Саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесіне сипаттап, баға беру.

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Географиялық зерттеу әдістері

тұрақты даму Мектеп: Мәртөк ауданы,Родниковка орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Муханова
СЫНЫП: 7 Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы Саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесіне сипаттап, баға беру.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 7.1.1.2 Саяхатшылардың мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап,баға береді.
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Зерттеушілер мен саяхатшылар туралы біледі және түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Зерттеушілермен саяхатшылардың маршрутын кескін картаға түсіріп оны талдай алады.

Оқушылардың кейбір бөлігі: Саяхатшылармен зерттеушілердің еңбектеріне баға беріп, болжам жасай алады.

Бағалау критерийі -Берілген ақпарат бойынша саяхатшылармен зерттеушілердің есімдерін атайды және география ғылымының дамуына қосқан үлесін анықтайды.
-Саяхатшылармен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесіне баға береді.
Тілдік мақсат Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тақырыптар: Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба? Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге, мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге үйрету.
Оқылым: Мәтінді оқи отырып саяхатшылар мен зерттеушілердің ашқан жаңалықтарын зерделейді.
Тыңдалым:шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.
Жазылым бойынша ұсыныстар:Кесте бойынша жұмыс,графикалық тест.
Негізгі терминдер мен ұғымдар: саяхатшылар,зерттеушілер,географиялық ашылулар.

Антропоген

А

Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеяға сай құндылығы:
Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкіләлемдік,өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы; Қазақстандық патриотизм- өз елінің табиғатын, суын, ауасын сүюге, қастерлеуге;
Мейірімділік пен адамгершілік құндылықтарға тәрбиелеу.
Оқушыларды еліміздің тылсым табиғиттарын зерттеуге,танып білуге сонымен қатар сырттан туристерді тартуға мүмкіндік жасау.

Пәнаралық байланыс Тарих,география
Алдыңғы білім —
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері Дереккөздер, Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру.
«Салемдесу» (үш тілде) тренингі-оқушы бір –бірімен үш тілде аманадасады.
Сыныпты «Фернан Магеллан», «Христофор Колумб», «Джеймс Кук» бейнелері бар суреттер арқылы топқа бөлу.
-Оқудан күтілетін нәтижелерді белгілеу. Табыс критерийлері: -нақтылық;
-белсенділік;
-бірлескен жұмыс;
-уақыт сақтау;
«Өткенге шолу»- «Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтар қою және смайликтер арқылы бағалау.

Бейнелі суреттер

Смайликтер
Сабақтың ортасы

Интербелсенді тақтадан «Саяхатшылар» жайында слайдтар көрстеу.
Тыңдау, көру, талқылау арқылы сабақтың тақырыбын ашу, мақсатымен таныстыру.
Оқулықтағы мәтінмен танысу.
«Түртіп алу» әдісі бойынша дәптермен жұмыс.Деректермен жұмыс, яғни саяхатшылармен зерттеушілер туралы мәліметтерді дәптерге түсіру.
1-тапсырма.Топтық жұмыс.
1- топ: Кескін картаға Фернан Магелланның саяхат жолдындағы 4 маңызды географиялық нысандарды белгілеңіз.
2 топ: Колумбтың саяхаты нені дәлелдеді?
3 топ: Куктың саяхатына эканомикалық тұрғыдан баға беріңіз.
2-тапсырма.
Саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымына қосқан үлесі
Саяхатшылар мен зерттеушілердің есімдері
Үлесіне баға бер

1 Жер-шар тәрізді деген түсінікті дәлелдеген

2 Ендікті және бойлықты нақты анықтаған ежелгі грек ғалымы

3 Картаға Африканың батыс және шығыс жағалауларының және Мадагаскар аралының бейнелерін дәл түсірген зерттеуші
Америго Веспучи

4 Мартин Бехайм

3 -тапсырма «Графикалық тест»
 «ИЯ» «ЖОҚ»
 1.Х.Колумб Үндістанды ашты
 2.Ф.Магеллан жердің шар тәрізді екенін дәлелдеді
 3.Д.Кук саяхатын Испаниядан бастады
 4.Марко Поло шығыс пен орта Азияны сипаттайды?
 5.Докучаев топырақтанушы ғалым Интербелсенді тақта
Оқулықпен жұмыс

Таратпа атлас, кескін карталар

Сабақтың соңы

Кері байланыс. Өзін-өзі бағалау «Сабақтан шығу парақшасы»
Сабақтың соңында оқушылар:
Нені үйренгені туралы пайымдай алады;
Әлі де түсініксіз мәселелерді айқындайды;
Келесі сабақтағы жұмыс бағыттарын белгілей
алады;
Өз жұмысын және сыныптастарының жұмысын
белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады
Оқушы аты-жөні Зымыран сұрақтар
1.Кескін картамен жұмыс
2.Колумб саяхаты нені дәлелдеді
3.Д.Куктың саяхатына экономикалық тұрғыдан баға беру
Кестемен жұмыс Графикалық тест Қорытынды
(5 балдық жүйе)
1
2
3
4
Бағалау парақшасы

Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді қалай жоспарлап отырсыз? Пәнаралық байланыстар.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
АКT-ды қолдану
Қосымша көмек көрсету үшін оқушыларға тапсырмалар беріледі, критерийлерге сүйене отырып, оқудан күтілетін нәтижелерді белгілеу.
Қабілеті жоғары оқушылар салыстыру, талдау, қорытынды жасау, сондай-ақ шығармашылық ойлауды талап ететін қиындығы жоғары тапсырмаларды шешу кезінде берілген мəселенің бірегей шешімдерін табу. • Сұрак- жауап арқылы;
• Кестемен жұмыс
• Кескін карталардың толтыруын бақылау;
• Бағалау парағы;
• Кері байланыс. қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер.
АКТ-ны пайдалану ережесін таныстыру. Википедия арқылы ұғымдармен танысу. http://ru.termwiki.com/ сайты арқылы жұмыс жасау.

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау
1. Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты )?
1:
2:
3. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, /қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *