15+28;43-15 түріндегі екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі.

 

Сабақтың тақырыбы: 15+28;43-15 түріндегі

екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі.

Мұғалімнің аты-жөні:Бимолданова Г.М

Күні: 

СЫНЫП:  2 «Б» Қатысқан оқушылар  саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.2.8.Екі таңбалы сандарды қосу және азайту  алгоритмдерін  қолдану.
Күтілетін  нәтижесі:

Біледі

Түсінеді

 

 

 

Қолданады

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту  алгоритмдерін  қолдануды үйренеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар  түрінде модельдеу және шығарады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Өрнектердің мәнін қосу және азайту алгоритм арқылы табады және оларды салыстыра алады.

Бағалау  критерийі 1.Спорт түрлерін біледі,өмірмен байланыстырады

2.Ауызша және жазбаша разрядтан аттап екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін біледі, түсінеді

3.Баған түрінде жазып есептеуді біледі

4.Есептерді шығарады,талдайды,дәлелдейді

5.Топпен,жұппен және жеке жұмыс жасайды

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,электрондық оқулық  т.б.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс

Тілдік мақсаттар:

Музыка, қазақ тілі,дене тәрбиесі

 

Жүздік,ондық,бірлік,спорттық атаулар,олимпиада.

Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

5  минут

Ұйымдастыру кезеңі  Сәлемдесу

Психологиялық ахуал қалыптастыру:  3 минут

«Мен спортты сүйемін!»

Мақсаты: спортқа баулу

Спортқа байланысты  елімізде өткен  «Қысқы универсиада» туралы бейнетаспа   тамашалайды (2мин)

Талдау:

-Бейнетаспадан нені тамашаладыңдар?

-Сендерге қандай спорт түрі ұнайды?

(Әр оқушы өзіне ұнайтын спорт түрін атайды)

-Ендеше ,мына спортшылар секілді,тез есептеп, әр бала медаль( алтын, күміс, қола) жинап отырады.

-Қай топтың  баласы тез ,дұрыс жауап береді  сол бала медаль алады

Ойын: «Бұл қандай спорт түрі?»

Берілген есептерді ауызша есептеп жауабы бойынша спорттың түрлерін атайды.

100-76=24мәнерлеп сырғанау

79+11=90 тау шаңғысы

68-36=32хоккей

46+54=100футбол

52+28=80велоспорт

90кг-69кг=21баскетбол

50-19=31каратэ

25см+13см=38см теннис

80см-37см=43гимнастика

 

Медальдар

 

 

 

 

 

Жаңа білім

3 минут

 

 

 

 

 

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен және мақсатпен танысады.

Жаңа тақырыпқа байланысты  электрондық оқулықтан екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритімін түсіндіру.

(Бейнеролик)

Бүгінгі сабақтың тақырыбы 15+28;43-15 түріндегі

екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі

Сабақтың мақсаты:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту  алгоритмдерін  қолдануды үйренеміз.

Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар  түрінде модельдейміз және шығарамыз

Өрнектердің мәнін қосу және азайту алгоритм арқылы табамыз және оларды салыстырамыз.

 

Электрон дық оқулық

 

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

Қолдану

Жұппен жұмыс. Дәптермен жұмыс.№3(Баған түрінде жарысып шығарады) (саралау)

78+17=95      18+64=82         72-26=46

95-17=78                       82-64=18                                46+26=72

Дескриптор:

·         Есептеуді баған түрінде дұрыс жаза аламын.

·         Ондықтан аттап қосу және азайту алгоритмін қолдана аламын.

·         Жауапты оқимын.

·         Дұрыстығын тексеремін.

(Оқушылар бір-бірімен дәптерлерін айырбастау арқылы тексереді, тақтаға дұрыс жауаптарға сүйене отырып,бірін –бірі бағалайды)

Топпен жұмыс. Дәптермен , тақтамен жұмыс.№4 Есептерді шығар

Оқулықта берілген есептердің шарты плакатқа сызба түрінде беріліп,әр топқа бір есептен беріледі.Әрі қарай оқулықтан есепті оқып, топта орындап,тақтаға шығып қорғайды. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне  сай медаль беріп отыру.

1-топ.

Ер-35

Әйел-25                100 адам

Балалар-?

Шешуі: 100-(25+35)=40

Жауабы:Веложарысқа 40 бала қатысты.

2-топ.

Қайың-32

Үйеңкі-40           96 ағаш

Терек-?

Шешуі: 96-(32+40)=24

Жауабы: Саябаққа 24 терек отырғызылды.

3-топ.

Әкелінді- 36 және 24 ағаш

Отырғызылды-12 ағаш

Отырғызылмады-? ағаш

Шешуі: (36+24)-12=48

Жауабы: Отырғызылмаған 48 ағаш қалды.

 

Бағалаукритерийі Дескриптор
• Қарапайым есепті шығарады

• Есептің шешуін өрнек түрінде жазып көрсетеді

—          есептегі тірек сөздерді дұрыс таңдап жазады;
—          есептің сұрағын көрсетеді.
—          есептің шешуін өрнек түрінде жазады;
—          өрнектіңмәніндұрысесептейді;
—          есептіңжауабынжазады
5 ұпай жинауы керек
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады.

Топтық талқыға салады,ойланады.

Сергіту сәті

2 минут

Сергітусәті
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Қалыптастырушы бағалау. Салыстыр

42 + 58 * 42 + 18        51- 31 * 51 — 21

60 — 14 * 60 – 24         46 + 34 * 64 + 34

80 + 15*90 — 15

 

 

 

 

 

 

Бағалау (саралау)

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

Бағалаукритерийі Дескриптор
• Екі таңбалы сандарды қосу және азайту  алгоритмді қолданып есепте —          бірінші өрнектің мәнін тап;
—          екінші өрнектің мәнін тап;
—          екі өрнектің мәнін салыстыр.

Мақсатқа оралу:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту  алгоритмдерін  қолдануды үйрендік

Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар  түрінде модельдеп және шығара алдық.

Өрнектердің мәнін қосу және азайту алгоритм арқылы табады және оларды салыстыра алдық

Рефлексия.

-Бүгінгі сабақта көптеген тапсырмаларды орындап, білім алауын жағу мәресіне жеттік.

 

Бағалау парақшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

Білім алауы

 

Үй тапсырмасы №3 есеп, 27 бет күнделик
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіругекөмектесетінне білдім?

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *