Музейдегі көне заттар

Мектеп:  Ақтөбе қаласы,

№ 60 ЖББОМ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:          Өнер
Сабақ тақырыбы Музейдегі көне заттар
Күні:   28.01.2020 ж. Мұғалімнің ТАӘ:  Калибекова К.Ж.
Сынып:   3 «И» Қатысқандар саны:               Қатыспағандар саны:
Сабаққа  негізделген  оқу мақсаты 3.2.4.1-Жоспар «сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау

3.5.1.5-Үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құру

Сабақ мақсаттары Оқушылардың басым бөлігі: тыңдаған мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді. Үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем құрайды.

Оқушылардың көпшілігі: Сызба, жоспар бойынша мәтіннің  мазмұнын айтады. Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың кейбірі: тақырып аясында өздері барған музейдегі көрген қызықтарымен бөліседі.

Бағалау  критерийлері ·      Сызба бойынша мәтінді мазмұндайды.

·      Орын тәртібін сақтай отырып, сөйлем құрастырады.

Тілдік мақсаттар Лексикалық минимум :  Көне заттар, құмыра, ыдыстар
Грамматикалық минимум Мен бардым , сен бардың, ол барды.

Мен барамын, сен барасың, ол барады

Құндылықтарды дарыту Ұлттық құндылықтарды сақтауға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Дүниетану
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, таныстырылым
Бастапқы білім Музей қай көшеде?

 

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басталуы

6 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық дайындық.

Қара достым, жан-жаққа,

Дайынсың ба сабаққа?

Орнында ма қараңдар

Кітап, дәптер, қаламдар?

 

Қарадық біз жан-жаққа.

Дайынбыз біз сабаққа.

Орнында тұр барлығы

Бастайық біз сабақты.

 

Топтастыру. Фигуралар арқылы топтастырамын.

 Сынып үш топқа топтасады. Топ басшылары сайланады.

«Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын айтады?

—          Бұл қай музей?

—          Орталық музей.

—          Орталық музей қайда орналасқан?

—          Орталық музей Алматыда Назарбаев көшесінде орналасқан.

—          Музейде нелер бар?

—          Онда көп экспонаттар бар.

—          Музейге кімдер көп келеді?

—          Оқушылар, студенттер, саяхатшылар.

 

5-тапсырманы тексеру

1 топ сұрақ қояды Қандай? Қашан? Қайда? 2-топ жауап береді 3-топ бағалайды
…музейлерді білесің?      
Музейге … барасың?      
Музей … ашылады?      
Музей жабылады?      

 

Ой қозғау. Оқушыларға интербелсенді тақтадағы суреттер арқылы тараудың тақырыбын болжату. Оқушыларды суреттер негізінде сұрақтар қойып, коммуникативтік қатынасқа тарту.

—       Суреттен нені көріп тұрсыңдар?

Оқушылар суреттер арқылы жаңа тақырыптың мазмұнын  болжайды.

 

 

 

 

 

Сабақтың мақсаттарымен таныстыру:

1.Мәтінді сызба, жоспар бойынша мазмұндау.

2. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай сөйлем құрастырыңдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет қиындылары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

Суреттер

Ортасы

30  мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздік жұмысы:

Көне заттар – предметы древности

Құмыра – кувшин, ваза

Ыдыстар – посуды

Оқылым. Мәтінді тізбектеп оқиды

 

Бұл – Орталық музей. Ол үшқабатты. Бірінші қабатта ұлттық аспаптар: домбыра, қобыз, сазсырнай бар. Екінші қабатта сандықтар, құмыралар, кеселер бар. Үшінші қабатта Алтын адам ескерткіші бар. Ол бұрын жауынгер болған. Оның киімі алтынмен қапталған

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Айтылым.

Оқушылар Әлібектің музейде көрген көне заттарының сызбасын салады. Сызбаға сүйеніп, мәтіннің мазмұнын айтады.

1-топ Музейдегі заттарды сызба арқылы топтастырады
2-топ Музейдегі көне заттардың суретін салады.
3-топ Тірек сөздерге сүйеніп мәтіннің мазмұнын айтады.

 

Дескрипторлар:

·         оқиғаны сурет, сызба түрінде түсіреді және түсіндіреді;

·         тірек сөздер негізінде мазмұнын айтады.

 

Сыныптастар бір-бірін «Үш шапалақ»                           әдісі арқылы бағалайды.

 

 

Сергіту сәті.

 

 

 

Жазылым. Сызба бойынша жай сөйлем құрайды.

Атам

 

Әжем

 

Әкем

 

Анам

 

Ағам

 

Раушан апай

 

Мен

құмыра

 

кесемен шай

 

ыдыстарды

 

сурет

 

киім

 

«Алтын адам»

 

Орталық музейге

 

 

жуды

 

жасады

 

ішті

 

салды

 

үтіктеді

 

бардым

 

туралы әңгімеледі

 

Дескрипторлар:

·      Сызба бойынша сөйлем құрастырады.

·      Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды.

 
Аяқталуы

 

4 мин.

 

 

Үйге: 2-тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беру.

3-тапсырма. Суретке қарап сөйлемді толықтыру

 

Рефлексия.  

 

 

 

 

 

 

Стикер

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *