Ғажайып субұрқақ

 

Пән:Қазақ тілі

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

4-тарау «Сәулет өнері»

Күні:

Сынып: 3

 

Мектеп: .

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы Ғажайып субұрқақ
Оқумақсаттары

 

3.​4.​4.​1* кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енің көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялықдағдыларын дамыту.

3.​5.​2.​1 жана сөздерді орфоэпиялық және орфографиялық сөздіктер көмегімен қатесіз дұрыс айту, және жазу.

Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы:заттын, сынын санын, іс қимылын, білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолданады.
Оқушылардың көпшілігі:

Тірек сөздерді қолданып, «Шығыс күнтізбесі» субұрқағы туралы диалог құрастырып жазады.

Оқушылардың кейбірі: каллиграфиялық дағдыларын дамытады.
Бағалау критерийлері Субұрқақтар жайлы айтады, диалог құрайды, сұрақтарға жауап береді
Тілдік мақсат мәрмәр тас, субұрқақ, киіз үй
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:  мен субұрқаққа барамын. Сырты мәрмәр тастан жасалған
Бастапқыбілім

 

Жас сәулетшілер үйірмесі туралы біледі, оның пайдасын айтады. Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы  біле алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері  

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

Психалогиялық ахуал қалыптастыру. Ынтымақтасық атмосферасын орнату үшін оқушылар парталас достарымен қазақша амандасады.

 

салем достым!  (амандасады)

-қалін қалай? (иықтарын қағады)

-Қалай демалдың? (құлақтарын тартады)

— Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

-Қош келдің? (қолдарын жаяды)

-Күніміз сәтті болсын! (құшақтайды)

 

Қызығушылықты ояту –оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында  тақырыпқа қатысты слайдтарды көрсетеді. Слайдтарға не бейнеленгенің сипаттап берулерін сұрайды.

Сөздікпен жұмыс: мұғалім оқулықта «Оқылым, Айтылым» бойыншаберілген суретке қарауларын сұрайды. интерактивті тақтадан тақырыпқа қаысты жаңа сөздерен танысады.  Оларды оқиды оқушыларға қайталатады.

Мәрмәр тас-мрамор

Субұрқақ— фонтан

Киіз үй-юрта

Қызғылт –розовый

 

слайдтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

суреттер

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінмен жұмыс: мәтінді тыңдайды. Онда айтылған бейнелерді  сәйкестендіреді  мәтінде кездескен сөз тіркестерін  кестеден белгілеп  жазады. «1-2 тапсырма)

Бағалау «Отшашу»

 

3-тапсырма мәтінді оқиды. Бір біріне сұрақ қояды

Бағалау «Бармақ»

«Тірек сөздер» стратегиясын пайдаланып қажетті сөздерді қатыстырып диаог жазады. (4-тапсырма)

Сергіту сәті

 

Орнымыздан тұрайық

Қолды белге қоямыз

Бұрыламыз оңға

Бұрыламыз солға

Біз бақытты баламыз

Гүл-гүл жайнап жанамыз

Жаттығулар жасасақ

Жақсы серігіп қаламыз 

 

 

 

Тапсырмаларды орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

Рефлексия

 

Үйге тапсырма: 5-тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушыныңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдары мен ресурстарыноқушыныңжекеқабілеттерінесепке ала отырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепке ала отырып, сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолданылаалады.

Бұлбөлімдеоқушыныңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазыңыз. Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттері мен белсендііс-әрекеттүрлері.

Осы сабақтақолданылатынқауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары.

 

Сабақбойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *