«Менің сүйікті пәнім – Физика»
Мектеп: Алматы қаласы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі | ||
Тәрбиешінің аты-жөні: Таушаева Арайлым Бахадыровна | ||
Мерзімі: 13.11.2019 | ||
Сынып: 7, 8, 9 | ||
Қатысқандар саны: 14 | Қатыспағандар саны: 6 | |
Кәсіби даму мақсаты | Іс-шаралар барысында INSERT әдісі арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту. | |
Тәрбиешінің сағаттың тақырыбы: | «Менің сүйікті пәнім – Физика» | |
Сабақ мақсаты: | – Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын дамыту;
– Тәжірибелер көрсету арқылы білімдерін шыңдай отырып өмірлік көзқарастарын қалыптастыру; – Танымдық белсенділіктерімен физика пәніне қызығушылықтарын арттыру; |
|
Құндылықтарды
дарыту:
|
Бір-бірімен ынтымақтастықта жұптық, топтық байланысқа түсу арқылы жұмыс істеуге, кез келген жағдайда белгілі бір әрекетке бейім болуға және ойын ашық жеткізе білуге машықтандыру. | |
Бағалау
критерийлері |
– физикалық тәжірибе: су, жұмыртқа, тұз осы заттардан тәжірибе жасалынады және нәтижелерін айтады;
– Постер қорғау «Күш және жылдамдық» таұырыптарда; – Есептер шығыру және түсіндіру;
|
|
Пәнаралық
байланыс |
Психология, математика, | |
Өткізілу формасы | Тәрбие сағаты: тәжірибе жасау, сұрақтар қою, ойын ойнау және т.б. | |
Күтілетін нәтиже | физика пәніне қызығушылықтарын арттыру. | |
Тәрбие сағатының өту барысы: 1. Жиынның басы: ұйымдастыру кезеңі – 5 минут; 2. Жиынның ортасы: Сұраққа жауап беру, тәжірибе жасау, ойын ойнау – 25 минут;
3. Жиынның соңы рефлексия – 5 минут. |
||
Тәрбие сағатының жоспарлы кезеңдері (уақыты көрсетіледі)
|
Тәрбие сағатта орындалатын іс-әрекеттер
|
Ресурстар |
1. Жиынның басы: ұйымдастыру кезеңі – 5 минут | Сәлеметсіздер ме, оқушылар және тәрбиешілер! Бүгінгі тәрбие сағатқа келгендеріңізге алғысымды білдіремін. Сіздердің көмектеріңізбен бүгінгі сабағымыз жетістікке жеткізеді деп ойлаймын. (W) «Біз мықтымыз» әдісі. Қазір мына жерде тұрған екі түрлі стикерлер, кеме және ракетада Динамика және Термодинамика формулалар берілген, осы екі бөлімнің формулаларын табу арқылы екі топқа бөлінейік. 1-топ «Динамика» Топ ұраны: «Жарыс десе жанымыз, бүгінгі күн ойында ойшылдыққа аламыз» Сәлемдесу: Достарым ерігіп жүрме бос, Қол ұстас, бірігіп тізе қос. Жеңіспен мәреге барайық, Жеңістің ұранын сыйлайық. 2-топ «Термодинамика» Топ ұраны мен сәлемдесу: Қандай сынақ берседағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Алға қойған мақсатымыз бір екен Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. (W) «Ой тастау» әдісі. Бейне ролик – «Физика вокруг нас» https://www.youtube.com/watch?v=8XsU1CiNKmo 1. Физика дегеніміз не? 2. Физика бөлімдері? 3. Физика бізге не үшін қажет? сұрақтарына жауап ала отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. |
|
2. Жиынның ортасы: Сұраққа жауап беру, тәжірибе жасау – 25 минут | Бағалау критерийі:
1. «G» Сұрақ: Пластик бөтелкеге су толтырып, бетін пинг-понг шарымен жауып төңкерсе, не болады? · Шар бөтелкенің ішіне кіріп кетеді · Су тамшылап, шар айналып тұрады · Су ақпайды Тәжірибе жасалынады.. 2. (W) «Мен қандаймын» әдісі. Өмірлік көз қарастаын қалыптастыру – психологиялық тәжірибе.
3. «G» Тапсырма: Алдарыңызға 1 стақан су, жұмыртқа, тұз және қасық беріледі. 1 – Стақандағы суға жұмыртқаны саламыз және қандай құбылыс болғанын түсіндіреміз. 2 – Стақандағы суға 10 қасық тұз салып сосын жұмыртқаны салатын болсақ қандай құбылыс пайда болады және түсіндіреміз.
4. «G» Тапсырма: Келесі тәжірибе – Судың салмағы көп пе? Әлде майдың салмағы көппе? Тәжірибе жасау: 2 стақан, май, су және қағаз керек болады?
5. «I» Ізденуге тапсырма. Мпемба эффектісіне сәйкес су тезірек қату үшін не істеу керек? – Су ыстық болуы тиіс – Ыдыс толық жабулы болуы тиіс – Суға қант қосу керек Осымен сұрақтар мен тәжірибелер аяқталды.
6. «G» «Ойланайық, ойлайық!» Постер қорғау 1. Күш 2. Жылдамдық тақырыптарында. Екі А3-форматта қағазға жазып қорғау. 7. Есеп шығару. Екі топқа екі есеп беру, топтан 1 оқушыдан |
Интербелсенді тақта, , презентация. Тәжірибеге керек құрал-жабдықтар: Пинг-понг шары, пласмасса баклажка, су, жұмыртқа, тұз, қасық, бакал үлкен және кіші, шыны банка, құм, макарон, екі бакал кофе, сүлгі, А3-форматта қағаз және түрлі-түсті қарандаштар. т.б. |
3. Жиынның соңы рефлексия – 5 минут | Тәрбие сағат соңында оқушылар кері байланыс жасайды:
– Не білді? Нені үйренді? – Не түсініксіз болды? – Немен жұмыс жасау қажет? |
|
Тәрбие сағаттың кері байланысы
|
Келесі сұрақтарға жауап беру қажет:
Барлық оқушылар оқу мақсатына жетті ме? Егер «жоқ» болса, неліктен? |
|
Жалпы бағалау:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718