Кактус гүлі

                                   Ұйымдастырылған оқу қызметі

             

Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта» .

Бөлімдері:   Көркем әдебиет.

Тақырыбы:   «Кактус гүлі»

 Мақсаты:Бөлме гүлдерімен, күту ережелерімен таныстыру. Бөлме гүлерін сипаттап, бір- бірінен ажырата білуге үйрету. Бейнелі ойлауын, зейінін, қиялын дамыту, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Алдын – ала жүргізілетін жұмыстар: Бөлме гүлдері туралы әңгімелеу.

Әдіс – тәсілдер:  түсіндіру, сұрақ- жауап,дидактикалық ойын,

Қажетті көрнекі құралдар:  Бөлме гүлдері, дала гүлдері суреттері.

Биллингвальді компонент:   Гүл- цветый, қызыл- красный

Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс -әрекеті Балалардың іс-әрекеті
 

Cебепті қызығушылығын ояту кезеңі

Шаттық шеңбері

Біз доспыз гүлдермен,

Текке оны жұлмаймыз.

Той күні бір- бірден,

Анамызға сыйлаймыз.

 

Біз доспыз гүлдермен,

Текке оны жұлмаймыз.

Той күні бір- бірден,

Анамызға сыйлаймыз.

 

 

 

 

 

Ұйымдас-

тырушылық  ізденіс кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—          Жұмбақ жасыру.

—          Адамдардың барлығы қызығады, ұстай берсең сәні бұзылады.

—          Ол не?

—          Балалар мына суретке қараңдаршы, суретте нелердің суретін көріп тұрсыңдар?

—          Балалар раушан гүл, лала гүл, кактус, түймедақ бұлардың барлығын  бір сөзбен біз гүлдер  деп атаймыз.

 

—          Гүлдер: дала гүлдері, бөлме гүлдері болып бөлінеді.

 

Тәжірибе.

Тәрбиеші раушан гүлінің бөлмеде өсетін түрі-  « Раушан гүлі» деп аталатынын айтып, өсімдікті көрсетеді. Ол балаларға гүлді тұқым немесе өсінді арқылы отырғызуға болатынын айтады.  Балалар екі топқа бөлінеді, тәрбиешінің көмегімен бірінші топ- тұқым, екінші топ- өсінді арқылы ыдысқа гүл отырғызады. Балалар отырғызған гүлдерін табиғат бұрышына қойып, бөлме өсімдіктерін дұрыс күту жолдарымен танысады.

— Гүлдердің жапырақтарын сулы мақтамен сүртеді. Жапырақтары ұсақ өсімдіктерді су құйғышпен жууға болады.

— Тамырын зақымдап алмай, ағаш таяқшалар көмегімен топырағын қопсытады.

— Суды жапырақтарына тигізбей топыраққа құяды.

Балалар гүлдерді көктем мен жазда қыстағыдан жиірек суғарады.

Сергіту сәті.

Шаршағанда ырғалып,

Гүлге ұқсап дем алам.

Қанатымды бір қағып,

Гүлдей болып демалам.

 

 

Балалардан іс- тәжірибе кезінде алған әсерлерімен бөлісу.

 

Ойын: «Мен раушан гүлісін»

Ойын шарты: Тәрбиеші балалардың «гүлге айналуын» ұсынады. Әуенді қойғанда, балалар өздерін гүлге балап сезініп, билеп айналады. Әуен тоқтағанда балалар алған әсерлерімен бөліседі.

 

Балалардың жауабы.

 

Гүл

— Бөлме гүлдерін көріп тұрмыз.

 

 

Балалар гүлдердің екіге бөлінетінін біледі.

 

 

 

 

 

Жұмыс барысымен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар отырғызған гүлдерін табиғат бұрышына қояды.

 

 

Гүлдердің жапырағын сулы мақтамен сүртеді.

 

 

 

Тамырын зақымдап алмай, ағаш таяқшалар көмегімен топырағын қопсытады.

 

 

 

 

Шаршағанда ырғалып,

Гүлге ұқсап дем алам.

Қанатымды бір қағып,

Гүлдей болып демалам.

 

 

Балалар іс- тәжірибе кезінде алған әсерлерімен бөліседі.

 

 

 

Балалар ойынды қызығушылықпен ойнайды.

Іс – әрекеттің бағалау кезеңі

 

—          Балалар гүлдер нешеге бөлінеді екен?

—          Гүлдердің  түрлерін атаңдаршы?

 

 

— Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар, рахмет.

 

-Екіге бөлінеді

 

—          Раушан, қызғалдақ, лала гүлі, кактус

 

 

 

Сау болыңыз!

 

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Балалар гүлдер екіге бөлінетінін біледі.

 

  Меңгерген дағдыларды мен іскерліктері:   Балалар іс- тәжірибе арқылы раушан үлін отырғыза біледі.

Қандай түсініктерді игерді: Гүлдер біздерге қуаныш сыйлайды.

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *