Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына көбейту және бөлу

Тақырыбы:
Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына көбейту және бөлу
Күні,айы:21.02 Мұғалімнің аты-жөні: Идирисова Аманкул Райымбековна.
5 «ә» сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.2.29
ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – сандарына көбейтуді білуі керек.
5.1.2.31
ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – сандарына бөлуді білуі керек;
Табыс критерийі 1. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына көбейтудің ережесін біледі
2. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына бөлудің ережесін біледі
3. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына көбейте алады
4. Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына бөле алады
5.Тақырып бойынша күрделі есептер шығара алады
6.Тақырыпқа сәйкес сұрақтар құрастыра алады.
Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар
І.Ұйымдастыру
5 мин
1.Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау
2.Топтарға бөлу
І топ: Ондық бөлшектерді 10,100,1000 көбейту және бөлу
ІІ топ: Ондық бөлшектерді 0,1, 0,01,0,001 көбейту және бөлу
3. Сабақтың мақсаты хабарланады
4.Слайд көрсетіледі

Интербелсенді тақта

ІІ.Өткен тақырыпты еске түсіру
10 мин 1. «Миға шабуыл» Математикалық диктант
4,5; 5,4; 0,001; 68,7; 0,34; 6,43; 358,6; 8,98; 10,9; 6,55
2. Оқушылар дұрыс жауапты интербелсенді тақтада тексереді
Дескриптор:
1) Ондық бөлшектерді жазады
2) Есеп шығаруда қолданады
ІІІ.Есеп шығару
10 мин

Оқулықпен жұмыс 722-723
1.Топтық жұмыс. Қатесін тап:
Интербелсенді тақтада 4 топқа есептер көрсетіледі:
І топ
Ондық бөлшек
1) 1,385 * 10 = 13,85
2) 1,385 * 100 = 138,5
3) 1,385 * 1000 = 13850
4) 1,385 *10000 =1385
5) 0,58 * 10 = 5,8
6) 7,3 : 10 = 0,073
7 )4,25 : 10 =0,425
2 топ (жай бөлшек)
1) 0,074 : 1000 = 0,000074
2) 560,9 : 10000 = 0,05609
3) 31,17 * 10000 = 31170
4) 9,468 * 100 = 946,8
5) 0,625 * 1000 = 625
6) 0,39 * 100 = 390
7)50,6 : 100 = 0,506
8)7819,2 : 1000 = 7,8192
3 топ (дұрыс бөлшек)
1) 4,2 * 0,1 = 0,42
2) 4,2 * 0,01 = 0,042
3) 4,2 * 0,001 = 0,0042
4) 3,7 * 0,1 =0,370
5) 8,5 * 0,001 = 0,0085
6) 4,9 * 0,001 = 0,0049
7) 0,296 : 0,01 = 29,60
8) 3,18 : 0,001 = 31800
4 топ(бұрыс бөлшек)
1)0,0091 : 0,001 = 9,1
2)1,614 * 0,1 = 0,1614
3)4,87 :0,0001 = 48700
4)5 * 0,01 = 0,05
5)0,2 * 0,01 = 0,0002
6)3,7 * 0,01 = 0,037
7)8,5 * 0,1 = 0,085
Дескриптор:
1)Ондық бөлшектерді 10,100,1000,…сандарына көбейтеді және бөледі.
2)Ондық бөлшектерді 0,1; 0,01; 0,001;…сандарына көбейтеді және бөледі
2.Екі топ бір-бірін тексереді (Бағдаршам әдісімен бағалайды)
3.Сергіту сәті
Интербелсенді тақтада логикалық есептер көрсетіледі

№1Жұмыс дәптері

Смайликтер,
бағдаршам
сергіту
IV.Бекіту

V.Қортынды 1. Деңгейлік тапсырма
Әр топқа беріледі.
І топтың тапсырмасы:
А деңгей
1) 2,3*10=23
В деңгей
2) 17,5 : 100 = 0,175
С деңгей
10 х = 59,5
x = 59,5 : 10
x = 5,95
10 • 5,95 = 59,5
2 топ
А деңгей
1) 0,58*10=5,8
В деңгей
2) 4,7:10=0,47
С деңгей
3)100 x = 27,3
x = 27,3 : 100
x = 0,273
100 • 0,273 = 27,3
3 топ
А деңгей
1) 72 : 10 = 7,2
В деңгей
2) 123 : 100 = 0,123
С деңгей
3)1000 x = 273,4
x = 273,4 : 1000
x = 0,2734
1000 • 0,2734 = 273,4
4 топ
А деңгей
1) 2,3 : 10 = 0,23
В деңгей
2) 345 : 1000 = 0,345
С деңгей
x : 10 = 62,4
x = 62,4 • 10
x = 6,24
6,24 : 10 = 62,4
Дескриптор:
1.10,100,1000-ға бөлуді көбейтуді біледі.
2. теңдеуді шығара алады.
3. түбірі бойынша тексеру жүргізеді.
Шығармашылық:
1. Топқа. Таразығаөлшеп заттың салмағын неше есе үлкен табу.
2. топқа Ыдысдың мөлшерін анықтау.
3.топқа сынып ішіндегі пішіндердің ауданын есептеу және қанша есе артық табу.
4. топқа параллелепипедтің көлемін табу салыстыру.
Дескриптор:
1.Көзбен көріп, қолмен жасай алады,
2. құрдастарымен бірігіп жұмыс жасауға қалыптасады.
3. нәтиже шығарып қорғай алады.
1.Оқушыларды керемет, жарайсын,жақсы әліде тырысып көр, қартарыңнан қалыспа деп қолдау, бағалау.

Сабақ соңында оқушылар алақан әдісімен сабақтағы көңіл күйлерін сурет салып алақандарына көрсетеді. Үлестірме қағаз

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *