Көктем сәні
Шайхаденова Сауле Узакбаевна
Білім беру саласы:Коммуникация,таным,әлеуметік орта,шығрмашылық, денсаулық.
Бөлімі: Біктірілген оқу қызеті.
Тақырыбы: Көктем сәні
Күтлетін нәтиже;Тілдік қатынасты, сөйлеу тілін,байланыстырып сөйлеу,танымдылық қабілетін ой-өрісін кеңейте алады,балалардың эстетикалық қабылдауын қалыптастыру.Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін жаттығулар орындай алады.
ҰОҚ мақсаты: Дыбыстарды ажырата алады,табиғат құбылыстарын атай алады. Балалардың қоршаған орта, адамдардың іс-і-әрекеті жайлы түсінік алады.Ой-қиялын,эстетикалық қабылдау қабілетін, саусақ қимылдарын дамыта алады .
Қолданатын әдіс-тәсілдер; «Балмұздақ таяқшасы әдісі», «Ойлап табу әдісі», «Ой қозғау әдісі»
Ресурстар/дамыту орталы: С лайд:,таяқша,қиылған суреттер,бояулар,плакаттар,үнтаспа,ребус.
Кіріспе: 4К моделі сыни тұрғыда ойлау(коммуникация) «Балмұздақ таяқшасы» арқылы мұғалім балаларды шеңберге тұрғызып сұрақтар қояды.
1-Жыл мезгілін ата? (Доп лақтыру)2-бала
2-Жылдың қай мезгілі?(жалпылама)
3.Бір аптада неше күн бар?(балмұздақ таяқшасы) 4-5 бала
-Апта аттарын ата?(жапырық беру) 3-4 бала
Негізгі бөлім:4К моделі ,креативтік сұрақ(Бақылау,диолог,белсенділік,көшбашылық)
(Сұрақтар доптың көмегімен қойылды)
-Балала көктем сәні неде?( Көктем сәні күннің жылылығында,табиғаттың ұйқыдан оянуында,құстардың үнінде,жерге шөп шыққанда,балалар ойнағанда,күннің көзінде,малдар жайылысқа шыққанда,ағаштар гүлдегендет.б)
-Мұғалім; дұрыс айтасыңдар!
-Осының бәрін қосқанда көктем сәні екен.
Ойын «Ненің дыбысы?»( топтық жұмыс)
Мұғалім Үнтаспадан дыбыстар қояды. Балалар ажыратады.естіген дыбыстарын айтады.
1-тапсырма(Үн таспадан жәй ырғақты әуен қойып жұмыстандыру)
1 топ-Қабылдауы тез(қиылған суреттерден коллаж жасайды.)
2-топ Жәй қабылдап,нақты орындаушыларға( боямақ көктем суретін бояу)
3-топ жәй орындап,қимылы жәй балаларға.(күннің суретін боятамын)(Болашақта жұмыс жасауға бағыттанамын.
2-тапсырма « Командамен жұмыс»
Артикуляциялық жаттығу;1. Күлу
Тісті көрсетпей жымиу.
2.Түтікше
Ерінді алға созып түтікше жасау.
Ерінді тістеу арқылы үстіндегі ерінмен,астыңғы ерінді тістеу.
Ерін мен мойынға арналған жаттығулар
3-тапсырма Ребустар шешу.Ай+гул,Гул+нұр,қар+мақ,қар+быз,қар+ға, ине+лік( суреттер мен болады.) Жеке жұмыс.Тақтадағы суреттерге буындарды қосып, сөздер шығарады.
Қортынды:Тақтаға тақырыпқа байланысты көрме ұйымдастырылады.
Өз жұмыстарын бағалап қортындылау(.Жұмыстарын дайын жіпке жасыл,сары, қызыл қыстырғыштың көмегімен іледі)
Бәрін түсіндім,түсіндіріп бере аламын;( жасыл қыстырғыш)
Түсіндім,бірақ түсіндіре алмаймын;(сары қыстырғыш)
Ештеңе түсінбедім;(қызыл қыстырғыш)
Көрмеге қойылған суреттерді бағалап,мадақтап,стикерлер арқылы бағалаймын.