3 саны және цифры
Тарау немесе бөлім атауы: | Сандар мен цифрлар | ||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: | Әсет Эльвира Серікқызы | ||||||||
Күні | 14.09.2020 | ||||||||
Сынып: 1 сынып | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||
Сабақтың тақырыбы: | 3 саны және цифры | ||||||||
Оқу мақсаты: | 1.1.1.2 **біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау |
||||||||
Сабақтың мақсаты | 3 саны нені білдіретінін түсінеді.
3 санын қалай алуға болатынын біледі. 3 цифрын жазып үйренеді. |
||||||||
Саралап оқыту тапсырмалары | |||||||||
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||
Уақыты | Кезеңдері | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||
3 минут
3 минут |
Ұйымдастыру
Өткенді қайталау
|
Сәлеметсіздер ме оқушылар ?! Сабағымызды бастамас бұрын сіздермен бірге «Кім тапқыр» ойынын ойнап жіберейік.
Ал мұқият тыңдаңыздар.
Гүлдерге кеп күнара, Қонушы еді 1 ара. Бүгін 2 туысын, Ертіп келіпті бұл ара. Барлығы қанша ара? (3)
Өте жақсы, жарайсыздар! Олай болса бүгінгі сабақта 3 саны және цифрымен танысатын боласыздар. Сіздер 3 саны нені білдіретінін түсінесіздер, 3 санын қалай алуға болатынын білесіздер, 3 цифрын жазып үйренесіздер Суреттер таратады Суреттердің ішінен екі санын тауып қоршайды |
Өлеңнің жауабын айтады
Суреттердің ішінен екі санын тауып қоршайды Екі санын қайталайды |
«Жарайсың!», «Керемет!» сөздерімен мадақтау |
Презентация № 2,3-бет
парақшалар |
||||
7 минут | Жаңа сабақ |
Екіліктен кейін қараңдар, 3-саны шықты жараңдар. Үшінші орын тұрағы, 3-ілмектен тұрады. (экранда 3 саны көрсетіледі)
Оқушылар 3 саны үш бірліктен тұрады. Сандық сәуледе 2 санынан оңға қарай 3 саны орналасқан. 1 санының көршісі 2 болса, 2 санының көршісі 3 саны екен балалар. Оқушылар 3 санының құрамы 3= 2+1, 3=0+3, 3=1+3 |
Жаңа тақырыпты меңгереді | Презентация № 4,5-бет
Презентация № 6-бет
|
|||||
10 минут
8 минут
3 минут |
Тәжірибе
Дәптермен жұмыс
Сергіту сәті |
1- тапсырма.
1.Оқушылар суретке мұқият қарап өрнек құрастырамыз және оның мәнін табамыз. Егер оқушылар сізде осындай өрнек шықса ендеше сіздер дұрыс орындадыңыздар. 2+1=3
2. Келесі суретке мұқият қарап, азайту амалына құрастырып, оның мәнін табамыз, 2-тапсырма Суретке мұқият қарап, артық,кем не тең таңбаларын пайдаланып салыстыруды орындаңыздар.
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру
1- тапсырма 1. Сурет бойынша өрнек құрастырады. Өрнектің мәнін табады. 2+1=3
2.Азайту амалына өрнек құрастырып, мәнін табады. 3-2=1
1. 2 санынан кейінгі санды жазады 3 санының алдындағы санды жазады 1 саны мен 3 санының ортасындағы санды жазады
2-тапсырма 1. 1 інші суретте кем таңбасын қояды. 2 інші суретте кем таңбасын қояды
|
«Басбармақ » әдісі арқылы бағалау
.
«Отшашу » әдісі арқылы бағалау |
Презентация № 7,8,9,10-бет
Презентация № 11,12,13-бет
парақшалар, қалам |
||||
Дәптердегі 17-18 беттерді орындайды
Үш кісі ішік пісті, Бес кісі ішік пішті, Қанша кісі ішік пішті?
Әжем үш әшмүшке шай алдырды Әзер-мәзер дегенде шөл қандырды |
Дәптерге үш санын жазып үйренеді
Жаңылтпашты қайталайды Тілдерін жаттықтырады |
Мадақтау сөздері арқылы | Математика дәптері
Қазаз |
||||||
3 минут
|
Бекіту | Оқушылар 3 санының құрамын ұяшықтарына орналастырасыздар
Жарайсыңдар балалар, бүгінгі сабақты жақсы меңгеріпсіздер. Сау болыңыздар. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау үшін тақтада ілулі тұрған ұяшыққа тиісті санды кезектесіп жазады
3-тапсырма 3 санының құрамын жазады.
|
Презентация № 15-бет | |||||
3 минут | Кері байланыс | Бүгінгі сабақта 3 саны нені білдіретінін түсіндіңіздер,3 санын қалай алуға болатынын білдіңіздер,3 цифрын жазып үйрендіңіздер.
Сабақты жақсы меңгердіңіздер деп ойлаймын, келесі кездескенше сау болыңыздар! |
|||||||
Тарау немесе бөлім атауы: | Сандар мен цифрлар | ||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: | Әсет Эльвира Серікқызы | ||||||||
Күні | 14.09.2020 | ||||||||
Сынып: 1 сынып | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||
Сабақтың тақырыбы: | 3 саны және цифры | ||||||||
Оқу мақсаты: | 1.1.1.2 **біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау |
||||||||
Сабақтың мақсаты | 3 саны нені білдіретінін түсінеді.
3 санын қалай алуға болатынын біледі. 3 цифрын жазып үйренеді. |
||||||||
Саралап оқыту тапсырмалары | |||||||||
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||
Уақыты | Кезеңдері | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||
3 минут
3 минут |
Ұйымдастыру
Өткенді қайталау
|
Сәлеметсіздер ме оқушылар ?! Сабағымызды бастамас бұрын сіздермен бірге «Кім тапқыр» ойынын ойнап жіберейік.
Ал мұқият тыңдаңыздар.
Гүлдерге кеп күнара, Қонушы еді 1 ара. Бүгін 2 туысын, Ертіп келіпті бұл ара. Барлығы қанша ара? (3)
Өте жақсы, жарайсыздар! Олай болса бүгінгі сабақта 3 саны және цифрымен танысатын боласыздар. Сіздер 3 саны нені білдіретінін түсінесіздер, 3 санын қалай алуға болатынын білесіздер, 3 цифрын жазып үйренесіздер Суреттер таратады Суреттердің ішінен екі санын тауып қоршайды |
Өлеңнің жауабын айтады
Суреттердің ішінен екі санын тауып қоршайды Екі санын қайталайды |
«Жарайсың!», «Керемет!» сөздерімен мадақтау |
Презентация № 2,3-бет
парақшалар |
||||
7 минут | Жаңа сабақ |
Екіліктен кейін қараңдар, 3-саны шықты жараңдар. Үшінші орын тұрағы, 3-ілмектен тұрады. (экранда 3 саны көрсетіледі)
Оқушылар 3 саны үш бірліктен тұрады. Сандық сәуледе 2 санынан оңға қарай 3 саны орналасқан. 1 санының көршісі 2 болса, 2 санының көршісі 3 саны екен балалар. Оқушылар 3 санының құрамы 3= 2+1, 3=0+3, 3=1+3 |
Жаңа тақырыпты меңгереді | Презентация № 4,5-бет
Презентация № 6-бет
|
|||||
10 минут
8 минут
3 минут |
Тәжірибе
Дәптермен жұмыс
Сергіту сәті |
1- тапсырма.
1.Оқушылар суретке мұқият қарап өрнек құрастырамыз және оның мәнін табамыз. Егер оқушылар сізде осындай өрнек шықса ендеше сіздер дұрыс орындадыңыздар. 2+1=3
2. Келесі суретке мұқият қарап, азайту амалына құрастырып, оның мәнін табамыз, 2-тапсырма Суретке мұқият қарап, артық,кем не тең таңбаларын пайдаланып салыстыруды орындаңыздар.
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру
1- тапсырма 1. Сурет бойынша өрнек құрастырады. Өрнектің мәнін табады. 2+1=3
2.Азайту амалына өрнек құрастырып, мәнін табады. 3-2=1
1. 2 санынан кейінгі санды жазады 3 санының алдындағы санды жазады 1 саны мен 3 санының ортасындағы санды жазады
2-тапсырма 1. 1 інші суретте кем таңбасын қояды. 2 інші суретте кем таңбасын қояды
|
«Басбармақ » әдісі арқылы бағалау
.
«Отшашу » әдісі арқылы бағалау |
Презентация № 7,8,9,10-бет
Презентация № 11,12,13-бет
парақшалар, қалам |
||||
Дәптердегі 17-18 беттерді орындайды
Үш кісі ішік пісті, Бес кісі ішік пішті, Қанша кісі ішік пішті?
Әжем үш әшмүшке шай алдырды Әзер-мәзер дегенде шөл қандырды |
Дәптерге үш санын жазып үйренеді
Жаңылтпашты қайталайды Тілдерін жаттықтырады |
Мадақтау сөздері арқылы | Математика дәптері
Қазаз |
||||||
3 минут
|
Бекіту | Оқушылар 3 санының құрамын ұяшықтарына орналастырасыздар
Жарайсыңдар балалар, бүгінгі сабақты жақсы меңгеріпсіздер. Сау болыңыздар. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау үшін тақтада ілулі тұрған ұяшыққа тиісті санды кезектесіп жазады
3-тапсырма 3 санының құрамын жазады.
|
Презентация № 15-бет | |||||
3 минут | Кері байланыс | Бүгінгі сабақта 3 саны нені білдіретінін түсіндіңіздер,3 санын қалай алуға болатынын білдіңіздер,3 цифрын жазып үйрендіңіздер.
Сабақты жақсы меңгердіңіздер деп ойлаймын, келесі кездескенше сау болыңыздар! |
|||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718