Уақыт- алтын қазына, антонимдер
Сабақ:Уақыт – алтын қазына Антонимдер | Мектеп: №199 орта мектебі | ||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Маханбетова Айнара Төлеуқабылқызы | ||||||||||
Сынып: 5 | Қатысқандар: 12 | Қатыспағандар: 0 | |||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.4.3.1 – Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.
5.1.5.1 – Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. |
||||||||||
Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушы орындай алады:
Мәтінді түсініп оқиды, сұрақтарға жауап береді Антоним сөздерді ажыратады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінді оқып, идеясын табады. Омоним, синоним, антоним туралы біледі, өз бетінше мысал келтіре алады Кейбір оқушылар орындай алады: Мағыналары бір-біріне қарама-қарсы, бірақ антоним бола алмайтын сөздерді біледі |
||||||||||
Бағалау критерийі | Мәтінді түсініп оқиды, сұрақтарға жауап бере алады.
Мақал мен мәтелді ажыратады. Антоним бола алмайтын сөздер жайлы біледі, мысал келтіре алады. |
||||||||||
Құндылықтарға баулу | Уақытты үнемді қолданып, өзгенің де, өзінің де уақытына құрметпен қарауға баулу.
|
||||||||||
Пәнаралық байланыс | Қазақ әдебиеті | ||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Уақыт – алтын қазына. Антоним жайлы түсінік | ||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||
Сабақ кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||
Сабақтыңбасы
Сабақтың ортасы
Аяқталуы Сабақты бекіту
Бағалау Кері байланыс
|
I.Ұйымдастыру кезеңі
1.Бір-біріне тілектер айту арқылы сыныпта жағымды ахуал туғызу. II. Үй тапсырмасын сұрау. «Білім паровозы» әдісі арқылы өткен сабақты сұрау Бағалау: Мадақтау арқылы ІІІ. Билеттер арқылы топқа бөлу 1,2,3 вагондаға отырғызу.
Ой қозғау. Топтарға сұрақтар қою арқыл ой қозғау. 1.Сағаттың суреті не үшін берілді, қандай түрлерін білесіңдер? 2. Уақытты қалай үнемдеуге болады? 3.Сендер үшін уақыт қымбат па? Не үшін? Бағалау: Бармақпен бағалау Топтық жұмыс. Топтарға мәтіндер таратылады. 1-топ: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. 2-топ: мәтіндегі антоним сөздерді тауып, қарама-қарсы сыңарларын жазады. 3-топ: мәтін уақыттың каншалықты қымбат екенін мақал-мәтелдер арқылы дәлелдейді. Бағалау:Екі жұлдыз, бір тілек. Аудио тыңдалым 5 -тапсырма. Жұптық жұмыс Бағалау. Смайликтер арқылы арқылы бағалау 6-тапсырма. Жеке жұмыс
БББ кестесі БББ кестесі
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? |
Оқулық «Қазақ тілі» 5-сынып
|
|||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлапотырсыз? |
Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасынсақтау | |||||||||
Белсенді оқушыларға тұғырлы үш тіл саясатына сәйкес жеке және деңгейлік тапсырмалар беремін. | Топтық, жұптық, жеке жұмыс түрлерін қолданамын.
Смайлик арқылы, жұлдызшалар арқылы, бағалау парақшасы және екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалаймын |
Сабақта сергіту жаттығуларын орындап отырамын. Қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақталуын бақылаймын. | |||||||||
Сабақ бойынша
рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен депойлайсыз? Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме? Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды мажәне неліктен?
|
Сабақ жоспарланған мақсатына жетіп, жақсы деңгейде, ұйымшылдықпен өтті. Оқушылар өлең мазмұнымен таныса отырып, уақытты тиімді әрі жоспарлы түрде пайдалану қажет екенін ұғынды. | ||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Жеке оқушымен жұмыс жасау барысында оқушылар ағылшын және орыс тілдеріндегі аудармасын ғана тауып қоймай, өз беттерінше синонимдік, омонимдік қатарларын да тапты. 2: Топтық жұмыс жасау кезінде оқушылардың барлығы белсене араласты. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:Деңгейлік тапсырмалар беру 2: Жаңа сабақты меңгертуде әдіс-тәсілдерді түрлендіру. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсегеназар аудару қажет? Жеке оқушымен жұмыс жасау барысында кейбір оқушылар тапсырмаларды толық орындап үлгермеді, сондықтан алдағы уақытта оқушылардың уақытты тиімді пайдалануын қадағалаймын. |