Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, № 60 жалпы білім беретін орта мектеп. Ерболат Әбікен. «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім: 2-бөлім. Заман шындығы
Педагогтің аты-жөні: Романова М.К
Күні: 15.12.2021

 

Сыныбы:  11 «А» Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Ерболат Әбікен. «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 11.1.1.1 — әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.5.1 әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау.

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:

Әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге сипаттама береді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазады.

Кейбір оқушылар үшін:

Әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдайды.

                                                                           Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру

Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының  суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Оқулық, жұмыс дәптерлері

Кітап, дәптер, қалам суреттері

(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе

 

 

 «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Сұрақтар:

1. Ерболат Әбікенұлының шығармалары неге ащы сарказмға құрылған

дейміз?

2. Не себепті жазушы шығармаларындағы түйткіл мәселелер барлық қоғамда дерлік кездеседі?

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

 

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

.

Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.
Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

«Графикалық органайзер» әдісі

 

 

Тапсырма-1

Үзіндідегі көтерілген мәселені анықтап,осы мәселелердің шешімін ұсын

 

Шығармада қандай мәселе көтерілді? Шығармадағы мәселені ашатын үзінділер Көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарасым Көтерілген мәселелердің шешімі
       
Дескриптор:

-Мысал келтіреді.

-Талқылайды.

-Пікір алмасады.

Жалпы — 4 балл

 

Оқулық,

жұмыс дәптерлері.

 

«FILA»  кестесі  Тапсырма-2

«FILA»  кестесі Дерек

Пікір

Сұрақ

Іс-әрекет

Деректер Ойлар Сұрақтар Іс-әрекет
       

 

Дескриптор:

-Мағынасын түсіндіреді.

-Пікір алмасады.

-Кері байланыс орнатады.

Жалпы -4 балл

Оқулық, жқмыс дәптерлері.
«Пікір сызығы» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс:

 

 

 

Үйге тапсырма:

«Пікір сызығы» әдісімен оқушылар берілген тақырып бойынша өз ойларын ортаға салады, дәлелдейді

 

 

 

 

 

 

 

 

«3-2-1» әдісі

 

 

 

Кейіпкерлерге мінездеме беру

 

«Оқып жүріп, отбасын құрған дұрыс немесе дұрыс емес» тақырыбында оқушылар пікір сызығының бір жағына қостайтындар,ал екінші жағына қостамайтындар тұрса, басына 50/50 дегендер өз ойларын білдіріп, дәлелдейді

 

 

 

 

 

 

Сабақтағы 3 маңызды ақпарат

Қиындық тудырған 2 мәселе

Сабақта ұнаған 1 аспект

Дескриптор: Жалпы -4 балл —Оқушылар берілген тақырып бойынша өз ойларын ортаға салады,

-Өз ойларын дәлелдейді

-Бүгінгі күннің өзекті мәселесін көтере алады

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *