Көліктер және оның түрлері

Білім беру саласы:   Коммуникация

Бөлімі:         Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы:     Көліктер және оның түрлері

Оқу мақсаты: 0.1.1.1 Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау

0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну,мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану

0.1.3.1 Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау

0.2.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап,тақпақ айту,сәйкестендіру әдісі,жұптастыру,сурет бойынша әңгіме,музыкалық әдіс,ойын әдісі,жұмбақ әдісі

Ресурстар: көлік түрлері, суреттері, сюжеттік көрініс, аппликациялық фетрлар, үлестірмелі суреттер

                 Дамытушы орта: сынып

Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
 

 

 

 

Ұйымдастырушылық

оятушылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық-

ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлекстік –түзетушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал орнату

– Балалар, сендер күннен күнге әдемі, ақылды болып өсіп келесіңдер. Сендер барлық жақсылықты бойларыңа сіңіріп Қазақстанның үлгілі азаматы болып өсулерің керек, солай ма? Балалар хормен, қимыл, іс — әрекет арқылы көрсетеді.

 

Сәлем саған алтын күн!
Сәлем саған көк аспан!
Сәлем саған жер ана!
Сәлем саған достарым!
– Сәлеметсіздер ме, қонақтар!

Өткен сабаққа шолу.

 «Ой шақыру» стратегиясы
Көшедегі қимыл-қозғалысты апаттық жағдайдан реттеп тұратын құрал?

Қызыл көзі нені білдіреді?

Сары көзі нені білдіреді?

Жасыл көзі нені білдіреді?

 

Балалар Айымға мектепке баруға көмектесеміз бе?

Ол таңғы аусымда мектепте оқиды,сендер сияқты

 

Ол үйден шығып қайда барады?

Аялдамадан 1 ші маршрутқа мінеді?

 

Әр аялдама сайын балаларға тапсырмалар береміз,сол кезде автобус жүріп Айымды мектепке жеткізеді.

 

 

III.Жаңа сабақ «Көліктер »атты слайд тамашалап , жаңа тақырыпты ашу.

-Нелер көріп тұрсыздар?

Қандай көліктерді көрдіңдер ата?

Тәрбиеші:Бүгінгі сабақта көліктер және оның түрлерімен танысып,осы көліктердің пайдасы және зиянды жақтары туралы білетін боласыңдар.

Көлік-транспорт-transport

Көлік сөзі қандай дыбыстан басталып тұр?

-К дыбысы қандай дыбыс?

 

-Көлік сөзін буынға бөл?

Жұмбақ шешу:

Арқасында ауыл жүр,

Ала тайым шауып жүр.

 

Жерде жүрер жөні жоқ,
Судан басқа жолы жоқ.

 

Төбесінде ебелек,

Ұшады ол керемет

 

Автобус қайда жүреді? (Жерде) Жерде жүретін көлік түрлерін атаңдар?

Қайық қайда жүреді? (Суда) Суда жүретін көлік түрлерін атаңдар?

Тікұшақ қайда жүреді? (Әуеде) Әуеде жүретін көлік түрлерін атаңдар?

IV.Тақтамен жұмыс .Топтастыру стратегиясы

а)Қоғамдық көліктерді атаңдар?

ә)Арнайы көліктерді атаңдар?

Б) Көліктердің пайдалы жақтарын атаңдар?

в) Көліктердің зиянды жақтарын атаңдар?

г) Көлік ішінде қандай мінез — құлық ережелерді сақтауымыз керек?

д)Көліктерді жүргізетін маман иелерін атап жіберейік

V.Сергіту жаттығуы «Бала,бала,балапан» әні

VI.Әліппе –дәптермен жұмыс

Көліктің жетпей тұрған бөлігін бояу 39-б

Міне, балалар сендер  Айымға мектебіне жетуге көмектестіңдер.Рахмет сендерге.

IX.Қорытынды.Д/ойын: «Сөйлемді толықтыр»

1.Егер жермен жүрсе ,бұл …  көлігі.

Жермен жүретін көлік түрлерін атаңдар?

2.Егер сумен жүрсе ,бұл …  көлігі.

Сумен жүретін көлік түрлерін атаңдар?
3. Егер әуемен жүрсе ,бұл …  көлігі.

Әуемен жүретін көлік түрлерін атаңдар?

Балаларды мақтап, марапаттау.

Рефлексиялық бағалау:

Балалар өз білімдерін бағалап қорытынды жасайды.

Ештеңе түсінбедім – қызыл машина

Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары машина

Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл машина

Тақтадағы ілінген машиналарға өз білімдерін бағалап жапсырады әрі түсінік береді.

 

Жақсы көңіл күймен

Ия

Шаттық шеңбер орындайды

 

 

 

(Бағдаршам)

 

Ия

 

аялдамаға

 

 

 

 

 

 

—         Көліктер

—         Машина, автобус, трактор,жүк көлігі т.б

 

—         (К)

—           (дауыссыз дыбыс )

—         (2)

 

(Қайық)

 

 

(Жерде)

Автобус,мотоцикл,машина,поезд, трамвай т.б

(Әуеде)

Кеме,кайық, су асты кемесі

(Суда)

Ұшақ,тікұшақ, парашут, әскери ұшақтар

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балалар көлік түрлері туралы толық білді
Білуі керек: Көліктерді атқаратын қызметіне қарай әуеда, суда, жерде жүретін түрлеріне қарай жіктеуді меңгерді
Түсінеді: Көлік түрлерін салыстырып, ортақ белгілері туралы айта алады

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *