Көлік және жол ережесі

Күні: 12.02.2018                             Мұғалімнің аты-жөні: Уябаева.Г.Е.
Сынып: 5 «Ж»                 Қатысқан оқушылар саны:               Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Көлік түрлері
Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5Т/А5 Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

5.ӘТН4.3 Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу.

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:
Көлік түрлерін білу және түсіну.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Көлік түрлерін ажырату, салыстыру
Кейбір оқушылар орындай алады:
Жаңа көлік түрлерін ұсыну.
Бағалау критерийі Көлік түрлерін біледі және түсінеді.

Көлік түрлерін ажыратады, салыстырады.

Жаңа көлік түрлерін ұсынады.

Тілдік мақсат 1.      Көлік деген не?

2.      Көліктің қандай түрлері бар?

3.      Леонардо до Винчи деген кім? Оның көлік мәселесіне қатысы бар ма?

4.      Көліктерге қатысты қандай қызықты деректер келтіре аласың?

5.      Көліктің маркаларын салыстыр.

6.      Көлік адамға не үшін қажет дәлелде?

Сабақта қамтылатын

құндылықтар

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;
Пәнаралық байланыс Әдебиет
Алдыңғы оқу Жолда жүру ережелері қашан пайда болған?
Жоспар
Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Сабақтың басы

3 минут

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу (көлік маркалары арқылы)

 

 

 

 

Қай сан қай аймаққа тиесілі?

Оқушыларға 01-16 аралығында сандар жазылған жетондар таралып беріледі. Оқушылар көлік нөмірлеріндегі соңғы екі санның қай аймаққа тиесілі екенін табу керек.

01 02 03 04
05 06 07 08
09 10 11 12
13 14 15 16

Астана қаласы – 01

Алматы қаласы – 02

Ақмола облысы – 03

Ақтөбе облысы – 04

Алматы облысы – 05

Атырау облысы – 06

Батыс Қазақстан облысы –  07

Жамбыл облысы – 08

Қарағанды облысы – 09

Қостанай облысы –  10

Қызылорда облысы – 11

Маңғыстау облысы 12

Оңтүстік Қазақстан облысы – 13

Павлодар облысы – 14

Солтүстік Қазақстан облысы – 15

Шығыс Қазақстан облысы –  16

 

Daewoo

Toyota

Нyundai

 

Үлестірме материалдар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

3 минут

 

 

 

 

 

 

9 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3  минут

 

 

 

 

4  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10  минут

Оқылым алды сұрақтар:

·         Көліктің қандай түрлері бар?

·         Көп қолданылатын көлік түрлері қандай?

·         Ата-бабамыз қандай көліктерді қолданған?

·         Келешекте қандай көліктер пайда болуы мүмкін?

·         Қалай ойлайсыздар, бензинмен жүретін көліктер тиімді ме, әлде газбен жүретін көліктер ме?

 

Топтық жұмыс

 

ЖЖ.Түсіну

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтаңыздар.

1-тапсырма

Негізгі ақпараттар Қосымша ақпараттар
 

 

 

 

 

 

 

ТЖ.Қолдану

«Неліктен» стратегиясы

«Пирамида» әдісі бойынша  өз мәтіндеріңізді талдаңыздар, себептерін анықтап, шешім шығарыңыздар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау «Бас бармақ»

 

ТЖ.Талдау

Әңгіме-дебат

Ақпарат көздерінің дерегіне сүйенсек, қазір Қазақстанда 4 миллионға жуық көлік бар. Олардың 12 мыңы ғана газбен жүреді. Қалай ойлайсыз, көлікке тиімдісі не: газ ба, бензин бе?

 

Ж.Ж.Жинақтау

Мәтінге жоспар құрыңыз.

«Көлікке тиімдісі не: газ ба, бензин бе?» тақырыбында  эссе жазу үшін деректердегі ақпараттарды пайдаланып, күрделі жоспар құрыңыздар.

Жоспар құруға үлгі схема.

І. Кіріспе бөлім.

1.

ІІ. Негізгі бөлім.

1.

2.

3.

ІІІ.Қорытынды бөлім

Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»

 

ТЖ.Бағалау

«Көлікке тиімдісі не: газ ба, бензин бе?» тақырыбында  эссе жазу Бағалау «Бас бармақ»

 

 

 

 

 

 

 

 

Диаграмма,

суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме материалдар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

 

 

 

Рефлексия

«Аяқталмаған сөйлемдер»  әдісі арқылы

«Бүгін мен…………………. білдім»

2.«…………….. қызықты болды» «…………………….. қиын болды»

3.« ……………………. екенін түсіндім»

4.«Мен………………………………. білім алдым»

5. «……………… мені таң қалдырды»

Үйге тапсырма: «Келешектің кемеңгер көліктері» тақырыбында суреттер салу

стикер
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?  Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *