Жаңа сабақты түсіндіру.
Видеоролик
Қан топтары резус фактор
Сұрақ :
Бейнебаян көру арқылы нені байқадық?
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Тапсырма
Топтық жұмыс «Ақылды оқулық»
1 – тапсырма
1 Донор – реципиент
2 Аглютинация
3 Резус фактор
4 Резус – конфликт
ҚБ: «Сылдырмақ»
Жұптық жұмыс
2 – тапсырма
Оқушыларға есептер беріледі, жауабын түсіндіру керек.
Ауруханада екі баланы шатастырып алды. (Мысалға Ж және Н) Бірінші ата-ананың қан топтары I және IV, ал екінші ата-ананың қан топтары I және III. Анализ нәтижесі бойынша Ж-да I қан тобы, ал Н-да II қан тобы екені анықталды. Балалардың ата – анасын табыңдар.
Жауабы: қан топтары I және IV ата-ананың баласы –Ж. Ал қан топтары I және III ата-ананың баласы –Н.
Бағалау: «Көршіме сенемін» жұптар бірін бірі бағалайды
Жеке жұмыс. «Қазына іздеу жолында»
3 тапсырма
Қан топтары |
эритроциттер |
плазма |
агглютиноген |
агглютинин |
I (О)
II (А)
III (В)
IV (АВ) |
|
|
I ( 0 ) –А және В антигені болмайды
II ( А ) –А антигені болады
III ( В ) –В антигені болады;
IV( АВ ) –А и В антигені болады
Бағалау: Өзін өзі тексеру Шындық Жалған әдісі
Саралау тапсырмасы
Баланың қан тобы I, ал оның қарындасыныкі IV. Ата – анасының қан тобы жайлы не айтасын?
Жауабы. Ата-анасының қан топтары II және III.
Дескриптор
Адамның қан топтарының механизмін сипаттайды;
Оң және теріс резус фактордың айырмашылығын салыстырады;
Қан топтарын ажыратады;
«АЛТЫН КІЛТ» Әдісі
Сұрақтарға жауап беру
1.Адамда қанша қан тобы бар?
2.Қандай қан топтары бар?
3.Неге әмбебап донор және әмбебап реципиент деп аталады?
4.Агглютинация, резус-фактор, резус-конфликт дегеніміз не?
ҚБ. «Керемет, жақсы, талпын» әдісі арқылы бағалаймын.
Үйге тапсырма: Қан топтары, резус – фактор реферат жазу |