шапшаңдыққа баулу,көңілдерін көтеру. Қортынды: Балалар, сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады ма? Балаларды оқу жазу үшін бізге дәрі беріп, укол салады. 3-аялдама: Мектеп. Мектепке келдік балалар. Мектеп білім алатын орын.Мектебіміздің аты Хамидолла Наубетов атамыздың атына берілген.Балалар оқып білім алады. -Балалар біз балабақшаға оралайық. -Саяхатшы Дараға туған өлкеміздің әдемі жерлерімен таныстырдық. Туған өлкеміз көркейе берсін. -Балалар туған өлке,отан туралы тақпақтар білесіңдер ме? Өзен-көлім- өз өлкем, Бал-бөбегің –мен ертең! Елім,жерім,кең мекен Әңмен, жырмен тербетем! Бұлағың нәр- Шөлдесем! Қазақстан жаннатым! Туған Отан берекем! Менің Өлкем тамаша. Балалар біз отанды қалай жақсы көреміз? Жан-тәнімізбен, жүрегімізбен жақсы көреміз. Сергіту сәті: Қарлығаш боп ұшайық, Қанатымызды жазайық Ұшып- ұшып алайық аңыздардағы қанатты пырақтардың бейнесі, сондай-ақ «Қазақстан» деген жазу – алтын түстес. Туған жер, Отан деген – адамның туып-өскен жері. Біздің Отанымыз – Қазақстан. Қазақстанда дүниеге келіп, осында өсіп жатырсыңдар. Отан – отбасынан, туған қала, ауылынан басталады. Отаным деп Қазақстан елін, туған өлкем деп туып-өскен жерін айта алады. Сергіту сәті: Көтеріліп шаңырақ, Уықтары шаншылар, Керегелері керіліп, Өрімдей боп өрілер. Бәріміз жүрсек айналып, Киіз үй болып керілер. Қимылдар жасап,бойларын сергітеді. — Балалар, сендер білесіңдер ме, Қазақстан Республикасының көптеген қалалары мен ауылдары бар. Сол ауылда сендер сияқты бақытты балалар

істеуге шақырады: -Балалар, суреттерді мұқият қарап шығыңдар. Содан соң суретшінің қай суретке таңертеңгі уақытты , қайсысында күндізгі уақытты, қайсысында кешті суреттегенін табыңдар. Ойын: «Түсті танисын ба?» Шарты: Суретке қарай отырып атын атау, түсін ажырату. Сергіту сәті: Оң қолымда бес саусақ Сол қолымда бес саусақ Бесті беске қосамыз Қатты қатты соғамыз. Д/о №5 «Жоғарыда-төменде,биік-аласа» Мақсаты:жоғары-төмен,биік-аласа ұғымдарын қызметіне жақсы қатысқандары үшін,смайликтер беріп мадақтау. Күтілетін нәтиже: Біледі: Қазақстан Республикасының рәміздерін. Игереді: өлең арқылы еліне,жеріне деген сүйіспеншіліктері артады. Меңгереді: ойын арқылы сұрақтарға жауап беру барысында,берілген тапсырманы меңгереді. Дене тәрбиесі(пән жетекісінің жоспарымен) Орнымызға қонайық. Д\ о № 3«Қай жерде шырылдады?» Мақсаты: Дыбыстың қай жерден шыққанын анықтау.Алдын-ала дайындық жұмысы: Қоңыраушаны дайындайды. Қортынды: -Бізге қонаққа кім келді? — Саяхатқа қай жерлерге бардық? -Барған саяхатымыз сіздерге ұнады ма? Балалар біздер Қазақстан Республикасында Атырау облысы Исатай ауданы Жанбай ауылында тұрамыз.Біздер кең байтақ Жанбай ауылында тұрып жатқанымызды мақтан етеміз. Балалар оқу қызметінің басында жақсы көңіл-күймен бастаған болатынбыз. Қазір көңіл- күйіміз қалай?Смайликтерді көтеріп көңіл-күйімізді білдірейік. Бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатынастыңдар. Балаларды мадақтау. Күтілетін нәтиже: Нені білді:Туған өлке туралы түсінік ала білді. Нені меңгерді: Туған өлке туралы өлеңдерді тұрады. Әр адам өзінің туып өскен жерін мақтан етеді . Мен де өзім туып өскен жерімді мақтан етемін. Қ\о №42 «Ақ қоян» Мақсаты:Балаларды жылдамдыққа,мықтылыққа баулу. Қортынды: Сабақта нені үйрендік? Біз қайда тұрамыз? Сабақ сендерге ұнады ма? Балалар жарайсыңдар, өте жақсы қатыстыңыздар. Күтілетін нәтиже: Орындайды: өздерінің туған жері туралы әңгімелейді,туған өлкенің табиғатын суреттейді; Түсінеді: туған жер,Отан біреу-ақ екенін,оны мәңгі сүю керектігін. Қолданады: туған жер туралы білетін әндерін,тақпақтарын.

пысықтау Қортынды — Жарайсыңдар балалар, өте жақсы қатыстыңдар.Балаларды мадақтап,жұмыстарына талдау жасау. Күтілетін нәтиже: Біледі:1-5 ке дейінгі реттік санауды. Игереді: цифрды заттың санымен сәйкестендіруді. Меңгереді: заттың орналасқан орнын табуды (сол жақта,оң жақта,жоғарыда,төменде,арасында) Музыка (пән жетекшісінің жоспарымен) еске түсіріп, айта білуді меңгерді. Меңгеру: Туған Өлке туралы білімдерін меңгерілуі; Дене тәрбиесі(пән жетекшісінің жоспарымен) Орыс тілі (пән жетекшісінің жоспарымен) Мүсіндеу(пән жетекшісінің жоспарымен)

Серуен 10.25-11.55 Картотека№8 Бақылау: Желді Картотека№19 Бақылау: Аула Картотека №10 Бақылау: Алаңдағы Картотека№13 Бақылау:Күн көзін

бақылау. Мақсаты:Желдің бағытын бақылау. Желдің бағытын,күшін қалай біліп,анықтауға болады?-үй мұржаларынан шыққан түтіннен.Қыса жел қандай болады? сыпырушы еңбегімен танысу. Мақсаты: Аула сыпырушының қыс кезіндегі еңбегін,оның жұмысы туралы балалардың түснігін толықтыру.Балғындардың еңбегін бағалап,құрметтеуге тәрбиелеу. ағаштарды бақылау. Мақсаты:Балалардың ағаштарды қыс кезінде қалпын анықтап,білімін толықтыру. бақылау. Мақсаты:Күннің көзін мезгілімен(қыстың басы,ортасы,аяғымен)байланыстырып,балаларға барынша мол түсінік беру.Күн қысқарады-желтоқсанның 22-сі ең қысқа күн болып есептеледі.Күннің көзі «ұясынан» сәл ғана көтеріліп,біраздан соң кешкі ұясына барып қонды

Серуеннен оралу 11.55-12.00 Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс орналастыруын қадағалау.Мәдени-гигинеалық талаптарды орындалуын қадағалау. Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс орналастыруын қадағалау.Мәдени-гигинеалық талаптарды орындалуын қадағалау. Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс орналастыруын қадағалау.Мәдени-гигинеалық талаптарды орындалуын қадағалау. Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа дұрыс орналастыруын қадағалау.Мәдени-гигинеалық талаптарды орындалуын қадағалау.

Түскі ас

11.55-12.00 Астарың дәмді болсын!Сорпаның дәмді екенін айтып,тамаққа назарларын аудару Астарың дәмді болсы!Ботқада дәрумендердің бар екенін айтып,тауысып ішуін қадағалау. Астарың дәмді болсын!Үстел басында тыныш отыруға үйрету. Астарың дәмді болсын!Тамақты дұрыс асықпай ішуін қадағалау.

Тәтті ұйқы 12.00-13.00 Балаларға «Бауырсақ» ертегісін айтып беру. Балаларды жай әуен тыңдау арқылы тәтті ұйқыға жатқызу Балаларды ұйқыға жатықызу.«Мақта қыз бен мысық» ертегісін айтып беру. Балаларды ұйқыға жатқызу.Оларға «Түлкі мен тырна» ертегісін айтып беру

Біртіндеп ұйқыдан ояту,ауа,су шаралары 15.00-15.30 Ұйқыдан ояну жаттығулар кешені№ 1 1.Төсекте жатып жасайтын жаттығулар(2-3 минут) Созылу.Б.қ. арқада жатып қолымызды жоғары көтеріп басымыздан асырып төсекке түсіреміз,көзімізді ашып жұмамыз. 2.Өзімізді уқалау.Күзде күн суыды,молдас құрып отырып алақанымызды уқалап жылытамыз,жылы алақанымызбен бетімізді жуамыз 3.Майтабанның алдын алу.Арнайы жолдармен жүру,дымқыл жолмен жүру. Орындыққа отырып екі аяғымызды алдыға созып башпайларымызды бүгу,босату.

Ойындар,дербес

әрекет 15.30-16.35 .Картотека №38 Қимылды ойын«Сақина салу» Мақсаты: балаларды байқағыштыққа,жылдамдыққа,ұжыммен тату,қарым-қатынасқа тәрбиелеу. Вариативтік бөлік Кел билейік (пән жетекшісінің жоспарымен) Вариативтік бөлік Ағылшын (пән жетекшісінің жоспарымен) Қимылды ойын№4 «Қабырғалы тақтайдан өт» Мақсаты:балалардың денелерін тік ұстауын,тепе теңдікті сақтауын,дұрыс деи алуын дамыту.

Жеке баламен

жұмыс

Таным ҚМҰҚ Назарбек,Ақниет,Аршат,Нурислам балалармен жекелеп түсіндіру Қатынас Көркем әдебиет Балалардың сурет бойынша әңгіме құрастырып сөйлеуге үйрету Қатынас Сөйлеуді дамыту Балалардың сөздік қорын дамыту Таным Жаратылыстану Ақниет,Нурислам,Шынтсөздік қорларын молайту

Бесін ас 16.35-17.00 Астарың дәмді болсы!Ботқада дәрумендердің бар екенін айтып,тауысып ішуін қадағалау. Астарың дәмді болсын!Қасықты дұрыс ұстап, тамақты төкпей ішуге уйрету. Астарың дәмді болсын!Ботқаның атын уйрету.Ас ішіп болғасын ас қайыруға уйретуіп отыру. Астарың дәмді болсын! Тыныш отырып Серуенге дайындық 17.00-17.10 Көмекші тәрбиешінің көмегімен балалардың дұрыс киінуін қадағалау Даланың салқын екенін ескертіп,мұқият киінуін қадағалау Балаларды қатарға тұрғызып дұрыс киінуін,түймелерінің салуын қадағалау Балалардың мұқият киінуін қадағалап қарау

Серуен 17.10-17.45 Картотека№8 Қимылды ойын«Әткеншек» Мақсаты алғашқыда асықпай,сонан соң тез айналып жүгіру Картотека№9 Қимылды ойын:«Сауыққойлар» (қысқы спорт ойындары) Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру. Картотека№10 Қимылды ойын«Ордағы қасқыр» Мақсаты:секіруге,затты лақтыруға жаттықтыру. Картотека№13 Қимылды ойын«Жұп болып эстафета ойынын жүргізу» Мақсаты: Балаларды эстафета бір-біріне беруге үйрету.Жолдасы үшін жанашыр,жақсы жолдас болуға тәрбиелеу.

Балалардың үйге

қайтуы 17.45-18.30 Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету.Жуынып,таза келуін ескерту.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *