“Бауырсақ пен бірге саяхатқа шығамыз”
Джаксылыкова Айгуль Кенескановна
№66 «Толағай» балабақшасы II cанатты тәрбиеші
Тақырыбы: «Бауырсақ пен бірге саяхатқа шығамыз» |
Сабақтың мақсаты: Балаларға ертегілер туралы түсінік беру. Ертегі кейіпкерлерін қонаққа шақыра отырып,қиялы мен қабілетін жетілдіру. Балалардың сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Балаларға жағымды, жағымсыз қасиеттерді айыра білуді үйрету. Тәрбиелігі: Өзара сыйласып, достық қарым-қатынаста болуға, біреуге қызғанып қарамауға, бірін-бірі құрметтеп, үлгі тұтуға тәрбиелеу. Қойылымның кейіпкерлері: Ертекші, шал, кемпір, бауырсақ, қоян, қасқыр, аю, түлкі. Көрнекілігі: тақта, орман, орманды мекендеген аңдар, ағаштар. Біз балдырған баламыз! Тілейміз біз тыныштық, Ашық болсын көк аспан Мықты болсын іргеміз Бәріміз де біргеміз. Тәрбиеші: Балалар бізге келіп отырған қонақ апайлар бізге қорап ала келіпті. Бұл қорап жәй қорап емес-сиқырлы қорап. Қараңдаршы қандай әдемі қорап. Қораптың ішінде не бар екен? Балалар сиқырлы қорап ашылмайды. Мүмкін ішінде ертегі бар шығар. Ертегі жұмбақтарға тығылып қалыпты. Қане, енді жұмбақтарды шешіп көрейік. Егер жұмбақтардың шешулерін дұрыс тапсақ ертегі бізге келеді. ЖҰМБАҚТАР: 1. / Қалқиған ұзын құлағы, Елеңдеп қорқып тұрады. /Қоян/ 2. Күші десең, күші бар, Тісі десең, тісі бар. /Қасқыр/
3. / Қыс бойына жатады, Тәтті ұйқыға батады. /Аю/
4. Өзі бір қу, Жүрген жері шу./Түлкі/ Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар барлық жұмбақтардың шешулерін дұрыс таптыңдар. Міне сиқырлы қорап ашылды /музыкамен сиқырлы қорап ашылады/ бізге қаншама әдемі суреттер сыйлады. Балалар мына суреттерден не көріп отырсыңдар? Балалар: Ата, Әже,Бауырсақ, қоян, қасқыр, аю, түлкі. Тәрбиеші: Балалар бұлар қай ертегінің кейіпкерлері? Дұрыс айтасыңдар. Ертегіні балалар біз баріміз жақсы көреміз. Ендеше ертегіні балалар қонаққа шақырайық. Ертегі бізге қонаққа келді. Біздің бүгінгі ертегіміз қалай аталады? Балалар: «Бауырсақ» Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар, бүгін біз «Бауырсақ» ертегісімен танысамыз. Ал, балалар біздің бүгінгі «Бауырсақ» ертегіміздің кейіпкерлері сендер боласыңдар. Әуен естіледі (сол кезде балалар бір жерге жиналып, ертегі кейіпкерлеріне айналып кетеді). Ертекші (Томирис): Ерте –ерте ертеде бір кемпір мен шал болыпты. Бірде шал жалынып: Бауырсақ! Бауырсақ! Мен сені жеп қоямын! Ертекші: деп, осылай Бауырсақ әрі қарай домалап келе жатса алдынан түлкі шығады. Түлкі : Тәрбиеші: Балалар Бауырсаққа көмектесеміз бе? Балалар : Иә. Түлкінің сұрақтарына жауап береді. Түлкі : 1 сұрақ: Балалар, бауырсақ неден жасалады? (Ұннан) ( Сары. ) 3 сұрақ: Бауырсақтың пішіні қандай? (Домалақ, шеңбер.) ( Бауырсақ. Нан. Торт. Печенье. Бәліш. Түрлі макарон өнімдері.) Түлкі бауырсақты бас сап жейіндеп жатқанда, балалар айғайлап жібереді. Балалар: -жоқ, қу түлкі олай болмайды біз сенің тапсырмаларынды түгел орындадық. Сен бауырсақты жей алмайсың деп бауырсақты алып кетеді. Тәрбиеші: Біздің көрермендеіміз отырып зерігіп кетпес үшін сергіті сәтін өткізейк Сергіті сәт: Алға қарай бір адым Артқа қарай бір адым Бір орнында қозғалып, Кезек басып тұрамын Жоғары , төмен қарайық Орнымызды табайық Деп балалар орнындарына отырады Тәрбиеші: Балалар енді келесі тапсырмаға көшейік, Бауырсақ Ата, Әжеге аман- есен жету үшін біз оған жол салып берейік, алдымыздағы Бауырсақтын суретінің жаңына үлпілдек ысқышты тарелкедегі бояуға батырып, үзбей бір қимылмен жол саламыз. Сөздік жұмыс: Губка – үлпілдек ысқыш Тәрбиеші: Балалар тапсырмаға кіріспей тұрып саусақ жаттуғын жасайық Саусақ жаттығуы: Біз орманнның емшісіміз Тоқ, тоқ, тоқ Құрт біткенді жоқ етеміз Жоқ, жоқ, жоқ Тоқ, тоқ, тоқ Жоқ, жоқ,жоқ Саусақ жаттығуынан кейін балар жолдың суретін салады Сұрақ – жауап арқылы жұмыс: -Бауырсақтың пішіні қандай? – Домалақ? -Түсі қандай? – Сары. -Салған жолымыздың көлемі қандай? – Жалпақ. -Балалар тағы қандай жолдар болады? -Жалпақ, жінішке, ұзын , қысқа. Бауырсақ жолмен домалап келе жатқан суректте тағы нелер бейнеленген? · Санырауқұлақтар, құлпынай, торғайлар, гүлдер. · Жақсы балалар, енді санайық неше Санырауқұлақтар, құлпынай, торғайлар, гүлдер. · Барлығы неше торғай. · Барлығы 4 торғай. · Барлығы 5 саңырауқұлақ. · 2 құлпынай. · 1 бауырсақ. · 4 гүл · Жақсы балар міне біз бүгін 5 дейінгі сандарды қайталап шықтық · Міне біздің Бауырсаққа салған жолдарымызда кеуіпті, көрейік кімнін жолы түзу , әдемі болып шығыпты. (Балардың жұмысын қортыңдылау, мадақтау). – Келесі тапсырма алымызда жатқан пішіндердің ішінен бауырсаққа ұқсайтын пішінді тауып көрсетеміз. – Дұрыс балалар. – Енді тапсырма құу қызметінің қортындылауға берілед Бауырасқ ертегісінің кейіпкерлерімен логикалық тапсырма. – Бауырсақпен кездескен аңдарды кездесу ретімен сандарды қойып шығамыз және артық кейіпкерді сызып тастаймыз. Тапсырманы орындағаннан кейін балардың жұмысын тексеріп, мадақтау. Қорытындылау: Ендеше біз Баурсаққа салған жолдмен Баурсақты аман –есен Ата мен Әжеге табыс етейік балалар Бауырсақты қолынан ұстап Ата мен Әжеге табыстайды. Бауырсақ Ата ,Әжемен қауышып ертегіміз аяқталады.
|
Тақырыбы: «Бауырсақ пен бірге саяхатқа шығамыз» |