Металдардың жалпы сипаттамасы. Химиялық қасиеттері.

Қысқа мерзімді жоспар

 

Сабақтың тақырыбы: Металдардың  жалпы  сипаттамасы. Химиялық қасиеттері.

Бөлім: 9.2ВМеталдар  мен   құймалар
Педагогтің аты-жөні:  
Күні:  
Сыныбы: 9А Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: §21.Металдардың  жалпы  сипаттамасы.  Химиялық қасиеттері.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 9.1.4.2 -металдарға тән физикалық  және  химиялық қасиеттерді сипаттау және металл атомдарының тек тотықсыздандырғыш қасиет көрсететінін түсіндіру
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:

Металдарға тән химиялық қасиеттерді сипаттайды. Металл атомдарының тек тотықсыздандырғыш қасиет көрсететінін анықтайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушыларды түгендеу.

Сабақтың тақырыбымен, мақсатын айқындау.

Оқушылар мұғаліммен бірлесе отырып, сабақтың тақырыбын ашып, сабаққа мақсат қояды. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау Оқулық,

Жұмыс дәптерлері

Жаңа сабаққа кіріспе

3 мин

 

 (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.  1.Металдық байланыс дегеніміз?

 

2.Металдарға тән ортақ химиялық қасиеттер?

 

3 Металдарға тән ортақ физикалық қасиеттер?

 

талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру. Презентация

слаид

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

15 мин.

«Төңкерілген сынып» әдісімен оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма алдын ала берілген. 3 топтағы оқушылар төмендегідей жауап береді:

1 топ -Бейметалдармен әрекеттесуі.

2-топ-Сумен әрекеттесуі.

3-топ-Тұз және қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі.

Дескриптор:                    Жалпы — 3 балл

1. Металдарға тән   химиялық қасиеттерді сипаттайды

16-кесте
Жеке оқушымен жұмыс

15 мин

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады. 84-беттегі 8,9, 10-жаттығулар.

Мұғалім бақылайды,  үлгі көрсетеді.

1.Тапсырма 8-жаттығу.

Реакция теңдеулерін құрыңдар:

А) мырыштың күкірт қышқылымен;

Ә) алюминийдің хлормен;

Б) магнийдің оттекпен;

В) алюминийдің мыс сульфатымен.

 

 

 

Дескриптор:               Жалпы — 3 балл.

1.Талдау жасап,өз ойларын білдіреді

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

 

 

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,

84-беттегі 9, 10-жаттығулар.

бақылайды, үлгі көрсетеді.

2. Тапсырма

Металдық кристалдық тордың құрылысы

Дескриптор:                    Жалпы — 3 балл

1.Суретті талқылайды.

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

 

 

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы:

§21.Оқу. 85-беттегі 3,4,5- есептер.

Рефлексия

бүгінгі сабақта мен….түсіндім, …білдім, ….көзімді жеткіздім.

— бүгін сабақта қуантқаны…..

— мен өзімді…..үшін мақтар едім.

— маған ерекше ұнағаны…..

— сабақтан соң маған……..келді

— бүгін маған……….сәті түсті.

— қызықты болғаны…..

— ……қиындық тудырды.

— менің түсінгенім…..

— енді мен……аламын.

Мұғалім оқушыларды

 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды.

 

Kundelik.kz

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

 

Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

 «Мадақтау сөзі» әдісі Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *