І.Жұптық жұмыс.
«Кинометафера» әдісі Білім алушыларға «Озон қабатының жұқаруы» тақырыбында видео көрсетілім жасалады.
(Ынтымақта бірлікте жұмыс жасауға, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді).
Тапсырма: Видеодағы мәліметке сүйене отырып, жаныңыздағы оқушымен бірлесіп озон қабатының жұқаруы себебі және оның қоршаған ортаға әсері туралы жазыңыздар.
Дескриптор:
1.Видеоны көреді – 2.Озон қабатының жұқаруы себебі және қоршаған ортаға әсері туралы жазады , 3.Дәптерге жазған ойларымен бөліседі
ІІ.Жеке жұмыс. «Ғажайып картаға саяхат» әдісі
Тақтада ілінген картадан жасырын аймақтарды көрсетеді
Тапсырма:Берілген ресурстарды пайдаланып ғаламдық экологиялық аймақтарды анықтап, таралу аймағын картадан көрсетіңіз.
Дескриптор:
1. Берілген қосымша материалдарды оқиды
2. Карта бойынша Ғаламда таралған экологиялық аймақтарды анықтап атайды;
3. Таралу аймақтарын картадан көрсете алады;
ІІІ. Топтық жұмыс: «Фишбоун» әдісі (постерде)
Жапондық профессор Исикава бойынша
Постерге балықтың қаңқасы суретін салып, басына тақырып жазылады. Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарға идеяның себептері, төменгі қанаттарға идеяның салдары жазылады. Түйінді ой құйрығына жазылады. Кейін ауызша, жазбаша кері байланыс беруге болады.
(Берілген мәлімет бойынша өздері сұрақ қойып, жауабын топтық жұмыста талқылауға, ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді).
Тапсырма: Экологиялық мәселелерден сақтану шараларына жоба ұсыныңыз.
Дескриптор:
1. Ғаламдағы еліміздегі экологиялық мәселелерді атайды;
2. Себептерін түсіндіреді;
3. ҒЭМ нақты дәлелдер келтіреді;
4.Қорытынды тұжырым айтады
5. Жоба ұсынады
|