Сабақ жаспары “Нан құрамы”

Ұйымдастырылған оқу іс-әретінің

технологиялық картасы

Күні: ________________       

Білім саласы:    Қатынас

Бөлімі: Мүсіндеу

Тақырыбы:  «Ас атасы – нан »Ә.Қалдыбаев

Мақсаты: Нан туралы,оны қастерлеу керектігін түсіндіру сұраққа толық жауап беруін үйрету,тақпақтын төрт жолын жаттату.

Міндеттері:

Білімділік: Балаларды нанның қасиетімен таныстыру

Дамытушылық: Сөздік қорын дамыту

Тәрбиелік: Үлкендердің еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу

Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің әдіс –тәсілі: Түсінік беру, сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, іздену жұмысы,

Сөздік жұмыс: ұн,қамыр

Билингвалды компонент: нан-хлеб

Көрнекіліктер: тақырыпқа байланысты суреттер

Сауықтыру міндеттері: сергіту сәтін жасату.

Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің түрі: Топпен

Әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің іс – әрекеттері Балалардың

іс- әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

 

Шаттық шеңбері:

Балалар, барлығымыз бір-біріміздің колымыздан ұстап, бір- бірімізге жақсы тілектер айтайық.

Балалар дөңгелене қол ұстасып тұрып,бір-біріне тілек тілейді
Ұйымдас

тыру іздену

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Әңгіме жүргізу.

– Біз бүгін нанның дастарқанға қалай келгендігін әңгімелейміз.Наның қандай түрлері бар екен? Айтыңдаршы.

– Дұрыс балалр,нан ақ,нан қара,нан батон нан,қара нан,бөлке,бауырсақ немесе тәтті бөлкелер, тоқаштар болып бөлінеді екен.

Нанның неден пісіретінін білесіндер ме?

– Әрине, ұннан пісіреді. Ал ұнды қайдан алады?

– Адамдар алдымен жерді трактормен жыртады, кейін тұқым себеді. Оны суарады. Күзде егін піседі оны комбайнмен жинайды. Диірменге апарады, бидайдан ұн дайындайды. Енді ұнды кайда апарады деп ойлайсыңдар?

– Наубайханаға апарады, наубайшылар ұннан неше түрлі нан пісіреді. Пісірілген түрлі нанды дүкендерге жібереді.

3. Сергіту сәті:

Нан қоқымын шашпаңдар,

Жерде жатса баспаңдар.

Теріп алып қастерлеп,

Торғайларға тастаңдар.

4. Үлестірмелі материалмен жұмыс.

Суретте берілген батон нанның бір бөлігін табу.

5.Жұмбақ жасыру

Ұзын мұртты сарылар

Қойынында наны бар

 

Балалардың жауаптары тыңдалады.

 

 

Балалар тактадағы суретпен жұмыс істейді.

 

 

 

Бір-бірінің жауаптарын толыктырады.

 

 

 

 

Балалар өлең жолдарына

сәйкес қимылдар

көрсетеді.

 

Балалар барлығы бірдей орнына қойды..Балалар тәрбиешімен бірге тыйым сөздерді қайталайды.

 

 

 

Балалар ұн мен бидайды салыстырып айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексиялық коррекциялау Сұрактар:

1.Балалар дастарқанға нан қалай келеді?

2.Нанның қандай түрлері бар?

Балаларды мадақтау.

Балалар жауап береді

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Нанның түрлерін,олардың қалай аталатынын;

Түсінеді: Нанның дастарқанға келу жолы және үлкендердің еңбегі туралы түсініктері;

Қолданады: Нан туралы тыйым сөздерді жаттап, үлкендердің еңбегін құрметтей білуді;

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *