Жыл мезгілдерінің белгілерін білу

Амангелді М.Е.

Мерзімі: 8.11.2019ж

Пәні: Айналадағы әлем

Сыныбы: 4 «а»

Сабақ тақырыбы: «Жыл мезгілдерінің белгілерін білу»
Сабақ мақсаттары:

Білімділік: Оқушыларға жыл мезгілдері жайында түсініктерін қалыптастыру. Әр жыл мезгілінің ерекшеліктерін түсіндіру. Оларды еш қиындықсыз ажырата алуына ықпал ету.

Түзетушілік: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Баланың ой-қиялын дамыту

Тәрбиелік: Оқушыларды айналадағы әлем пәніне қызығушылығын арттыру, оқушыларды ұқыптылыққа, тәртіптілікке, мұғалімді сыйлап құрметтеуге тәрбиелеу

 Оқу мақсаты 4.2.1.1. жыл мезгілінің белгілерін білу, жыл мезгілдеріне өсімдіктер мен жануарлар тәуелділігін және олардың тіршілігіндегі өзгерістерді білу.
Пәнаралық байланыс Ритмика, оқу және тіл дамыту.
АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақта
Алдыңғы білім 4.1.3.5. мұғалім мен тәрбиешіге аты мен әкесінің атын қосып айтуды үйрету.
 
Сабақ кезеңдері Мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларға психологиялық бағыт беру:

-тыныштыққа шақыру

-бүгінгі күнді хабарлау

-жаңа сабақты хабарлау

 
Үй тапсырмасын тексеру  

—         Сынып жетекшілеріңнің аты кім?

—         Ол кісінің аты мен әкесінің атын айтып атағанда қалай болады?

—         Тәрбиешілеріңнің  аты кім?

—         Ол кісінің аты мен әкесінің атын айтып атағанда қалай болады?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ — Балалар жыл мезгілдерін айтыңдаршы.

— Жаз қандай болады?

— Күз қандай болады?

— Көктем қандай болады?

— Қыс қандай болады?

 

 

 

 

—         Қазір біз карточкалармен жұмыс жасаймыз. Мен қазір карточка көрсетемін, сендер қандай жыл мезгілі екенін табасыңдар.

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Карточкалар

Сергіту сәті Ормандағы аюдың

Құлпынайы көп екен

Теріп-теріп алайық

Қалтамызға салайық

 

 
Жаңа сабақты бекіту -Жыл мезгілдерін байланыстырыңдар.

 

 

-Қазір қандай мезгіл?

-Олай болса қыз мезгілінде үйдің, ағаштың үстінде не болады?

 

 

Нұсқау: Қазір біз үй мен ағаштың үстіне бәріміз кезекпен мақта жапсырамыз.

Қима суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет, мақта

Сабақ қорытындысы және оқушыларды бағалау —         Балалар ұнады ма?

—         Сабақ сендерге түсінікті болды ма?

—         Қай жері түсініксіз болды?

 

 

«Басбармақ» кері байланысы.

Нұсқау: сабақ ұнаса басбармағымызды жоғары көтереміз, ал сабақ ұнамаса төмен түсіреміз.

 

 
Үйге тапсырма Қалаған жыл мезгілі туралы сурет салу  

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.