А. Асылбеков. Асыл сөз.

Пән: Әдебиеттікоқу Мектеп:Т.Жүргенов атындағы ЖОББМ
Күні:21.01.2020 Мұғалімнің аты-жөні:Г.А.Балмашева
Сынып: 3 «Ә» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім Өнер.
53-сабақтың тақырыбы  А. Асылбеков. Асыл сөз.
Оқу мақсаты 3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
Сабақ мақсаттары

 

Барлық оқушылар:Өлеңнен нақылсөздерді табады.

Көптеген оқушылар:нақыл сөздерді табады және мағынасын табады.

Кейбір оқушылар: Нақыл сөздерді өз сөздерінде қолдана біледі.

Бағалау критерийлері Өлеңнен нақыл сөздерді табады.

Қажетті ақпаратты суретпен байланыстырады

Ойын нақыл сөзбен көркемдейді

Құндылықтарды дамыту Өзін-өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі, «еңбек пен шығармашылық» сияқты  құндылықтарын бойына сіңіру, адамгершілік құндылықтарды сақтау.
Пәнаралық

байланыстар

Дүниетану. Қазақтілі
АКТны қолдану дағдылары Интербелсенді тақта.Видеоролик
Алдыңғыбілім Әнет баба өсиеті
Уақыт Жоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
Сабақ

тыңбасы.

3 минут.

Қызығушылықты ояту

А. Сәлемдесу

Ә. «Шаттық шеңбері»

Біз әдепті баламыз

Айтқан тілді аламыз

Үлкендерге жол беріп,

Біз ақылды боламыз!

Топқа бөлу

1 топ «Кішіпейіл»

2 топ «Мейірімді»

3 топ «Әділетті»

4 топ «Тілалғыш»

Топ ережесін еске түсіру

Сыныпты қалыпқа келтіру.Балалар ортақ тақырып қалай аталады?

-Өнер

«Сиқырлы қалпақ» ойынын ойнаймыз

Ойын ережесін түсіндіру

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған сөздер

 

 

 

Топ ережесі.

Сабақ

тың ортасы.

Үй тапсырмасына

5-минут.

 

 

 

 

 

 

1минут.

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10минут.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут.

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

5 минут

 

 

Ендеше үй тапсырмасына көшейік.

-Үйге берілген тақырып?

-Шешендік сөз деген не?

-Шешен деген кім?

-Қандай мәтін оқып келдің?

Әнет бабаның өсиеті.

-Мәтін кім туралы?

— Қандай өсиет қалдырды?

ӘКІМ –өсиетінің шешуі қандай?

 

Ойқозғау. «Кішіпейіл»

2 топ «Мейірімді»

3 топ «Әділетті»

4 топ «Тілалғыш» осы 4 сөзді біріктіріп, бір сөзбен қалай айтуға болады?

Жарайсыңдар! Асыл сөз деп атаймыз

Оқу мақсаты:3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу

Бағалау критерийлері:Өлеңнен нақыл сөздерді табады.

Қажетті ақпаратты суретпен байланыстырады

Ойын нақыл сөзбен көркемдейді

1.      Түсініп оқы

Тыңдалым. «»Жаңғырған салт – дәстүрлер» кітабынан алынған мәтінді тыңдау.

1.      Бала кіммен қонаққа барды? (Әжесімен)

2.      Бала әжесіне қандай сұрақ қойды? (Әже маған неге құлақ ұстата береді?)

3.      Әжесі сұраққа қалай жауап берді? (Жақсы сөздерді тыңдап өссін)  деген мағына береді.

Қорытынды: Сонымен балалар мәтіннің негізгі идеясы қандай?

(Жамандықтан аулақ болып, жақсылыққа ұмтылу.)

2. Түсінгенін пайдаланып, Сырым шешеннің сөзіне талдау жасайды:

Су анасы – бұлақ, неге: себебі бұлақ суы ең таза су. Сондықтан оны анасы дейді.

Сөз анасы – құлақ, Себебі сөзді құлақпен тыңдайсың жақсы , жаман сөздерді тыңдап,   керегін өзің аласың

Жол анасы – тұяқ.Себебі жолды аяқпен жүресің. Мысалы машинаның аяғы-дөңгелек .т.б.

Сырым шешен дегеніміз кім?

Сырым Датұлы 1712- 1802 жылдары өмір сүрген. Қазақтың батыры, әрі шешен,би. Шыққан тегі , кіші жүздің байбақты руы. Сырым шешен Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Сарыой ауылында туған.

Мағынаны ажырату. Тақырып болжау.

Сонымен, кімдердің сөзіне құлағымыз түрік жүруі керек деп ойлайсыңдар?

Мақсат, күтілетін нәтиже. Шешендердің, ақындардың көркем ойын өз тілдерінде қолданады.

Суретпен жұмыс. Сурет бойынша әңгімелеу.

«Тыңдалым». А. Асылбектің «Асыл сөз» өлеңі тыңдалады.

А.Асылбеков туралы бейнебаян көрсетіледі.

Ендеше «Асыл сөз» өлеңін тізбектеп оқып шығайық.

Өлеңді бәріміз тыңдадық,оқыдық

«Айтылым»

5 тапсырма. Жеке жұмыс.

Атаның ақылын тыңдап, оны сен қалай орындайсың?

Өлең сөзімен жауап бер.

Мысалы, кішіпейіл бол- Өзімді мен өзгеден

Санамаймын жоғары.

Әділетті бол-Жеткізетін мұратқа

Тек шындықты көздеймін.

Мейірімділік – Қадірлі қарт адамға

Берем ылғи қол ұшын

Тілалғыш – Үлкеннің де кішінің де

Айтқан тілін аламын.

Ендеше осы өлеңнің мазмұны бойынша топтық жұмыс жасайық.

1-топ. «Кішіпейіл»1- бөлігі бойынша «Пирамида» әдісімен нақыл сөз түрінде ұсыну.

2-топ. «Әділетті» 2 — бөлігі бойынша тірек сызба арқылы

түсіндіріп, нақыл сөз түрінде айту

3-топ «Мейірімділік» сурет салу, нақыл сөз түрінде айту

4- топ «Тілалғыш» Жатқа айтады.

Саралау: Тапсырманы орындайды. Ұсынылған мәселелер туралы өз пікірлерін білдіреді.

Өз жұмысын сыныптастарымен бірге талқылайды.

Жұмыстарына терең сараптама жасау арқылы өз білімін, түсінігін кеңейтеді.

 «Жазылым»

Дәптермен жұмыс.

Үлкендерің жас балаға құлақ беретін себебі: жақсы сөзге құлағы түрік болсын, айтқанды тыңдап өссін дегені. Мәтінде құлақ туралы осылай делінсе, ми мен тілді,көзді не үшін балаға жегізеді? Осыған қатысты ойынды нақыл сөзбен көркемдеп жеткізіп,дәптерге жазып көрейік.

Миды

Тілді шешен болсын,әнші, жыршы болсын деп жегізеді.

Көзді көреген көсем бол,әділ бол деп жегізеді.

ҚБ

Тапсырма Дескриптор
1-топ Ми не үшін балаға жегізеді
2-топ Тіл не үшін балаға жегізеді
3-топ Көз не үшін балаға жегізеді

 

Ата-әжеңнің,үлкен кісілердің саған айтқан ақылын, нақыл сөздерін есіңе түсіріп, айтып  шық.

Сабақты қортындылау мақсатында .

Семантикалық карта толтырылады. «+»  белгісі қойылады.

Үй тапсырмасы: 14-15 беттегі  өлеңді мәнерлеп оқып, ұнаған шумағын жаттау.

Кері байланыс.

Бағалау .  ҚБ әр тапсырмадан кейін бағалау

 

 

 

Сиқырлы қалпақ» ойыны

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аудио тыңдалым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

Иллюстрациялау әдісі

 

 

 

Оқулық 14-15 бет

Бейнебаян

Тізбектей оқу

 

 

 

 

Жеке жұмыс

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

«Пирамида» әдісін

«Ассосация» әдісімен

«Бейнелеу»әдісімен

«Жатқа айту»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу .

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданылу

КЕРІ БАЙЛАНЫС:  «НЫСАНА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Денсаулық сақтау технологиялары.  Белсенді іс- әрекет түрлері.партада дұрыс отыруы;

-интербелсенді тақтаны уақытында өшіру;

-зерттеу жұмысы барысында қауіпсіздікті сақтау.

Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Саралаужүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Сабақ мақсаты  оқу мақсатына  сәйкес жоспарланған.

 

 

Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді.

 

 

Сабақта саралау жұмысы дұрыс жүргізілді.

 

Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды.

 

Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ.

 

Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *