Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамыту

Бөлім Дене шынықтыру пәні                                            №29 ЖББОМ
Педагогтың аты-жөні Абильжанов Д.А
Күні 16.02.2023ж
Сынып  8 а Қатысушылар саны Қатыспағандар
Сабақтың  тақырыбы Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамыту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.4.1 ­ қимыл-қозғалысты  сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу
Сабақтың  мақсаты • оқушылардың күш-жылдамдық қасиеттерін даму;

• оқушылар көшбасшылық қасиеттерін дамыту;

• бірлескен жұмыста жауапкершілікті бөлуге үйрету;

• бірлескен жұмыстағы патриоттық сезім маңыздылығын түсіндіру;

  Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы 1.      Оқушыларды сапқа тұрғызу.

2.      Сәлемдесу. Жабдықтау сұрақтары арқылы тақырыпқа шығу. Оқушылар жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды.

3.      Алаңды айналып жүру.

4.      Жүру жаттығулары: Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру, қол желкеде өкшемен жүру, қолда аяғымызға тигізіп жүру, қол алда жартылай отырып жүру, қол белде толық отырып жүру, қол белде отырып екі жанға секіріп жүру.

5.      Жүгіру жаттығулары: Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру, қол белде аяқты алға лақтырып жүру, қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру, қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру, қол белде жанымызбен жүгіру.

6.      Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.

7.      Жалпы даму жаттығулары.

8.      Күш-жылдамдықтарын арттыру жаттығулары.

9.      Еркін жүріп бастапқы қалыпқа келу.

Оқушы  өз жұбын табады

Әдіс арқылы   қайталау

Сұрақ жауап  орындайды

Қол шапалақ

 

 

 

 

Әр жаттығу үшін кең,

таза бос кеңістік.

Ысқырық, секундомер

Мғынаны  тану  кезеңі

«

 

1 тапсырма

Алаңда бірінің ішінде бірі 3 шеңбер сызылады: біріншісінің диаметрі – 1 м, екіншісі – 3 м және үшіншісі – 5 м. Бірінші шеңберге ұстап алушы тұрады, екінші шеңбер бос болады, ал үшіншіге – қорғаушылар орналасады (4-6 адам). 2 команда – алаң ойыншылары. Алаң ойыншылары допты ұстап алушыға беруге тырысып, алып жүреді. Қорғаушылар ұстап алушыға допты қағып алуға мүмкіндік бермей, кедергі келтіреді. Допты өзінің ұстап алушысына көп рет лақтырған команда жеңіске жетеді.

Көшбасшылық қасиеттің не екенін түсіндіру. Ойын туралы презентация көрсету. Ойын кезіндегі Қ.Е. түсіндіру. (Ф,Тәж,Б)  Ойыншылар оң қолымен допты алып жүреді. Жүргізуші де оң қолымен допты алып жүреді, ал екінші қолымен басқа ойыншыға допты тигізуі керек. Доп тиген ойыншы қолын көтеріп «Мен жүргізушімін» деп айтады да ойынды әрі қарай жалғастырады. Бағалау дескрипторлары:

—        допты алып жүргенде тек оң қолымен алып жүреді.

—        Жылдам әрі көп ойыншыға доп тигізеді

—        Залда шебер қашады және орын ауыстырады

Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам

Қабілетті және белсенді оқушыларға жасыл түстіжұлдызшалар беру.

Аз белсенді оқушыларға сары түсті және қолдауға мұқтаж оқушыларға қызыл түсті жұлдызшалар беру.

Баскетбол қалқандары болмаса, ойын жеңілдетілген ережелер бойынша өткізілуі мүмкін. Алаң шартты түрде белгіленеді, қалқан мен баскетбол кәрзеңкесінің орнына биіктікте (орындықта) бір ойнышы тұрады. Оның міндеті – орнынан кетпей, лақтырылған допты қағып алу. Ойын баскетболдың жеңілдетілген ережелері бойынша жүргізіледі (ауттарсыз).

Ойынның ұзақтығы – 5 минуттан екі тайм. Дәлдікті дамыту және қозғалыс үйлесімін жақсарту.

жаттығулар орындағанда техника қауіпсіздігін сақтайды;

гимнастикалық аттан секіру жаттығуының орындалу реттілігін қолданады;

яғын бүкпейді және бақай ұштарын созады;

кеудесін тік, басын көтеріңкі, қолын түзу ұстайды;

-кіші аттан секіру жаттығуын ретімен толық орындайды;

жаттығудың тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеясын жұпта талқылайды.

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі  бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ «Бағдаршам»

 

 

 

 

 

ҚБ «От шашу»

 

 

 

Әр жаттығу үшін кең,

таза бос кеңістік.

Ысқырық, секундомер.

Гимнастикалық төсеніштер, кіші ат.

 

Сабақтың  соңы

 

 

Рефлексия

1.Сәтті  шыққаны ….

2.Келесі  қадамда  нені  ескеру  керек?

Оқушылар сабақ бойынша  пікір айтып,  жетістіктер мен  жіберілген кемшіліктерді  сараптап, келесі  қадамды  айқындап, сабақты қорытындылайды.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.   Рефлексия парағы

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *