Тақырып:«Бізді қоршаған әлем»
ЦИКЛОГРАММА
1 апта 03.02-03.07.2020ж
Ортаңғы топ №5 «Жұлдызша»
Тақырып:«Бізді қоршаған әлем»
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | |||||||||||
Балаларды қабылдау
|
Балалардың көңіл күйін көтеру үшін қуыршақ Әселмен қарсы алу
Дене қызуын өлшеу,тазалығын тексеру. Медбикемен бірлескен жұмыс. |
Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу,қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру
Дене қызуын өлшеу,тазалығын тексеру. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып,жағымды жағдай орнату. Медбикемен бірлескен жұмыс. |
Балалардың көңіл күйін көтеру үшін көңілді қоянмен қарсы алу.
Дене қызуын өлшеу,тазалығын тексеру. Медбикемен бірлескен жұмыс. |
|||||||||||||
Ата – аналармен әңгімелесу |
Қабылдау ережелері, демелыс күндерін өткізу дәстүрлері т.б. бойынша ата-аналармен пікірлесу;
Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта – балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу; Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу; Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу |
|||||||||||||||
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) | Үстел ойыны
«Әдемі пирамида» Мақсаты: пирамиданы сақиналарын алдымен бір түсі,содан кейін 4-5 түстері бойынша көлемінің кему ретімен орналастыруға үйрету |
Үстел- үсті ойыны:«Ойық ішіндегі заттарды орналастыру»
Мақсаты: Қолдың ұсақ моторикасы дамиды
|
Құрылыс ойындары: «Түрлі-түсті текшелер»
Мақсаты: құрастырып ойнау, тату ойнауға үйренеді.
|
Дидактикалық ойын: «Ойыншықтар дүкені»
Мақсаты:балалар ойыншықтың түрлерімен танысады.Ойын арқылы бір-бірімен байланыс жасайды
|
«Не артық ?»
Мақсты: балалар суреттен артық затты табады.Ойлау қабілеті дамиды
|
|||||||||||
Таңертеңгі
жаттығу |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Тапсырма №12
|
|||||||||||||||
Таңғы асқа
дайындық |
Столға дұрыс отыруды,ас ішіп отырып сөйлемеуге дағдыландыру.
Ас ішіп болып, қолдарын сабындап жууды,өз сүлгілеріне сүртініп,сүлгілерін өз ұяшықтарына орналастыру дағдысын қалыптастыру. |
|||||||||||||||
Таңғы ас | Астарың дәмді болсын! | |||||||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметтері
кестесі |
Қатынас
Сөйлеуді дамыту Таным Жаратылыстану Денсаулық Дене шынықтыру |
Таным Математика негіздері
Мүсіндеу 3апта Жапсыру 1апта Әлеумет Қоршаған орта 2 апта Экология 4апта Вариативтік компонент |
Құрастыру 2/4апта
Музыка 1/3 апта Дене шынықтыру
|
Шығармашылық
Музыка Денсаулық Дене шынықтыру
|
Қатынас
Көркем әдебиет 1/3 Орыс тілі 2/4 апта Шығармашылық Сурет |
|||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметтері
не дайындалу |
Дид-қ ойын: «Сәлемдесу»
Мақсаты: |
«Қай мезгілде болады?» ойыны
Мақсаты:Балалардың көру арқылы қабылдау,ойлау,есте сақтау қабілеттерін,сөздік қорларын және ұсақ моторикасын дамыту. |
Дид/ойын:”Ойыншықтың орнын тап”
Мақсаты:Балаларға кеңістікті бағдарлай білуге үйрету |
Дидактикалық ойын:
«Қай ертегі кейіпкері?» Мақсаты:Ертегі кейіпкерлерін танып атай білуге үйрету.Сөздік қорын дамыту |
Үстел үсті ойын:
«Құрастыр» Мақсаты: канструкторларды бір-біріне үстінен және жанынан біріктіре білуді үйрету
|
|||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметтері
|
1.Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Қыс ерекшеліктері» (әңгіме құрастыру) Мақсаты: Табиғатты аялауға тәрбиелеу. Табиғат құбылыс тары: күн, қар, жел, боран туралы түсінік беру. Педагогтің көмегімен табиғатты сипаттау бойынша қысқа әңгіме құрастыруға үйрету. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Қыс мезгілі туралы біледі Түсінеді: Табиғат құбылыстары: күн, қар, жел, боран туралы түсінеді Қолданады: Суретке қарап әңгіме құрастыра алады Әдіс-тәсіл: әңгімелеу,түсіндіру, сұрақ-жауап Көрнекіліктер: Суреттер,ыдысқа салынған қар,аудио таспа Дидактикалық ойын:”Бұл қай кезде болады?” 2.Жаратылыстану Тақырыбы: «Аққала» Мақсаты: Қардың қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру. Қарапайым тəжірибелік-зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Қар туралы біледі Түсінеді: Қардың қасиеттері туралы түсінеді Қолданады:Қардан қарапайым тəжірибелік-зерттеу жүргізе алады Әдіс-тәсіл: Түсіндіру,көрсету,әңгімелеу,сергіту. Көрнекіліктер:Суреттер,ыдысқа салынған қар,қағаздан қиылған аққала бөлшектері Дидактикалық ойын: “Аққала құрастыр” 3.Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) ептілікке тәрбиелеу. 1.Еденге тігінен тұрған құрсаудан еңбектеу. 2. Нық қадаммен алға қарай жүру. (20 м қашықтыққа) Қимылды ойын: «Күн мен түн» Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Нық қадаммен алға қарай жүреді Түсінеді: Еденде тігінен тұрған құрсаудан еңбектейді Қолданады: Нық қадаммен алға қарай жүріп,еденге тігінен тұрған құрсаудан еңбектейді Қимылды ойын: «Ұядағы құстар» |
1. Математика негіздері
Тақырыбы: «Биік-аласа» Мақсаты:Тазалыққа,ұқыптылыққа,аңғарымпаздыққа тәрбиелеу.Заттардың кеңістікте түрліше орналасатыны туралы түсінік беру. Заттардың орналасу бағытын ажырату мен атап көрсету (биік-аласа)дағдыларын жетілдіру Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Биік-аласа ұғымын біледі Түсінеді: заттардың кеңістікте түрліше орналасатыны туралы түсінеді Қолданады: Заттардың орналасу бағытын ажыратады,атайды,көрсетеді Әдіс-тәсіл: Түсіндіру,көрсету,әңгімелеу Көрнекіліктер:суреттер,үлестірмелі материалдар Дидактикалық ойын: “Заттардың орнын тап” 2.Жапсыру Тақырыбы: «Жүк көлігі» Мақсаты: Бірнеше пішіндерден мәшиненің бейнесін жапсыруды үйрету. Ойлау, қиялдау қабілеттерін арттыру. Ұқыпты жұмыс істеуге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Көліктер туралы біледі Түсінеді: Көліктердің қызметі туралы түсінеді Қолданады: Бірнеше пішіндерден мәшиненің бейнесін жапсыру тәсілдерін біледі Әдіс-тәсіл: Түсіндіру,әңгімелеу, көрсету Көрнекіліктер:Үлгі сурет,көліктер суреттері,ойыншық машина Д/ойын:“Көліктерді ата” |
1.Музыка
Тақырыбы: “Қысқы орман табиғатына саяхат ” Максаты: Қысқы орман табиғатына ойша саяхат жасаймыз. қыс туралы ән үйренеді. бейнелі дыбыстар арқылы қыс табиғатын елестету қиялдарын дамытады. Музыка Ән тыңдау: Үнтаспада қыс құбылыстарының табиғи дыбыстарын тыңдату (Боран, қар сықыры, аяз) Ән айту: «Бала, бала, баламын» (Дәптер 91-бет) Тақырыпқа сай дайындалған материалдар. Аспапта ойнау: Металлофонда ойнау Әуенді-ырғақты қимыл, ойын: «Шырша жаңғақтарын жинаймыз». Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Қыс мезгілін біледі; Түсінеді:Қыс туралы ән айтады; Қолданады:Әуенге сай қимыл жасайды,әнді орындайды 2.Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) 1. Нық қадаммен алға қарай жүру. (20 м қашықтыққа) 2.Доғаның астымен еңбектеу. (40 см биіктік) Қимылды ойын: «Өзен үстіндегі көпір» Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже Жаңғыртады: Нық қадаммен алға қарай жүреді Түсінеді: Доғаның астымен еңбектейді Қолданады: Нық қадаммен алға қарай жүріп, доғаның астымен еңбектейді Қимылды ойын: «Мысық пен торғай» |
Материалы и оборудование: карта Российской Федерации, карта Самары, фотографии с
видами города, картинки, изображающие транспорт, сундучок, мячик Материалы и оборудование: карта Российской Федерации, карта Самары, фотографии с видами города, картинки, изображающие транспорт, сундучок, мячик 1.Музыка Тақырыбы: “Қысқы орман табиғатына саяхат ” Максаты: Қысқы орман табиғатына ойша саяхат жасаймыз. қыс туралы ән үйренеді. бейнелі дыбыстар арқылы қыс табиғатын елестету қиялдарын дамытады. Музыка Ән тыңдау: Үнтаспада қыс құбылыстарының табиғи дыбыстарын тыңдату (Боран, қар сықыры, аяз) Ән айту: «Бала, бала, баламын» (Дәптер 91-бет) Тақырыпқа сай дайындалған материалдар. Аспапта ойнау: Металлофонда ойнау Әуенді-ырғақты қимыл, ойын: «Шырша жаңғақтарын жинаймыз». Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Қыс мезгілін біледі; Түсінеді:Қыс туралы ән айтады; Қолданады:Әуенге сай қимыл жасайды,әнді орындайды 2..Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) 1. Доғаның астымен еңбектеу. (40 см биіктік) Алысқа лақтыру 3. Бір аяқтан бір аяққа секіру. Қимылдыойын: «Ирелеңдеген соқпақ жол» Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Доғаның астымен еңбектейді Түсінеді: Бір аяқтан бір аяққа секіреді Қолданады: Доғаның астымен еңбектеп, бір аяқтан бір аяққа секіреді Қимылды ойын: «Қораздар шайқасы»
|
1.Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қар қандай?» М. Гайдың ертегісі Мақсаты:Ертегіні сахналауға,достық-қарым-қатынасты бағалай білуге,кішіге қамқор болуға тәрбиелеу. Шығарманы мұқият тындауға үйрету, сөздік қорларын дамытып, ертегінің желісі бойынша әңгімелеуге дағдыландыру Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Ертегіні тыңдайды Түсінеді: ертегі мазмұнын түсінеді Қолданады: Ертегі туралы қысқаша әңгімелейді,сахналап береді Әдіс-тәсіл: әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ-жауап Көрнекіліктер:Суреттер, аудио таспа 2.Сурет салу Тақырыбы: «Қар жамылған бұтақ» Мақсаты: Сурет салу барысында ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.Балалардың шығармашылық қабілеттері мен қиялдарын дамыту. Дәстүрден тыс мақталы таяқшалармен қардың суретін салуды үйрету. Күтілетін нәтиже Жаңғыртады: Қыс мезгілінде ағаштардың қар жамылатынын, оның ерекшеліктерін біледі Түсінеді: Қардың әртүрлі қасиеті бар екенін, қыстың суық мезгіл екенін түсінеді Қолданады: Ақ түсті бояуды пайдалану арқылы қар жамылған ағаштарды бейнелей білуді біледі. Әдіс –тәсілі: сұрақ-жауап,түсіндіру,көрсету Көрнекілік: Үлгі сурет.Жыл мезгілдері кітапша Дидактикалық ойын:“Сыңарын тап”
|
|||||||||||
« Серуенге дайындық | Балаларға киімдерінің түймелерін дұрыс тағып,аяқ киімдерінің бауын байлауға үйрету.Шкафтарын әдемілеп жинап,ұқыпты жүруге дағдыландыру. | |||||||||||||||
Серуендеу | Тапсырма№9
Бұрқасынды бақылау Мақсаты: Бұрқасын туралы түсінік қалыптастыру.Егер қар құйындатса-бұл табиғат құбылысы бұрқасын болып табылады Қ/ойын:”Қарлы әткеншек” Мақсаты:Берілген қарқында қолдарынан ұстап шеңбер бойымен жүре білуін бекіту. Еңбек іс-әрекет Балабақша ауласындағы телімдердегі жолды тазалау Мақсаты:Берілген тапсырманы ұқыпты,тиянақты орындауға үйрету. Еркін ойындар |
Тапсырма№17
Бұлт пен тұманды бақылау Мақсаты: Өлі табиғат туралы білімдерін тиянақтау.Табиғатты бақылауға деген қызығушылықтарын арттыру Қ/ойын:”Үйсіз қалған қоян” Мақсаты:Ойынның тәртібін сақтай отырып,секіріп алға қарай жүгіруге үйрету. Еңбек іс-әрекеті.Ойын алаңындағы жерерді тазарту Мақсаты: Баларды еңбекке баулу. Еркін ойындар |
Тапсырма№15
Аула сыпырушының еңбегін бақылау Мақсаты: Үлкен адамдардың еңбектері туралы әңгімелеу.Адамдардың еңбектерін сыйлап,құрметтеуге үйрету. Қ/ойын:”Кім күшті” Мақсаты:Жаттығу жасау барысында еңбектену-жолдасыңның өзіңе қарай тартылуы.Жолдасыңның жеңісіне қуана білу. Еңбек іс-әрекеті.Аула сыпырушыға көмек Мақсаты: Үлкенге көмектесе білуге тәрбиелеу Еркін ойындар |
Тапсырма№3
Желді бақылау Мақсаты: Флюгер түтіннің бағытыағаш бұтағының қозғалысы бойынша желдің күштілігін анықтауға болатынын үйрету Қ/ойын:”Екі аяз” Мақсаты:Икемділігін дамыту,қозғалыстағы ойынға қызығушылығын арттыру Еңбек іс-әрекеті Қардан жолды тазалау Мақсаты: бала-бақша ауласындағы жолдарды тазартуға және сыпыруға үйрету Еркін ойындар |
Тапсырма№7
Тайғанақты бақылау Мақсаты: Тайғанақтың пайда болу жолдарын түсіндіру.Тайғанақпен қалай күресу керек екенін айту.Тайғанақ кезінде өзін дұрыс ұстай білуін үйрету. Қ/ойын:”Ұзын жол бойынша” Мақсаты: Мұз жолы бойынша тайғанақтау кезінде тепе-теңдікті сақтауға үйрету Еңбек іс-әрекеті:Жолға құм төгу Мақсаты:Жолға құмды төгуде еңбектің мәнділігін түсіндіру.Өз еңбегінің нәтижесінен ризалық сезімін қалыптастыру. Еркін ойындар |
|||||||||||
Серуеннен оралу. Тазалық шаралары
Тыныш ойындар |
Киімдерін шкафка жинап қоюды,тазалық сақтауды үйрету.Қолдарын сабынмен жуып өз сүлгілеріне сүртініп,сүлгіні өз ұяшықтарына ілуге дағдыландыру. | |||||||||||||||
Түскі асқа дайындық. Түскі ас. | үстел үстіне отырғанда дұрыс отыруға,тамақты төкпей-шашпай жеуді үйрету.Ас ішіп болғаннан кейін қолдарын,ауыздарын майлықпен сүртіп,орындарынан асықпай тұруға дағдыландыру. | |||||||||||||||
Тазалық шарлары. Күндізгі ұйқыға дайындық, ұйқыға жатқызу. | Тамақтан соң қолдарын жақсылап сабынмен жуып,өз сүлгілеріне сүртініп,сүлгілерін өз ұяшықтарына ілуді үйрету | |||||||||||||||
Түскі ұйқы | Балаларға « Бесік жырын» айтып ұйықтату.
|
“Үйшік” ертегісін айтып беру | «Ырыс кімде?» ертегісін айтып беру | Баяу музыка әуенімен ұйықыға жатқызу | «Кім күшті» ертегісін айтып беру | |||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары | Кешен№13
|
Кешен№14
|
Кешен№15
|
Кешен№16
|
Кешен№17
|
|||||||||||
Бесін асқа дайындық. | Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануға дағдыландыру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. | |||||||||||||||
Бесін ас | Астарың дәмді болсын! | |||||||||||||||
Вариативтік бөлім,ойындар
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
|
Үстел- үсті ойыны: «Ойық ішіндегі заттарды орналастыру»
Мақсаты: Қолдың ұсақ қол моторикасын дамыту |
Вариативтік бөлім
Тақырыбы: «Кімге не керек» Мақсаты: Түрлі мамандықтың еңбек құралдарын танып айта білуге үйрету. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: мамандық түрлерін біледі, қажетті құралдарын атайды Түсінеді: Үлкендердің, мамандық иелерінің еңбегін бағалауды түсінеді Қолданады: Суретке қарап әңгіме құрауды меңгереді |
Үстел-үсті ойыны.
«Аққаланы жина» Мақсаты: Балалардың ойынға деген қызығушылығын дамыту.
|
Д/ойын:”Жартысын тап”
Мақсаты: Жартыдан бүтін құрастыра білуді үйрету. |
Ж.Р.О «Шаштараз»
Мақсаты: Балаларды,әдемілік ке,әсемдікке баулу Ата-анамен әңгімелесу Балабақша төлем ақыларын уақытылы төлеу керек екені жөнінде
|
|||||||||||
Топ баларымен жеке жұмыс:Айшабибі,Акбар,Санжарға
Денсаулық саласы:Дене шынықтырудан Өз-өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларына салауатты өмір салты туралы түсініктер беру |
жеке жұмыс:
Психолог маманның Санжармен жеке жұмысы |
Жеке жұмыс:
Нұржан, Ясин, Азизбен Шығармашылық саласы бойынша мүсіндеуден Мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануды үйрету
|
Жекежұмыс:
Мансур,Қарақат,Мадиярға Таным саласы:Математика негіздерінен Екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы мен ені,биіктігі бойынша беттестіру және тұтастыру арқылы салыстыра білуді үйрету |
Жеке жұмыс:
Қарақат,Акбар, Мадиярға Әлеумет саласы:Қоршаған ортадан Көлік құралдарын атай білуді үйрету |
||||||||||||
Серуенге дайындық | Балаларға киінгенде өздері дұрыс киініп, күртелерінің түймелерін тағуға көмектесу | |||||||||||||||
Серуендеу | Балабақша ауласында серуендеу.Балалармен әңгімелесу.
Еркін ойындар |
|||||||||||||||
Серуеннен оралу. Тазалық шаралары. | Киімдерін шкафка жинап қоюды,тазалық сақтауды үйрету.Қолдарын сабынмен жуып өз сүлгілеріне сүртініп,сүлгіні өз ұяшықтарына ілуге дағдыландыру | |||||||||||||||
Кешкі асқа дайындық. Кешкі ас | Үстел үстіне дұрыс отыруды,тамақты төкпей-шашпай жеуді,қасықты дұрыс ұстау дағдысын қалыптастыру
Астарың дәмді болсын! |
|||||||||||||||
Ойындар. Өзіндік іс-әрекеттер. Балалар
дың үйге қайтуы, ата-аналарға кеңестер |
Дид/ ойын: «Қуыршақтың түймелерін қадайық»
Мақсаты:Қолдың ұсақ қол қимылдарын дамыту. Ата-анамен жұмыс “Тазалық денсаулық кепілі” Медбике кеңесі
|
Д/ойын: «Менің сүйікті ойыншығым»
Мақсаты:Ойыншықты сындырмай ұқыпты ойнауға үйрету Ата-анамен әңгімелесу Балаларына уйден таттілер беріп жібермеулерін айтып түсіндіру |
Дидактикалық ойын:
«Не қайда тұрады?» Мақсаты: Ойын арқылы балалардың тілін, ой-өрісін дамыту
|
Үстел-үсті ойыны: «Домино»
Мақсаты: Балалардың ұсақ қол қимылдарын дамыту Ата-анамен әңгімелесу Балабақшаға келерде,баланы алып қайтқанда жол қауіпсіздіктері туралы |
Дидактикалық ойын: «Ненің төлі»
Мақсаты: Балаларға жануарлардың төлдерін танып,атауды үйрету
Ата-аналармен әңгімелесу. Балабақша төлем ақысы туралы айту
|
|||||||||||
Тәрбиешілер: Шилдебекова А.С
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718