Қысқаша көбейту формулаларын көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде қолдану

Бөлім 7.3 В:

Қысқаша көбейту формулалары

Мектеп: №71 орта мектебі
Күні: 04.03.2020ж Мұғалімнің аты – жөні : Балсүгірова Камшат
Сынып : 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулаларын көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде қолдану
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Оқушылар:

7.2.1.14

алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу;

Сабақтың мақсаттары
  • Бүтін өрнек және бүтін емес өрнек ұғымын біледі. Қысқаша көбейту формулаларын біледі
  • Көпмүшені қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктейді  және керісінше қолданады.
  • Қиындығы жоғары есептерде көбеткіштерге жіктеудің кез-келген тәсілін қолданады.
Бағалау

критерийлері

Оқушылар:

Қысқаша көбейту формулаларын көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде қолданады.

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминология:

 — қысқаша көбейту формулары;

— екі өрнектің квадраттарының айырмасы;

— екі өрнектің қосындысының квадраты;

— екі өрнектің айырмасының квадраты;

— екі еселенген көбейтінді;

— үш еселенген көбейтінді;

— екі өрнектің қосындысының кубы;

— екі өрнектің айырмасының кубы;

— екі өрнектің кубтарының қосындысы;

— екі өрнектің кубтарының айырмасы;

-көбейткіштерге жіктеу;

— ортақ көбейткіш;

— ең үлкен ортақ көбейткіш;

— топтау тәсілі;

— толық квадрат;

-толымсыз квадрат.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

— екі өрнектің квадраттарының айырмасы …. тең;

— екі өрнектің қосындысының (айырмасының) квадраты …. тең;

— екі өрнектің қосындысының (айырмасының) кубы … тең;

— екі өрнектің кубтарының қосындысы ( айырмасы) …… ;

— ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару үшін…;

— коэфициенттердің ең үлкен ортақ бөлгіші;

— берілген өрнекті …. түрінде жазуға болады;

—  көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін … ;

— егер … болса , онда көпмүшелердің көбейтіндісі нөлге тең;

— көпмүшенің … бар мүшелерін(өрнекті) бірге топтаймыз;

— берілген көпмүшені көбейтінді түріне келтіру үшін … қолданамыз;

— берілген өрнектен қосындының (айырманың) квадратын бөліп алу үшін…;

Құндылықтарды

дарыту

Құрмет құндылығын бір-бірін тындау, түсіну, ой бөлісу арқылы; ынтымақтастық құндылығын жұппен жұмыс, топтық жұмыс арқылы; ал еңбек және шығармашылық құндылығын өздігімен жұмыс жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асады.
Пәнаралық байланыстар Сурет әдіс-тәсілдерде
АКТ қолданудағдылары Интерактивті тақтаны ақпаратты ұсыну және оқушы жауабын тексеру құралы ретінде қолдану
Бастапқы білім Бірмүшелер мен көпмүшелерге амалдар қолдануды біледі.
Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

1 мин

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу.

Шаршадым- УХ

Ренжідім- ТУХ

Қорықтым- ОЙ

Өкіндім- АХ

Шарасыз- ЕХ

Таңырқап- ОО дедім,

Кейідім- И

Біліп ап- Е

Қуанып- ХА-ХА-ХА

Топқа бөлу «Тарсия ойыны» арқылы

Сан

Санның квадраты

Санның кубы

Презентация

Слайд 1

 

 

Білімдерді жаңғырту

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбына шығу, мақсатты анықтау  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

8 мин

Қайталау оқу анасы

https://learningapps.org/display?v=pwaxk2k8j

Жаңа сабақ

 

 

Топтық жұмыс:

Миллион кімге бұйырады?

 

ҚБ: Ақша арқылы

 

Жеке жұмыс

ҚБ қаламсаптар арқылы алақан белгісі бар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://learningapps.org/

  ·         Топтау тәсілі;

·         Қысқаша көбейту формулалары;

·         Ортақкөбейткіштіжақшасыртынашығару.

 
Рефлексия

2мин

 
Үй жұмысы

1 мин

   
Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жұппен жұмыста қабілеті жоғары оқушы жұбына көмектеседі (Жұппен жұмыс орындаудың алдында қабілеттерін ескере отырып өзім жұпқа бөлемін). Қалыптастырушы бағалау тапсырма. Құрастырылған критерийлер бойынша бірін бірі, өздерін бағалайды. Сонымен қатар бағалау критерийі арқылы бағаланады. Сабақ барысында жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін тренинг өткізіледі.

Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *